Ga naar inhoud

divatjeontour : 26 april 2018 : Dr. Hawinkels : Elkerliek Ziekenhuis : Helmond


Aanbevolen berichten

Hey lieve dames,

 

Binnenkort, 20 feb, heb ik mijn consult gepland staan bij dr. Hawinkels. De afgelopen week heb ik vooral jullie berichten en ervaringen doorgelezen! Het duurt nog even voor ik mijn consult heb en de tijd lijkt ook zooo langzaam te gaan. Het liefst zou ik deze week nog op consult gaan, maar helaas gaat dat allemaal niet zo snel.. Ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen met dr. Hawinkels! Ik zelf ben maar 1.55 en heb veel gehoord dat hij echt kijkt naar wat bij je lichaam past.

 

Dikke Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hawinkels is echt zon fijne man, heel persoonlijk, professioneel maar eerlijk. Hij kiest inderdaad wat bij je lichaam past. Luisterd wel naar je wens natuurlijk maar doet geen absurde verhoudingen. Ik voelde me super op mijn gemak bij hem. 4 april wordt ik door hem geopereerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

395 of 430 geloof ik, ligt aan hoog profiel of medium profiel. Ik moet nog kiezen. Met het consult heb ik zoveel info gekregen dat ik het allemaal niet meer zo goed weet dus komende vrijdag ga ik nog eens in gesprek. Dan ga ik het passen en kijken wat ik mooi vind. Ik ben veel afgevallen waardoor er ook redelijk wat in mijn borsten moet zodat de vorm weer mooi vol wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Even een update...

 

Ben dus vandaag op consult geweest. Helemaal happy! Het wordt anatomisch, medium height, high projection in 300 cc! Van het midden naar de tepel was 5,5 cm, dus mijn borst is 11 cm breed. De 300 cc was volgens hem dan ook wel de max, omdat ik dus zo klein ben. Deze prothese is ook precies 11 cm.

 

Heb meteen betaald en aankomende week wordt ik gebeld om afspraken te maken. Eerst fotos, vervolgens naar de anesthesist en tot slot de operatie. Datum volgt dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
9 minuten geleden zei divatjeontour:

Bedankt! Hawinkels inderdaad, had niet echt de behoefte om andere klinieken te bezoeken gelukkig.

 

 

Ah toppie! Ik ben ook blij dat ik voor hem ben gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei divatjeontour:

Ja echt super! Hoe is het bij jou gegaan met de pijn?

 

Ja goed eigenlijk! Over het algemeen. Ik had heel erge pijn verwacht maar het is me allemaal goed afgegaan. De ene dag meer dan de ander maar de pijnstillers heb ik niet allemaal hoeven gebruiken. Gisteren nog maar vier paracetamol op en vandaag nog geen dus het gaat heel goed. En tuurlijk het blijft nog wel even gevoelig en steken/branden maar het is verdraagzaam.. Voor mij iig, iedereen heeft natuurlijk een andere pijngrens. Ik ben nu een week en een dag PO ik heb al stukjes gewandeld sinds gisteren en kleine boodschappen gehaald. Dinsdag heb ik voor het eerst zelf m'n haar kunnen wassen. Het is allemaal een beetje behelpen maar je word en vanzelf handig in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil niet zeggen dat ik geen pijn heb gehad en het allemaal vlekkeloos gaat hè. Heb ook echt wel jank momentjes gehad en gedacht waar ben ik aan begonnen. En slapen gaat nogsteeds kut maar Hey, je moet er iets voor over hebben haha. de eerste dagen sliep ik beter dan de afgelopen dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Edva:

Ah snel hoor! Ik word ook de 26e geopereerd. Kunnen we samen aftellen :rolleyes:

Bij dezelfde Edva? Zou grappig zijn als jullie elkaar tegen komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Overmorgen is mijn grote dag.. Merk dat ik steeds meer op het forum zit om alle ervaringen te lezen! Probeer vooral een beeld te krijgen van hoe het zal gaan worden, maar dit lijkt een onmogelijke klus. Mijn prothese is 11 cm breed en heeft een projectie van 5,6 cm. Volgens sommige heel groot en volgens anderen heel klein.. Daarbij komt dan ook nog eens dat ik super klein, ja wel 1.55 hoog ben.. Spannnnenddd! Wordt gelukkig in de ochtend geholpen! Moet er op 7.45 zijn. Zal proberen of ik diezelfde dag nog een verslag kan schrijven, maar dat zal vast wel gaan lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat spannend! Gaat helemaal goed komen. Ik had ook niet echt een idee hoe het eruit zou komen te zien. Hawinkels weet wat ie doet, en heeft bij mij net voor operatie nogmaals gevraagd of ie bij twijfel een andere prothese mocht gebruiken. Ik had twee opties namelijk qua grootte. Ik vond dat goed en vertrouwde op zijn kennis en kunnen. Uiteindelijk heeft ie toch de andere gebruikt dan ik dacht en ben blij dat ie dat heeft gedaan. Misschien is het ergens ook maar goed dat je niet precies weet hoe het er uit kan komen te zien. Kan het alleen maar meevallen toch :D anders ga je vergelijken met een ander en zo wordt het toch nooit. Heb je je huis al voorbereid? En vesten met rits gekocht etc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben morgen vrij dus ga lekker een dagje poetsen, bed verschonen en boodschappen doen. Heb bedacht dat ik ook nog langs Kruidvat ga om droogshampoo te halen. Lijkt me erg handig, omdat je je haar dan wat minder hoeft te wassen! Verder heb een hele lieve vriend die ik lekker aan het werk ga zetten... Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls, deze ochtend zijn mn boobies er dan eindelijk in gegaan! Operatie heeft van half 11 tot 11 geduurd en lig nu lekker op mijn kamertje bij te komen. Hieronder alvast een foto van mijn nieuwe vriendinnen! Ik lig hier nog wel tot eind vd middag denk ik, want ben super misselijk van de narcose.. Verslag doe ik lekker als ik weer thuis ben en helemaal ben bijgekomen!

