Ga naar inhoud

Explantatie zonder kapselvorming ,kapsel blijft dan zitten?


Aanbevolen berichten

Lieve luitjes,


Inmidddels ben ik bij twee pc's op consult geweest om mijn explantatie te bespreken. Ik wil mijn prothese's laten verwijderen omdat ik vage gezondheidsklachten ervaar. Volgens hun zien mijn borsten er na 18 jaar met prothese's nog prima uit, praktisch geen kapselvorming. Eigenlijk vinden hun verwijdering zonde. Ëén chirurg vertelde me dat hij het kapsel wel wilde verwijderen en de andere niet, deze vond het niet nodig omdat het een heel klein laagje zou zijn. Nu rijst bij mij de vraag, wat is wijsheid? Ook al heb ik geen kapselvorming is het dan niet schadelijk om het kapsel te laten zitten? Lost het lichaam dit zelf op ? en kunnen daar geen uitgezwete moleculen in zitten? Ik zou hier graag antwoord op krijgen aangezien ik hier niks op het internet van kan vinden. Wel over veel kapselvorming met verwijderen prothese's.


Hoop dat jullie me kunnen helpen met een duidelijke uitleg,

 

Vriendelijke groet,

Sjaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.