Ga naar inhoud

Desire1308 : 30 januari 2018 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Gast Desire1308

Aanbevolen berichten

Gast Desire1308

WAUW MEEVALLER! 

 

HI lieve meiden, 

ik wil toch even mijn ei kwijt omdat ik de afgelopen 3 maanden erg veel steun heb gehad aan deze site. Ik ga dus ook mijn operatieverslag schrijven voor jullie omdat ik de afgelopen weken zelf ook veel verslagen heb gelezen. Veel daarvan gaven mij toch een beetje de kriebels omdat de woorden pijn, overgeven en misselijkheid vaak voorbij kwamen. Daarom komt hier mijn onwijs positieve verslag, dit wilt niet betekenen dat het voor iedereen zo gaat maar bij mij is het allemaal erg meegevallen.

 

Vooraf: 

8:00 -  Ik neem mijn laatste slokjes thee en mijn pillen om mee te beginnen. Lekker douchen tas inpakken en mijn vriend wakker maken. Die overigens zenuwachtiger is dan ik. 

10:00  - We komen aan in de kliniek en worden goed ontvangen. Even plaats nemen in de wachtkamer om vervolgens nog de foto's te maken van de 'voorsituatie'. 

10:30 - Ik word opgehaald en naar de uitslaapkamer gebracht. Iedereen is ontzettend lief en naast mij liggen ook een aantal mensen. Deze kan ik niet zien omdat de gordijntjes dicht zitten. Ik kon mij op me gemak omkleden en vervolgens ging de assistent mij uitleggen wat er ging gebeuren. Ze plaatste het infuus. Wat ontzettend meeviel en even voelde als een prikje. 

10:45 - Mijn hartslag werd opgemeten met een band en ik krijg overal plakkers op mijn lichaam. Ik kruip lekker onder de dekens en zit nog even te appen met mijn vrienden en familie. En natuurlijk mijn vriend die boven in de wachtkamer zit en bijna gek wordt van de zenuwen. Door de fijne sfeer in de kamer heb ik eigenlijk niet meer dan gezonde spanning. 
11:00 - Dokter van der Meulen komt nog even met mij praten en ik mag meelopen met de assistentes. Ik zie niet veel want ik heb -4,75 en bril en lenzen zijn niet toegestaan maar ik werd goed begeleid haha. 

 

De operatie

11:10 - Vanaf daarna is het allemaal nogal vaag. Ik weet nog dat de chirurg foto's maakte en ik lekker mocht liggen op de (verwarmde) operatietafel. De assistente was lekker over mijn hoofd aan het kriebelen en zei lieve woordjes. Ze vroegen een aantal vragen aan mij wie ik was, voor wat ik kwam etc. Als een soort checklist. Vervolgens kreeg ik zuurstof door het kapje en begon er langzaam aan te wennen. Alles werd gecheckt en ze vertelde mij dat ik nu het slaapmiddel kreeg. De assistentes zeiden: Slaap lekker, denk maar aan leuke dingen. Ik had het gevoel dat er minuten voorbij gingen en ik nog niet weg was. (Dit waren maar 5 seconde.) Opeens ging ik wazig kijken en BAM weg was ik.

 

Uitslaapkamer

12:15 -  Ik werd langzaam wakker en begon over van alles te kletsen. Kwam vast door de narcose. Ik kwam er blij en totaal niet misselijk uit. Het voelde alsof ik onwijs lang had geslapen maar er misschien 5 minuten voorbij waren gegaan. De assistentes stonden bij mijn bed en waren erg lief. Stiekem keek ik al even naar mijn nieuwe boobies en ik ben onwijs blij met het resultaat. 

Vervolgens - Ik heb niet echt op de tijd gelet. Ik werd een beetje wakker en dommelde wat weg. Na een tijdje hielp de assistent mij om wat rechter op te zitten en gaf ze me een ijs raketje. Erg lekker smaakte deze. Op dit moment voelde ik de littekens een beetje branden en natuurlijk wat druk. Maar ik had het niet benauwd en het viel eigenlijk wel mee allemaal. Het voelde alsof ik keihard had getraind waardoor ik spierpijn kreeg. Toen ik mijn raketje op had, kreeg ik al snel een tosti en een theetje. Ik had onwijs honger. De druk werd ietsjes meer maar niet erg hinderlijk. 

 

Naar huis

13:30 - Eerder dan verwacht mocht ik mij gaan aankleden. Ik voelde me niet misselijk, de druk was niet zo heel erg pijnlijk en ik kon mijzelf eigenlijk wel makkelijk aankleden. Wel werd ik hierbij geholpen. Ik pakte me tas in en ben samen met mijn vriend naar de auto gelopen. 

 

Thuis - De terug reis viel ook wel mee, ik werd niet misselijk en de hobbels en bochten deden eigenlijk geen pijn. Thuis ben ik lekker op de bank gaan liggen met een glaasje ice tea en twee gekookte eitjes. Ondertussen mijn diclofenac pilletje ingenomen. Ik lig er eigenlijk prima bij. De druk is er wel maar als ik stil lig en mijn serie kijk gaat het wel goed en voel ik het nauwelijks. Ik doezel af en toe een beetje weg. 