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was het dan zo ver... Mijn grote dag! Ben de avond ervoor heerlijk in slaap gevallen, wat ik bytheway totaal niet verwacht had.. Wel 4 keer wakker geworden en om 6 uur heb ik de hoop maar opgeven. Heerlijk gaan douchen en samen met vriendlief de auto in naar het ziekenhuis.

 

Zoals gepland kwamen we 7.45 aan in het ziekenhuis en hier heb ik een eigen kamertje gekregen met mooie blauwe jurk en een superlieve verpleegster. Deze jurk hing natuurlijk prachtig op mijn enkels, omdat ik zo klein ben! Vriendlief moest hier natuurlijk nog even een foto van maken...

 

Uiteindelijk werd ik rond 9.00 geroepen om naar de voorbereiding te gaan. Infuus geprikt, afgetekend en nog lekker wat gekletst met alle assistentes. Iets voor half 11 reden we naar de OK, omdat voorgaande operatie nog wat uitgelopen was. Eenmaal in de OK bedacht ik dat ik mijn sokken nog aan had.. Whut?! Dacht dat ik alles uit moest doen except onderbroekie, maar was gelukkig geen probleem haha.. Tepelpiercings had ik nog in, want gelukkig deed dr. Hawinkels deze zelf uit en na de operatie weer erin. Kapje erop en vertrokken was ik.

 

Om 11.20 werd ik wakker in de uitslaapkamer. Ik deed mijn ogen open, maar zag helemaal geen kut? Lekker wazig, omdat heel mn ogen vol zaten met vaseline schijnbaar. Lekker stoned en melig zat ik van alles te vertellen tegen de verpleegsters, denkende dat ik dus nog in de OK lag..... ¨Was het nog gelukt met de tepelpiercings?¨ ¨Oh nee, dacht toch echt dat ik nog in de OK lag?¨ Blunderrrrr, maar gelukkig konden ze er wel mee lachen.

 

Half 12 mocht ik terug naar de kamer. Was lekker misselijk en om de zo veel tijd spuugde ik al mijn maagsappies weer uit, lekker... Heb me vriend gebeld en die kwam gelukkig meteen weer terug. (We wonen in de buurt, lekker handig ook.) Dit heeft dus nog wel ff zo geduurd tot een uur of 4.. Tot mijn vriend met het briljante idee kwam om cola te drinken?! Ja die cola heeft toch echt een wonder verricht, want was meteen niet meer ziek. Verpleegster gebeld, want mn verband kon er nu wel af en de sportbh kon aan.

 

Verband opengeknipt en snel naar de badkamer gewaggelt om dus nog ff gauw te kijken. Wat een meloenen.. Nee dat valt natuurlijk wel mee, maar ze zijn wel super groot vergeleken met wat ik eerst had! Tepelpiercings zitten er nog netjes in en ben suuuuper blij! Aangekleed en wel waren we klaar om weg te gaan. Jammer genoeg nog wel een borstband, want ze zitten nog vrij hoog, maar dit komt allemaal goed.

 

Auto rit naar huis: een ware hel. Gelukkig was het maar kort! Dacht ff dat ik thuis niet ging redden, maar het is gelukt! Eenmaal thuis in bed met al wat paracetamols achter mijn kiezen gaat alles eigenlijk prima. Je voelt het natuurlijk wel, maar echt pijn kan ik het niet noemen. Valt me echt reuze mee!

 

Slapen was natuurlijk een drama de eerste uren. Heb wel 10 houdingen geprobeerd, maar steeds deed mn rug ook zn zeer.. Tot ik op het briljante idee kwam om een kussentje onder mn rug te doen. Je snapt natuurlijk wel dat ik als een roooosje sliep.. Wekkertje nog gezet voor paracetamol en sliep weer heerlijk verder!

 

Ook vandaag is de pijn goed te doen. Valt me echt reuze mee en ben suuuper tevreden!

 

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.