Spring naar bijdragen
Borsten Forum
divatjeontour

divatjeontour : 26 april 2018 : Dr. Hawinkels : Elkerliek Ziekenhuis : Helmond

Recommended Posts

Hey lieve dames,

Binnenkort, 20 feb, heb ik mijn consult gepland staan bij dr. Hawinkels. De afgelopen week heb ik vooral jullie berichten en ervaringen doorgelezen! Het duurt nog even voor ik mijn consult heb en de tijd lijkt ook zooo langzaam te gaan. Het liefst zou ik deze week nog op consult gaan, maar helaas gaat dat allemaal niet zo snel.. Ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen met dr. Hawinkels! Ik zelf ben maar 1.55 en heb veel gehoord dat hij echt kijkt naar wat bij je lichaam past.

Dikke Kus

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hawinkels is echt zon fijne man, heel persoonlijk, professioneel maar eerlijk. Hij kiest inderdaad wat bij je lichaam past. Luisterd wel naar je wens natuurlijk maar doet geen absurde verhoudingen. Ik voelde me super op mijn gemak bij hem. 4 april wordt ik door hem geopereerd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Super om te horen! Ik ken nog wat meiden die bij hem zijn geholpen en zij zeggen inderdaad ook allemaal het zelfde. Hoeveel cc krijg je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

395 of 430 geloof ik, ligt aan hoog profiel of medium profiel. Ik moet nog kiezen. Met het consult heb ik zoveel info gekregen dat ik het allemaal niet meer zo goed weet dus komende vrijdag ga ik nog eens in gesprek. Dan ga ik het passen en kijken wat ik mooi vind. Ik ben veel afgevallen waardoor er ook redelijk wat in mijn borsten moet zodat de vorm weer mooi vol wordt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even een update...

Ben dus vandaag op consult geweest. Helemaal happy! Het wordt anatomisch, medium height, high projection in 300 cc! Van het midden naar de tepel was 5,5 cm, dus mijn borst is 11 cm breed. De 300 cc was volgens hem dan ook wel de max, omdat ik dus zo klein ben. Deze prothese is ook precies 11 cm.

Heb meteen betaald en aankomende week wordt ik gebeld om afspraken te maken. Eerst fotos, vervolgens naar de anesthesist en tot slot de operatie. Datum volgt dus...

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Boobie time it is.... Net bij de anesthesist geweest en heb te horen gekregen dat ik de 26e geopereerd word. Moet nog even laten bezinken dat dit over 14 dagen al is, maar die dagen kunnen me niet snel genoeg gaan!! Aftellen dus..

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met je datum! klopt het dat Hawinkels het nu bij je gaat doen? Succes met het voorbereiden, kei spannend!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

er is een forum groepje voor alle april dames als je wilt kun je er lid van worden

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@divatjeontour

Hoi hoi, omdat ik een datum zie, heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu de updates en ook je verslag neer gaan zetten zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

Veel plezier met aftellen.

x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei divatjeontour:

Bedankt! Hawinkels inderdaad, had niet echt de behoefte om andere klinieken te bezoeken gelukkig.

Ah toppie! Ik ben ook blij dat ik voor hem ben gegaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fna88:

Ah toppie! Ik ben ook blij dat ik voor hem ben gegaan

Ja echt super! Hoe is het bij jou gegaan met de pijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei divatjeontour:

Ja echt super! Hoe is het bij jou gegaan met de pijn?

Ja goed eigenlijk! Over het algemeen. Ik had heel erge pijn verwacht maar het is me allemaal goed afgegaan. De ene dag meer dan de ander maar de pijnstillers heb ik niet allemaal hoeven gebruiken. Gisteren nog maar vier paracetamol op en vandaag nog geen dus het gaat heel goed. En tuurlijk het blijft nog wel even gevoelig en steken/branden maar het is verdraagzaam.. Voor mij iig, iedereen heeft natuurlijk een andere pijngrens. Ik ben nu een week en een dag PO ik heb al stukjes gewandeld sinds gisteren en kleine boodschappen gehaald. Dinsdag heb ik voor het eerst zelf m'n haar kunnen wassen. Het is allemaal een beetje behelpen maar je word en vanzelf handig in. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wil niet zeggen dat ik geen pijn heb gehad en het allemaal vlekkeloos gaat hè. Heb ook echt wel jank momentjes gehad en gedacht waar ben ik aan begonnen. En slapen gaat nogsteeds kut maar Hey, je moet er iets voor over hebben haha. de eerste dagen sliep ik beter dan de afgelopen dagen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com