Ga naar inhoud

Meiden tussen 375cc en 400cc gezocht!


Aanbevolen berichten

Dag dames, 

 

Ik ben 4 jaar geleden geopereerd door dr. Verdonck in het WK te Genk.

ik heb 280 cc ronden protheses gekregen. Nu 4 jaar later twijfel ik nog steeds over de grootte. Ik twijfelde toen als best over de voorgestelde cc maar heb mijzelf laten ompraten door de PC zelf. 

Ik vind ze naar mijn mening nog steeds klein ogen zonder bh aan. Zelf had ik toen der tijd 75A nu 75C. Ik vraag me af of er meiden zijn die ongeveer het zelfde postuur als ik hebben en tussen de 375 cc of 400cc ronde protheses hebben (high profile) Ik zou graag van gedachten willen wisselen. Ik ben 168cm en 62 kilo. Alvast bedankt voor de moeite!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben 167cm en weeg 70kg en heb als advies 395 of 430 gekregen. De ene hoog profiel de ander medium. Ik ga vrijdag passen en kijken of ik het wat vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Aloysa:

Hoi @ceyda, ik had je al even gesproken in je topic waarin je twijfelde over een wissel. Heb je je keuze al gemaakt? Ik had je al toegevoegd aan mijn album, ik heb 400 en 450 cc high profile, kwa lengte en gewicht schelen wel niet veel :) 

 @Aloysa klopt inderdaadAloysa ik had even gekeken. Mooi!!! Ik ben van plan om inderdaad te wisselen ben nog aan het orienteren welk chirurg of ziekenhuis diana gabriels heb ik veel nare verhalen over gelezen dus die valt een beetje af voor mij.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Auks:

Hoi @ceyda

 

Ik mag as vrijdag bij Verdonck voor 400cc.

Ben 169 en 64kg huidige cupmaat 70B. 

Dus na vrijdag kan ik je meer vertellen.

Maar die van @Aloysa en @Jasmijn_zijn erg mooi iig! 

 

@Auks spannend!! Deed hij moeilijk om

de grootte van de cc? Bij

mij merkte ik dat hij erg voorzichtig was met cc maten. Hij kwam bij mij wel erg aardig over. Klopt het dat hij niet meer bij welnesskliniek werkt maar een eigen praktijk heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei ceyda:

 

@Auks spannend!! Deed hij moeilijk om

de grootte van de cc? Bij

mij merkte ik dat hij erg voorzichtig was met cc maten. Hij kwam bij mij wel erg aardig over. Klopt het dat hij niet meer bij welnesskliniek werkt maar een eigen praktijk heeft?

 

Nee 400cc is wel op het randje gaf hij aan. Verdonck staat er inderdaad wel om bekend meer natuurlijke boobs te maken. Ik vind hem ook erg vriendelijk als ook de meiden die er werken. Hij heeft inderdaad inmiddels zijn eigen kliniek in Diest. Prachtig pand. Ik weet niet of hij ook nog bij de wellnesskliniek werkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @ceyda, ik ben 2 weken geleden geopereerd bij dr Verdonck in zijn eigen kliniek (Belgian Breast Clinic) en heb 375cc Motiva round full gekregen. Ik ben ook 168 en had als voorsituatie een 70A. Eigenlijk kan alleen een PC je vertellen wat er in jouw situatie mogelijk is, 375cc was voor mij 'op de grens'. Het is namelijk niet alleen afhankelijk van je huidige cupmaat, gewicht en lengte maar bijvoorbeeld ook van de kwaliteit en rekbaarheid van je huid. Wellicht kon er bij jou op dat moment gewoon niet meer in dan dat? Weet jij nog waarom hij je 280cc heeft aangeraden en welk merk heb je? Verdonck staat wel bekend om een natuurlijke look en wat dat betreft zou hij inderdaad niet snel prothesen zetten die te groot zijn en daardoor nep gaan ogen. Wel vervelend dat je niet helemaal tevreden bent! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Vae:

Hoi @ceyda, ik ben 2 weken geleden geopereerd bij dr Verdonck in zijn eigen kliniek (Belgian Breast Clinic) en heb 375cc Motiva round full gekregen. Ik ben ook 168 en had als voorsituatie een 70A. Eigenlijk kan alleen een PC je vertellen wat er in jouw situatie mogelijk is, 375cc was voor mij 'op de grens'. Het is namelijk niet alleen afhankelijk van je huidige cupmaat, gewicht en lengte maar bijvoorbeeld ook van de kwaliteit en rekbaarheid van je huid. Wellicht kon er bij jou op dat moment gewoon niet meer in dan dat? Weet jij nog waarom hij je 280cc heeft aangeraden en welk merk heb je? Verdonck staat wel bekend om een natuurlijke look en wat dat betreft zou hij inderdaad niet snel prothesen zetten die te groot zijn en daardoor nep gaan ogen. Wel vervelend dat je niet helemaal tevreden bent! 

