Ga naar inhoud

Meiden tussen 375cc en 400cc gezocht!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei Triesje:

@Mima.....Dank jewel! Heb gelijk gekeken en vindt ze heel mooi!

Ik krijg 380 cc xp achter de spier. Zit overal foto's te bekijken en te vergelijken...al valt het bij iedereen anders uit natuurlijk. Raak ongeduldig:)

Snap ik heel goed, is natuurlijk ook niet zomaar wat.

 

Alles valt anders, soms lijken ze groter of kleiner. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Mima:

Snap ik heel goed, is natuurlijk ook niet zomaar wat.

 

Alles valt anders, soms lijken ze groter of kleiner. :P

Precies! Soms zie ik 300 cc voorbij komen en denk dan...wow dat zijn beste! haha

En dan zie ik 450 cc....en die lijken dan veel kleiner en dan komen ze ook beide van een a cup. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2018 om 08:09 zei Dodo20:

Wauw ze zijn heel mooi geworden!

mag ik vragen waarom je voor de 390cc bent gegaan?

Ik twijfel enorm tussen 345 en 390. Ik word morgen al geopereerd.. 

Dankjewel! 

Ik heb geluisterd naar de PC. Wat heb je gekozen uiteindelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2018 om 08:42 zei Aloysa:

Hoi @ceyda, ik had je al even gesproken in je topic waarin je twijfelde over een wissel. Heb je je keuze al gemaakt? Ik had je al toegevoegd aan mijn album, ik heb 400 en 450 cc high profile, kwa lengte en gewicht schelen wel niet veel :) 

Hoi hoi,

 

mag ik even bij jou spieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2018 om 21:49 zei La.:

Ik ben 1m69 en 58kg en heb nu een B75 en krijg morgenvroeg 375cc door dr. Verdonck. Xx

@La. je bent nu al een week geopereerd. Sorry dat ik niet eerdergereageerd heb! Ik zie pas nu al deze reacties ben nog nieuw! Hoe is het met de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceyda hey hey! Geen probleem! :P Ik denk dat ik bij de gelukkigen hoor die amper pijn/last gehad hebben! :43: Ben natuurlijk wel stijf en snel moe maar over “pijn” kan ik niet echt spreken. Ben superblij dat ik dit allemaal na enkele jaren twijfelen heb aangedurfd! Eindelijk zijn die boobies er die ik al zolang wou! Nu enkel nog heel veel geduld hebben voor het verdere herstel zodat ze de tijd krijgen om mooi te zakken en op hub plaats te komen! ^_^ Dinsdag gaan bij mij de knoopjes eraf dus weer een stapje dichterbij! :lol: Me happy! :1big_boobs: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.