Ga naar inhoud

Meiden tussen 375cc en 400cc gezocht!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 30-1-2018 om 17:53 zei neen004:

Hoi, 

 

Ik had ook 75A en heb 390CC gekregen, wel anatomische. Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt. 

 

Groetjes!

@neen004 mag ik ook in je album kijken? Ik krijg ook 390!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 171cm en weeg 62kg. Heb zelf 400cc ronde prothesen HP, dual-plane. Ze zien er nog erg hard uit maar dat komt omdat ik nog maar 20 dagen po ben haha. Ik voeg een fotootje toe:wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei neen004:

Ja hoor, ik voeg je toe. 

Wauw ze zijn heel mooi geworden!

mag ik vragen waarom je voor de 390cc bent gegaan?

Ik twijfel enorm tussen 345 en 390. Ik word morgen al geopereerd.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Spannend dat je morgen al geopereerd wordt @Dodo20. Nu echt bijna zover!. Als je twijfelt tussen 345 en 390cc zou ik echt voor de 390cc gaan. De grootte van je borsten went zo snel, dat veel meiden hadden gewild dat ze een maatje groter waren gegaan. Ik twijfelde tussen 375 en 400cc mentor rond en ben toch voor de 400cc gegaan. Nog geen moment spijt van gehad (nu 3weken PO). Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

 

Ik ben 168 & 53 kg ik had 70b en heb week geleden 400cc motiva rond full dualplane gekregen. Helemaal happy en heb nu 70e/f qua cup, voor zicht mooie d. Check me topic, staan wat fotos. Wil je meer weten stuur me dan gerust privé berichtje. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Elisa85:

Goedemorgen,

 

Ik ben 168 & 53 kg ik had 70b en heb week geleden 400cc motiva rond full dualplane gekregen. Helemaal happy en heb nu 70e/f qua cup, voor zicht mooie d. Check me topic, staan wat fotos. Wil je meer weten stuur me dan gerust privé berichtje. Xx

Hi Elisa! Zou ik misschien van jou wat foto’s mogen zien? Als ik op je topic kijk kan ik ze niet zien? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Desi3:

Hi Elisa! Zou ik misschien van jou wat foto’s mogen zien? Als ik op je topic kijk kan ik ze niet zien? Xxx

Kun je ze niet zien??? Ow....ja tuurlijk

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Desi3:

Wauw wat mooi!! En dat al na een paar dagen PO. :wub:

Thnx lieverd, ben zelf ook superrrrrrr blij nu al!! Niets te groot, perfect. Hoop ook stiekem dat ze niet kleiner worden nog hihi x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei pnllg044:

Hi! Spannend dat je morgen al geopereerd wordt @Dodo20. Nu echt bijna zover!. Als je twijfelt tussen 345 en 390cc zou ik echt voor de 390cc gaan. De grootte van je borsten went zo snel, dat veel meiden hadden gewild dat ze een maatje groter waren gegaan. Ik twijfelde tussen 375 en 400cc mentor rond en ben toch voor de 400cc gegaan. Nog geen moment spijt van gehad (nu 3weken PO). Xx

Ja heel spannend!! Kan het nog niet geloven! Bedankt voor de tip! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desi3:

Wauw wat mooi!! En dat al na een paar dagen PO. :wub:

 

1 uur geleden zei Elisa85:

Kun je ze niet zien??? Ow....ja tuurlijk

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow wat een verschil tussen dag 1 en dag 6. Ik heb vrijdag mijn consult. Mag ik vragen waar bij bent geweest en heb je hydrogel of siliconen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Pearl2018:

 

Wow wat een verschil tussen dag 1 en dag 6. Ik heb vrijdag mijn consult. Mag ik vragen waar bij bent geweest en heb je hydrogel of siliconen?

Ja he hahaha 

Ik ben via faceland naar dr fresow in bauland geweest. Heb motiva implantaten. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Mima:

Hey meis,

 

Ik ben 1,73 cm en weegt 60kg. Ik heb 400cc gektegen, kijk maar in m'n album! Hoor graag wat je er van vind.

Hai Mima,

Ik heb 1.73 en weeg 64 kilo. Heb b cup. Ik kom niet in je album. Heb nog geen rechten. Door wie was jij geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Pearl2018:

Hai Mima,

Ik heb 1.73 en weeg 64 kilo. Heb b cup. Ik kom niet in je album. Heb nog geen rechten. Door wie was jij geholpen?

Oh dat is gek zeg! Ik ga even kijken. Ik ben geholpen door dokter Peters en Diana Gabriels

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.