 @Vae nou inderdaad om

die reden er kon wel iets meer in maar door de rekbaarheid van mijn huid bleven we bij 280 cc ik denk dat er nu wel meer rekbaarheid in zit door de protheses die erin zitten. Echter zie ik bij meiden met mijn postuur ook 375 cc nemen maar dit oogt naar mijn mening niet erg onnatuurlijk. Monobloc ronde silliconen 280 cc achter de spier. 

Ik kon mij niet meer herinneren of het high profiel was of extra high

ik ben nu de papieren aan het bekijken en hier staat XP op dus ik neem aan dat dat extra high profile betekent. Ik ben enorm aan het twijfelen of ik weer terug naar hem moet gaan aangezien ik een fijn gevoel had alleen de grootte of dat ik toch moet overwegen om naar een ander te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei ceyda:

 @Vae nou inderdaad om

die reden er kon wel iets meer in maar door de rekbaarheid van mijn huid bleven we bij 280 cc ik denk dat er nu wel meer rekbaarheid in zit door de protheses die erin zitten. Echter zie ik bij meiden met mijn postuur ook 375 cc nemen maar dit oogt naar mijn mening niet erg onnatuurlijk. Monobloc ronde silliconen 280 cc achter de spier. 

Ik kon mij niet meer herinneren of het high profiel was of extra high

ik ben nu de papieren aan het bekijken en hier staat XP op dus ik neem aan dat dat extra high profile betekent. Ik ben enorm aan het twijfelen of ik weer terug naar hem moet gaan aangezien ik een fijn gevoel had alleen de grootte of dat ik toch moet overwegen om naar een ander te gaan

 

Dan is de rekbaarheid van je huid vast de reden geweest dat er toen gewoon niet meer mogelijk was en niet dat het dan onnatuurlijk zou zijn. En tsja, als je huid niet meer kan hebben dan zou dat bij iedere arts wel zo geweest zijn denk ik? Het zou inderdaad heel goed kunnen dat je nu wel meer kan nemen omdat je huid nu is opgerekt. Je zou bijvoorbeeld bij hem op consult kunnen gaan en gewoon kijken wat hij zegt en dan een tweede consult inplannen bij een ander. Dan kun je de adviezen vergelijken. Ik vindt Verdonck echt een hele fijne arts en zal zeer waarschijnlijk weer bij hem aankloppen in de toekomst voor een wissel. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Vae:

 

Dan is de rekbaarheid van je huid vast de reden geweest dat er toen gewoon niet meer mogelijk was en niet dat het dan onnatuurlijk zou zijn. En tsja, als je huid niet meer kan hebben dan zou dat bij iedere arts wel zo geweest zijn denk ik? Het zou inderdaad heel goed kunnen dat je nu wel meer kan nemen omdat je huid nu is opgerekt. Je zou bijvoorbeeld bij hem op consult kunnen gaan en gewoon kijken wat hij zegt en dan een tweede consult inplannen bij een ander. Dan kun je de adviezen vergelijken. Ik vindt Verdonck echt een hele fijne arts en zal zeer waarschijnlijk weer bij hem aankloppen in de toekomst voor een wissel. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt! :)

 

@Vae ja misschien zou dat het wel geweest zijn. Echter vind ik het vervelend dat ik na een dure operatie nog steeds geen fijn gevoel heb.. ik zal denk ik inderdaad op consult gaan en ook bij een ander. Bedankt voor je advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei ceyda:

 

@Vae ja misschien zou dat het wel geweest zijn. Echter vind ik het vervelend dat ik na een dure operatie nog steeds geen fijn gevoel heb.. ik zal denk ik inderdaad op consult gaan en ook bij een ander. Bedankt voor je advies!

 

Dat lijkt me inderdaad ook heel erg jammer! Ik wens je alvast veel succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.