Ga naar inhoud

Prothesewissel ; 400 cc, 1.65 en 55 kg (even advies gevraagd!!)


Aanbevolen berichten

Hallo

 

12 jaar terug heb ik mijn borsten laten vergroten. Ik had niks. Echt plat zoals een jongen. Graag geen discussie over het volgende, maar ik was toen net 18 en ik weet helaas niet meer welke prothese erin zitten en ook niet hoeveel cc.. ik denk 220 cc maar kan het niet meer achterhalen helaas... baal hierom maar het zij zo..

 

ik was onlangs  bij het boerhave kliniek en de arts schatte in dat ik nu 300 cc heb erin zitten en dat hij 440 cc erin kan doen...natte vinger werk dit dus

 

ik heb nu cupmaat 75b maar het is slap, prothese gedraaid en ik gaf aan dat ik vollere borsten wil. Deze protheses gaan er dus uit maar ik ben bang dat 440 cc te nep gaat lijken. Aan de andere kant ben ik ook heeeel bang dat mijn borsten te klein worden als ik minder cc wil... na mijn 1e operatie heb ik zoveeeel spijt gehad dat ik niet voor meer cc koos, maar ik vertrouwde de arts dat ik een c cup zou hebben. Niet dus...

 

grasg soortgelijke verhalen en heeel graag zie ik foto’s van kleine slanke dames met 400 cc ongeveer

 

thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎30‎-‎1‎-‎2018 om 16:32 zei Naomi22:

Hallo

 

12 jaar terug heb ik mijn borsten laten vergroten. Ik had niks. Echt plat zoals een jongen. Graag geen discussie over het volgende, maar ik was toen net 18 en ik weet helaas niet meer welke prothese erin zitten en ook niet hoeveel cc.. ik denk 220 cc maar kan het niet meer achterhalen helaas... baal hierom maar het zij zo..

 

ik was onlangs  bij het boerhave kliniek en de arts schatte in dat ik nu 300 cc heb erin zitten en dat hij 440 cc erin kan doen...natte vinger werk dit dus

 

ik heb nu cupmaat 75b maar het is slap, prothese gedraaid en ik gaf aan dat ik vollere borsten wil. Deze protheses gaan er dus uit maar ik ben bang dat 440 cc te nep gaat lijken. Aan de andere kant ben ik ook heeeel bang dat mijn borsten te klein worden als ik minder cc wil... na mijn 1e operatie heb ik zoveeeel spijt gehad dat ik niet voor meer cc koos, maar ik vertrouwde de arts dat ik een c cup zou hebben. Niet dus...

 

grasg soortgelijke verhalen en heeel graag zie ik foto’s van kleine slanke dames met 400 cc ongeveer

 

thanks

Hoi Naomi

Je kan natuurlijk altijd een andere pc raadplegen waar je meer vertrouwen in hebt , met de maten kan ik je niet helpen ik ben 166 en 60 kg en 300 cc voor de spier.

Ik hoop dat je meerdere reacties zult krijgen.

 

XX Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Naomi22, ik ben net wat groter en zwaarder (1.70cm en 62kg), en ik heb 400 en 450 cc gekregen. Mijn ene borst was meer en A en de ander een B cup. Ik heb tot het moment van aftekenen op de dag van de operatie getwijfeld of het niet te groot ging worden, maar ik denk dat de pc mij heel goed geadviseerd heeft kijkende naar mijn lichaam :) Ik ben pas 5 weken po, maar ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt spieken. 

 

Heel veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Naomi,

 

Ik ben ook 1.65 en weeg op dit moment 55.3. Onze situatie is dus vergelijkbaar. Ik ben op dit moment 6 weken geleden geopereerd en heb links 425cc en rechts 450cc. Als je wil kan ik je toevoegen in mijn foto album. Ik heb lang getwijfeld over de hoeveelheid cc's. Achteraf ben ik echt blij dat ik voor het grootste ben gegaan. 

 

Veel succes met je keuze! 

 

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Aloysa:

Hoi @Naomi22, ik ben net wat groter en zwaarder (1.70cm en 62kg), en ik heb 400 en 450 cc gekregen. Mijn ene borst was meer en A en de ander een B cup. Ik heb tot het moment van aftekenen op de dag van de operatie getwijfeld of het niet te groot ging worden, maar ik denk dat de pc mij heel goed geadviseerd heeft kijkende naar mijn lichaam :) Ik ben pas 5 weken po, maar ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt spieken. 

 

Heel veel succes met je keuze!

Wijnebben ongeveer dezelfde lengte en gewicht. Zou ik ook in je album mogen spieken? Dank! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Ik ben 1,63 en 52kg, heb vorig jaar augustus ook een wissel gehad, had 300cc (en daarna nog eventjes 350 cc maar lang verhaal ;)) en nu 440cc voor de spier. Ik ben er echt super blij mee!!

 

Als je in mijn album wil spieken hoor ik het wel!

 

succes

 

x anastasia

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Anastasia:

Hi,

 

Ik ben 1,63 en 52kg, heb vorig jaar augustus ook een wissel gehad, had 300cc (en daarna nog eventjes 350 cc maar lang verhaal ;)) en nu 440cc voor de spier. Ik ben er echt super blij mee!!

