Ga naar inhoud

Achter de spier


Aanbevolen berichten

Hoi na het inkapselen van mijn vorige prothese ( borstlift met 175cc) zijn mijn nieuwe protheses 400 cc onder de spier geplaatst, ik ben donderdag 4 wkn po en het verschil tussen 1 wk po en 3 weken po is al erg groot en ik dacht dat het nu wel gevormd was..maar ik heb nog steeds het idee dat mijn spieren nog flink aan het vechten zijn. Wie weet of de vorm nog steeds kan veranderen? Verder zijn de littekens mooi geheeld maar als ik de litteken zalf erop smeer voel ik aan de binnenkant wel verdikkingen onder de littekens, is dat normaal? Ook heb ik soms pijnscheuten in de botten onder mijn borst, aan de zijkant..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

Bij een operatie waarbij prothesen achter de spier of dual plane geplaats worden, gebeurt er vanalles tot 3 maanden po.

Vooral tussen week 8 en 12 po, zul je zien dat je spieren de prothesen gaan 'accepteren ' en ze dus meer ruimte gaan geven. De spieren ontplooien dan, en de bolling van de prothese komt dan tot zijn recht.

 

Je moet anders op Google en Instagram maar eens zoeken op 'drop and fluff ' Dan zijn er goede voorbeelden te vinden :)

 

Littekenweefsel kan in het begin dikker aanvoelen idd. Het kan ook nog roder worden, tot een maand of 3-4 po. Daarna zal het gaan verbleken. Een litteken kan verder genezen tot 2 jaar po.

 

Hm, pijn aan je botten? Je bedoelt je ribben?

Waarschijnlijk je tussenribspieren die wat tegengas geven omdat je misschien een iets andere houding aangenomen hebt de afgelopen weken bij je herstel?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

 

Bij een operatie waarbij prothesen achter de spier of dual plane geplaats worden, gebeurt er vanalles tot 3 maanden po.

Vooral tussen week 8 en 12 po, zul je zien dat je spieren de prothesen gaan 'accepteren ' en ze dus meer ruimte gaan geven. De spieren ontplooien dan, en de bolling van de prothese komt dan tot zijn recht.

 

Je moet anders op Google en Instagram maar eens zoeken op 'drop and fluff ' Dan zijn er goede voorbeelden te vinden :)

 

Littekenweefsel kan in het begin dikker aanvoelen idd. Het kan ook nog roder worden, tot een maand of 3-4 po. Daarna zal het gaan verbleken. Een litteken kan verder genezen tot 2 jaar po.

 

Hm, pijn aan je botten? Je bedoelt je ribben?

Waarschijnlijk je tussenribspieren die wat tegengas geven omdat je misschien een iets andere houding aangenomen hebt de afgelopen weken bij je herstel?

 

Xxx

Ja ik denk inderdaad de ribben ben weer op mijn zij gaan slapen dus dat zal het wel zijn het is voornamelijk smorgens thnaks voor je antwoord:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei SandyOsVe:

Ja ik denk inderdaad de ribben ben weer op mijn zij gaan slapen dus dat zal het wel zijn het is voornamelijk smorgens thnaks voor je antwoord:D

Ik had dat ook hoor, bij mijn eerste bv onder de spier. En ook wat vorm betreft heb ik het zo ervaren als best boobie zegt. Ze waren bij mij na 6 weken po nog veranderd van vorm en, helaas voor mij toen, ook qua volume. Er ging voor mijn gevoel ineens een cupmaat vanaf. Na 3 maanden had ik wel zo'n beetje het uiteindelijke resultaat. Maar ze zien er al mooi uit bij jou zeg! Ze lijken al heel zacht en ingedaald, dat is snel gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei SandyOsVe:

Net 30 bh’s aangehad.. ppff niks zat lekker 70e niet 70f niet 75 ook niet. En zag net ineens dat mijn tepels onder de pukkels zitten.. wat is dat dan weer:122:.. en gisteren was dat zeker nog niet... 

:o Toch geen allergische reactie?

Snel beterschap gewenst. Misschien een fotootje naar Best_boobie sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.