Ga naar inhoud

Desire1308 : 30 januari 2018 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Gast Desire1308

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Desire1308:

Oh wat spannend! Maar super leuk! Ik ben morgen een week po en het gaat bij mij allemaal heel goed dus gaat helemaal goed komen. Ze zijn nog wel lekker hard en opgeplakt hoor bij de fotos van nu. Dus niet schrikken haha x

 

Vind ze al heel mooi hoor! Ik teken daarvoor!:)

Zie overal mooie boobies....hoop dat die van mij ook zo mooi mogen worden.

Nu het dichterbijer komt,begint het toch allemaal wel spannend te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Desire1308:

Oh wauw ik heb precies hetzelfde!! Maar ik voel ook dat er bij de linkerborst wat meer vocht zit. Dus als dat weg trekt. Ik moet mezelf ook inhouden om niet zorgen te maken. Maar het echte resultaat komt met de tijd.. ik heb alleen zo geen geduld. Ik heb woensdag mijn eerste controle afspraak! hoe ging het bij jou? En heb je oplosbare of gewone hechtingen. Ik ben namelijk erg benieuwd wanneer die er uit mogen. X

Ik heb gisteren mijn controleafspraak gehad. De linker is volgens dr. Nio al mooi ingedaald en de rechter nog niet. Moet nu mijn bh aan de rechterkant wat losser dragen zodat er ruimte aan de onderkant is om nog te zakken. Over 3 weken moet ik terugkomen.

Ben nu 1 week po, ik kan nu nog niet echt blij zijn omdat ik me nog zorgen maak ofzo.. verwacht misschien te snel wonderen maar vind t verschil zo groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2018 om 16:49 zei Desire1308:

 

Ah spannend!! Maar gaat helemaal goed komen. Ik had er ook meer zin in dan dat ik zenuwachtig was. Iedereen is zo onwijs lief en leeft met je mee. En de narcose is echt een eitje. Jaa vanavond als mijn ouders het voor de eerst keer gaan zien zal ik foto's toevoegen ik zal ook een aantal voor foto's toevoegen als ik die kan vinden! Ik ga je zeker volgen ben benieuwd. Succes!! 

Alles is goed gegaan! Ik heb een operatieverslag in mijn topic staan, mocht je het interessant vinden. En ik heb je toegevoegd aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.