 

Ik ben erg benieuwd of ik zo nog een klap in mijn gezicht krijg van de pijn want ik kan eigenlijk niet geloven dat het mij zo makkelijk af gaat. Ik begon met een a75 en draag nu een sportbh van d75. Ik heb 300cc mentor achter de spier gekregen. 

 

Als dit verslag gelezen word, wil ik met alle liefde foto's plaatsen van PO. 
Alle lieve meiden ik hoop op net zo een fijne dag als ik. Laat je vooral niet gek maken door andere verhalen (zoals ik) en laat het over je heen komen. Elk lichaam is anders en zal anders reageren. 

 

Dikke kus!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Super dat het je zo is meegevallen. Ik was ook erg benieuwd hoe ik alles zou ervaren en kwa pijn is het me ook enorm meegevallen! Ik ben alleen erg misselijk geweest van de narcose, dat was wat minder :P ondanks dat ik hiervoor al wat extras in mijn infuus had gekregen. 

 

Heel veel succes met je herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308
4 minuten geleden zei Aloysa:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Super dat het je zo is meegevallen. Ik was ook erg benieuwd hoe ik alles zou ervaren en kwa pijn is het me ook enorm meegevallen! Ik ben alleen erg misselijk geweest van de narcose, dat was wat minder :P ondanks dat ik hiervoor al wat extras in mijn infuus had gekregen. 

 

Heel veel succes met je herstel! 

Ah ja ik hoorde het vaker. Daar had ik me ook op ingesteld maar nergens last van gehad. Erg blij! Dankjewel!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je twins! Ik mag volgende week dinsdag bij Velthuis in Eindhoven. Ik heb er eigenlijk wel zin in, haha. Ik hoop dat het bij mij net zo relaxed gaat als bij jou! Mag ik foto’s zien als je deze hebt? Ik ga volgende week ook een album aanmaken. Als je mij wilt volgen daarin, geef maar aan, dan voeg ik jou ook toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwie! Wat heerlijk voor je! Ik ben benieuwd hoe het verderop in de week met je gaat. Ben je (voor zover je nu kan zien) tevreden met het resultaat?

Liefs xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308

 

5 minuten geleden zei Jolly83:

Gefeliciteerd met je twins! Ik mag volgende week dinsdag bij Velthuis in Eindhoven. Ik heb er eigenlijk wel zin in, haha. Ik hoop dat het bij mij net zo relaxed gaat als bij jou! Mag ik foto’s zien als je deze hebt? Ik ga volgende week ook een album aanmaken. Als je mij wilt volgen daarin, geef maar aan, dan voeg ik jou ook toe!

Ah spannend!! Maar gaat helemaal goed komen. Ik had er ook meer zin in dan dat ik zenuwachtig was. Iedereen is zo onwijs lief en leeft met je mee. En de narcose is echt een eitje. Jaa vanavond als mijn ouders het voor de eerst keer gaan zien zal ik foto's toevoegen ik zal ook een aantal voor foto's toevoegen als ik die kan vinden! Ik ga je zeker volgen ben benieuwd. Succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308
Zojuist zei Mrs.:

Wauwie! Wat heerlijk voor je! Ik ben benieuwd hoe het verderop in de week met je gaat. Ben je (voor zover je nu kan zien) tevreden met het resultaat?

Liefs xoxo

Ja zeker tot nu toe wel. Het is wel erg wennen van een a naar een opgezwollen c (d). Maar het ziet er erg mooi uit en kan niet wachten tot ze gezakt zijn en ik bh's kan shoppen haha!

lieve knuffels! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om je positief verslag te lezen. Fijn toch dat alles zo goed meevalt. Ik ben ook vandaag om 13.00u geopereerd in parkkliniek en bij mij gaat het er ongeveer net zo aan toe als bij jou. Alleen met typen voel ik wel steeds steekjes in me linkerborst. En net toen ik wilde opstaan ook steken, verder heel veel stuwingsgevoel alsof ik net bevallen ben haha. Is niet prettig maar wel heel goed te doen. Ik zal morgen ook een verslagje schrijven.

 

Rust goed uit, beterschap nog en hopen dat de overige dagen net zo voorbij zweven als die van vandaag. Ow en geniet van je nieuwe twins xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo positief verlopen is! Velthuis in capelle? Ik ben heel blij je verhaal te lezen want 21ste feb staat mijn operatie gepland bij Vermeulen in velthuis. 

Ook fysio erbij gekozen? 

Als je foto's plaatst dan zou ik ze heel erg graag willen bekijken als je dat goed vind! 

Hopelijk verloopt je herstel net zo goed als dat het begonnen is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308

@Krissieke

Ah gelukkig valt het bij jou ook mee! Vandaag wel al wat meer vocht bij mij maar dat zal de komende dagen wel wat meer worden. Lekker rust houden en langzaam opknappen. Ben onwijs benieuwd hoe ze worden jij ook? Ik ga jouw verslag ook even lezen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308

@dromer92

nee Velthuis in rotterdam! 