 

Als je in mijn album wil spieken hoor ik het wel!

 

succes

 

x anastasia

Graaggg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei BV_JM:

Hee Naomi,

 

Ik ben ook 1.65 en weeg op dit moment 55.3. Onze situatie is dus vergelijkbaar. Ik ben op dit moment 6 weken geleden geopereerd en heb links 425cc en rechts 450cc. Als je wil kan ik je toevoegen in mijn foto album. Ik heb lang getwijfeld over de hoeveelheid cc's. Achteraf ben ik echt blij dat ik voor het grootste ben gegaan. 

 

Veel succes met je keuze! 

 

Liefs, 

Ooo dit vind ik zooo fijn om te lezen. Bedankt voor het reageren!! Graag wil ik worden toegevoegd. Is het trouwens zo dat de bh maat groter is dan dat het in werkelijkheid eruit ziet??? Welke cup maat heb jij nu? (Ik snap dat het nog veranderen kan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Aloysa:

Hoi @Naomi22, ik ben net wat groter en zwaarder (1.70cm en 62kg), en ik heb 400 en 450 cc gekregen. Mijn ene borst was meer en A en de ander een B cup. Ik heb tot het moment van aftekenen op de dag van de operatie getwijfeld of het niet te groot ging worden, maar ik denk dat de pc mij heel goed geadviseerd heeft kijkende naar mijn lichaam :) Ik ben pas 5 weken po, maar ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt spieken. 

 

Heel veel succes met je keuze!

Hoii, ik zou graag foto’s willen zien. Bedankt!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei BV_JM:

Hee Naomi,

 

Ik ben ook 1.65 en weeg op dit moment 55.3. Onze situatie is dus vergelijkbaar. Ik ben op dit moment 6 weken geleden geopereerd en heb links 425cc en rechts 450cc. Als je wil kan ik je toevoegen in mijn foto album. Ik heb lang getwijfeld over de hoeveelheid cc's. Achteraf ben ik echt blij dat ik voor het grootste ben gegaan. 

 

Veel succes met je keuze! 

 

Liefs, 

Zou ik misschien in je album mogen kijken? Ik ga binnenkort namelijk voor 425cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Anastasia:

Hi,

 

Ik ben 1,63 en 52kg, heb vorig jaar augustus ook een wissel gehad, had 300cc (en daarna nog eventjes 350 cc maar lang verhaal ;)) en nu 440cc voor de spier. Ik ben er echt super blij mee!!

 

Als je in mijn album wil spieken hoor ik het wel!

 

succes

 

x anastasia

Mag ik ook in jouw album kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Naomi22:

Ooo dit vind ik zooo fijn om te lezen. Bedankt voor het reageren!! Graag wil ik worden toegevoegd. Is het trouwens zo dat de bh maat groter is dan dat het in werkelijkheid eruit ziet??? Welke cup maat heb jij nu? (Ik snap dat het nog veranderen kan)

 

Ik heb je toegevoegd in mijn album! Ja qua bh maat is dus nog een dingetje.. Ik kom namelijk uit op 75F/70G, maar zo zien ze er dus echt niet uit! Ik persoonlijk geef hier niks om.. ben toevallig gisteren gaan shoppen hihi. 

Maar doordat implantaten dus wat steviger zijn heb ik deze maat nodig voor de beugel. 

Ik hoop dat je er iets aan hebt aan mijn album! 

 

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.67 en 57 kilo en heb 400cc dual plane, ik wilde graag dat het er natuurlijk uit zou zien en dat is supergoed gelukt, er zijn mensen die  zeggen, wanneer ga jij je protheses nou laten vervangen? Dat heb ik al gedaan en dan hoor ik, oh echt dat zie je helemaal niet, ze zijn zo zacht bovenop en je ziet er niets van.. dat was nou net de bedoeling, wilde alleen mijn ruime vel opgevuld hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 3-2-2018 om 18:05 zei Anastasia:

Hi,

 

Ik ben 1,63 en 52kg, heb vorig jaar augustus ook een wissel gehad, had 300cc (en daarna nog eventjes 350 cc maar lang verhaal ;)) en nu 440cc voor de spier. Ik ben er echt super blij mee!!

 

Als je in mijn album wil spieken hoor ik het wel!

 

succes

 

x anastasia

Zou ik ook een kijkje mogen nemen! 8 maart ga ik ook voor de 440cc corse xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Op 3-2-2018 om 18:05 zei Anastasia:

Hi,

 

Ik ben 1,63 en 52kg, heb vorig jaar augustus ook een wissel gehad, had 300cc (en daarna nog eventjes 350 cc maar lang verhaal ;)) en nu 440cc voor de spier. Ik ben er echt super blij mee!!

 

Als je in mijn album wil spieken hoor ik het wel!

 

succes

 

x anastasia

Hoi zou ik bij jou mogen spieken? ik heb ooki 440 cc voor de spier ben zelf ook 162 en weeg 50 kg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.