Ga naar inhoud

Ik ben nieuw


Mo-Nique

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik ben Monique 51 jaar

Ik ben zelfstandig ondernemer

Ik heb in 2012 een GBP oparatie ondergaan,en hierdoor 60 kg afgevallen.

Ik ben nu super blij met mijn nieuwe lichaam (geen overtollig vel aan over gehouden).

Alleen stoorde het me dat ik geen borsten meer had.

Van d cup naar theezakjes.

Na 4 jaar toch maar de knoop doorgehakt en afspraak gemaakt bij Diana Gabriels.

Vandaag op intake en passen geweest.

Heel leuk gesprek gehad en heel veel info.

Wat voelde ik me weer vrouwelijk met borsten op grote voor de spiegel.

Krijg 375 cc plus lifting 

Oparatie is gepland op 28 maart.

Nu heb ik even hier alle verhalen gelezen en ga dan toch weer twijfelen kwa grote.

Volgende week toch maar bij het gesprek met de chirurg drs.P.Grabietz overleggen.

Laat nog wel even weten aan Jullie.

En hebben jullie nog advies en hoor ik dat graag.

Grtjes Monique 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Monique! Wat een heftige keuze die GBP. En dan 60 kilo kwijt. Heel knap zeg! En super dat je geen overtollig vel hebt overgehouden. Dat hoor je vaak anders. Ik vond het consult ook heel bijzonder en voelde me ook zo vrouwelijk:wub:. Echter heb ik nooit borsten gehad dus was het voor mij ook heel erg wennen en een beetje gek om jezelf zo te zien. Jij weet precies wat je mist en dat lijkt mij ook heel frustrerend. Zeker als je zo hard gewerkt hebt om af te vallen. 

Ik zou gewoon nog eens overleggen inderdaad. Weet je ook al hoe ze hem gaan plaatsen en of je ronde of anatomische protheses wil?

Liefs! Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mrs.:

Wauw Monique! Wat een heftige keuze die GBP. En dan 60 kilo kwijt. Heel knap zeg! En super dat je geen overtollig vel hebt overgehouden. Dat hoor je vaak anders. Ik vond het consult ook heel bijzonder en voelde me ook zo vrouwelijk:wub:. Echter heb ik nooit borsten gehad dus was het voor mij ook heel erg wennen en een beetje gek om jezelf zo te zien. Jij weet precies wat je mist en dat lijkt mij ook heel frustrerend. Zeker als je zo hard gewerkt hebt om af te vallen. 

Ik zou gewoon nog eens overleggen inderdaad. Weet je ook al hoe ze hem gaan plaatsen en of je ronde of anatomische protheses wil?

Liefs! Xoxo

Heb het al verkeerd gedaan volgens mij.

Het wordt borstlifting met ronde protheses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.