Nee ik heb er geen fysio bij, ik heb in heel me leven geen fysio gehad dus ik dacht misschien is het nu ook wel niet nodig. En ik voel me eigenlijk nog steeds prima. Dag 2 komt wel beetje de vocht onder aan de zijkanten van mijn buik en iets meer spierpijn. Maar kan eigenlijk nog steeds alles. Gaat ook helemaal goed komen bij jou! Ik heb je volgens mij toegevoegd aan mijn album. Dit was gister ze zitten nog steeds heel erg hoog en alles word platgedrukt en gespannen. Maar wel fijn om de voortgang bij te houden! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308

@Jolly83

Dankje! Lief! Ze zitten nog erg hoog gespannen en heb het gevoel dat ze aardig worden platgedrukt haha. Maar het is nog steeds erg dragelijk en spierpijn is wel wat erger maar gaat nog steeds erg goed. Ben nu al blij met het resultaat maar kan niet wachten als het wat gaat zakken en beetje de spanning er af! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees mee! Ben ook de 30e geopereerd in parkkliniek Rotterdam door dr Nio. De pijn wordt steeds dragelijker, alleen de linkerborst is groter dan de rechter en zit wat lager. Gehoord dat ik me daar niet zo zorgen om hoef te maken maar dat doe ik dus nog wel :( Vandaag om 5 uur heen voor een controleafspraak dus ik kijk uit naar wat hij te zeggen heeft. Ik heb 340 cc in links en 320 cc in rechts onder de spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308
17 uur geleden zei jewelke:

@Desire1308 mag ik ook meekijken? Wat een positief verslag heb jij kunnen neerpennen, ben blij voor jou dat alles zo vlot verlopen is!

Ja natuurlijk ik zal je toevoegen! Ze waren nog wel erg hard hoor en alles werd lekker kapot gedrukt. Zo voelde het in ieder geval. Maar ik ben van plan om elk week update foto's te plaatsen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308
15 uur geleden zei Loessoe:

Wat een fijn verslag heb je geschreven! Goed dat alles zo voorspoedig verlopen is. Ik moest wel lachen dat je daar een raketje kreeg na de operatie. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat. Zou ik mogen spieken? :) 

Haha ja ik was zo aan het praten (narcose praatjes) misschien gaven ze me wel een ijsje in de hoop dat ik me mond hield. hahah. Ja natuurlijk! Ik probeer elke week te updaten! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308
15 uur geleden zei Triesje:

Desire1308...

 

Zou ik ook mogen kijken in je album?

Ben benieuwd naar het resultaat met 300 cc.

Ik krijg de 19e 380 cc onder de spier...kom ook af van een kleine A cup. X

Oh wat spannend! Maar super leuk! Ik ben morgen een week po en het gaat bij mij allemaal heel goed dus gaat helemaal goed komen. Ze zijn nog wel lekker hard en opgeplakt hoor bij de fotos van nu. Dus niet schrikken haha x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308
12 uur geleden zei nien1192:

Ik lees mee! Ben ook de 30e geopereerd in parkkliniek Rotterdam door dr Nio. De pijn wordt steeds dragelijker, alleen de linkerborst is groter dan de rechter en zit wat lager. Gehoord dat ik me daar niet zo zorgen om hoef te maken maar dat doe ik dus nog wel :( Vandaag om 5 uur heen voor een controleafspraak dus ik kijk uit naar wat hij te zeggen heeft. Ik heb 340 cc in links en 320 cc in rechts onder de spier. 

Oh wauw ik heb precies hetzelfde!! Maar ik voel ook dat er bij de linkerborst wat meer vocht zit. Dus als dat weg trekt. Ik moet mezelf ook inhouden om niet zorgen te maken. Maar het echte resultaat komt met de tijd.. ik heb alleen zo geen geduld. Ik heb woensdag mijn eerste controle afspraak! hoe ging het bij jou? En heb je oplosbare of gewone hechtingen. Ik ben namelijk erg benieuwd wanneer die er uit mogen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desire1308:

Ja natuurlijk ik zal je toevoegen! Ze waren nog wel erg hard hoor en alles werd lekker kapot gedrukt. Zo voelde het in ieder geval. Maar ik ben van plan om elk week update foto's te plaatsen! 

 

Hey bedankt om me toe te voegen! Dat ziet er al echt goed uit hoor!! :wub: komt zeker meer dan goed! Hier nog ff bang afwachten want ik heb nu enkel zicht op de rondingen en niet het volledige uitzicht aangezien ik ook een lift heb gehad en de tepels dus volledig afgedekt zijn. Morgen op eerste controle:wacko:

Dat opgeblazen gevoel heb ik ook, in totaal al bijna 3 kg bij op de weegschaal. Komt van het vocht, de narcose en pijnstillers.. heb ook bijna 5 dagen geen toiletbezoek kunnen doen dus ik heb gisteren overdag geprobeerd of het lukte zonder pijnstilling de dag door te komen en dat was geen probleem dus nu zijn mn darmen eindelijk terug in actie gevlogen:35:

Geduld hebben dus en niks forceren dan trekt het vocht en opgeblazen gevoel wel weg, het hoort er helaas bij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.