Ga naar inhoud

Ellepel : 27 januari 2018 : Dr. Jurgens : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hi! 

 

Ik ben Ellepel, 33 jaar en 15 jaar geleden al een operatie aan mijn borsten gehad via ATS kliniek gehad. Prima gegaan, maar wilde nooooit geen drains meer.

afgelopen zaterdag een prothese wissel gehad bij dokter Wouter Jurgens via Diana gabriels. 

Met zijn behoorlijk grove fouten gemaakt, maar op dit moment lijkt het resultaat prima. Ik ga jullie op

de hoogte houden van de vorderingen mbt mijn borsten en zodra ik gabriels gesproken heb over de klachten, wil ik jullie hier ook in meenemen. Ik denk dat mensen daar veel aan gaan hebben. Ik had 300 en 325 eurosillicone en nu 450cc. 

 

Groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2018 om 14:39 zei Ellepel:

Hi! 

 

Ik ben Ellepel, 33 jaar en 15 jaar geleden al een operatie aan mijn borsten gehad via ATS kliniek gehad. Prima gegaan, maar wilde nooooit geen drains meer.

afgelopen zaterdag een prothese wissel gehad bij dokter Wouter Jurgens via Diana gabriels. 

Met zijn behoorlijk grove fouten gemaakt, maar op dit moment lijkt het resultaat prima. Ik ga jullie op

de hoogte houden van de vorderingen mbt mijn borsten en zodra ik gabriels gesproken heb over de klachten, wil ik jullie hier ook in meenemen. Ik denk dat mensen daar veel aan gaan hebben. Ik had 300 en 325 eurosillicone en nu 450cc. 

 

Groet!

 

Ik  ben benieuwd wat voor fouten er bij jou zijn gemaakt. Ook ik heb hier behoorlijk veel klachten over. Aankomende vrijdag moet ik er weer heen, en ben ik benieuwd of ik ook daadwerkelijk mijn verhaal kan vertellen. Fijn dat het resultaat wel goed is. 

 

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik zit op dit moment midden in de afwikkeling. Maar laten we het erop houden dat het advies van de arts ook uitgevoerd zou worden mits ik dat niet had gezien op vertrouwelijke info (ook van anderen) wat ze lieten slingeren. Dus lift + 450cc cohesive 2. Wat we hebben besproken met arts en consulent is 550cc cohesive 2 zonder lift. Consulent en ikzelf waren er van overtuigd dat dit het gewenste effect zou geven. Dit is ook gefactureerd. Nu ben ik alsnog geopereerd met 450 cc en cohesive 1. Dat kon volgens de arts absoluut niet ivm 99% zeker rimpelvorming. Dus ik mag nog een x... en nee daar zit ik niet op te wachten. 15 jaar geleden ook geopereerd maar mijn ribben doen zo’n pijn (dus geeneens) mijn borsten dat ik gek word van de gedachte. Wel moet ik zeggen dat de operatie dag top was en iedereen super vriendelijk en kundig. Eigenlijk is het allemaal echt domme pech...Maar wel 1

die behoorlijk kwalijk is. Ik heb inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld. Zij schrokken hier heel erg van. 

 

Wat is er bij jou gebeurd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Ellepel:

Hi! Ik zit op dit moment midden in de afwikkeling. Maar laten we het erop houden dat het advies van de arts ook uitgevoerd zou worden mits ik dat niet had gezien op vertrouwelijke info (ook van anderen) wat ze lieten slingeren. Dus lift + 450cc cohesive 2. Wat we hebben besproken met arts en consulent is 550cc cohesive 2 zonder lift. Consulent en ikzelf waren er van overtuigd dat dit het gewenste effect zou geven. Dit is ook gefactureerd. Nu ben ik alsnog geopereerd met 450 cc en cohesive 1. Dat kon volgens de arts absoluut niet ivm 99% zeker rimpelvorming. Dus ik mag nog een x... en nee daar zit ik niet op te wachten. 15 jaar geleden ook geopereerd maar mijn ribben doen zo’n pijn (dus geeneens) mijn borsten dat ik gek word van de gedachte. Wel moet ik zeggen dat de operatie dag top was en iedereen super vriendelijk en kundig. Eigenlijk is het allemaal echt domme pech...Maar wel 1

die behoorlijk kwalijk is. Ik heb inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld. Zij schrokken hier heel erg van. 

 

Wat is er bij jou gebeurd? 

Hi Ellepel! Jeetje wat erg dat er fouten gemaakt zijn.. maar ik begrijp het niet helemaal; De arts (Wouter Jurgens) heeft iets anders geplaatst dan dat hij geadviseerd heeft? Je zou 550cc krijgen, maar je hebt de 450 cohesive 1gekregen? En dat is van te voren niet besproken?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de arts adviseerde iets anders dan de consulent (een lift) maar dat wilde ik niet. Vervolgens heeft hij alleen de lift in het dossier geschreven en niet de doorgesproken optie zonder lift. En de cohesive 2 had er sowieso in gemoeten. Ze hebben alles door elkaar heen gegooid!! Gelukkig heb ik wel alles zwart op wit doordat ik gemaild heb hierover en heb ik ook de lift niet gefactureerd gekregen! Daardoor was ik in de veronderstelling dat alles goed en duidelijk was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook lastig! Advies consulent 450 cc, geen advies over soort prothese. De arts zijn 1e advies was een kleine lift plus 450cc cohesive 2. 

Gelijk aangegeven wat de opties waren zonder lift, want ik zie de littekens niet zitten. Oké zei hij, na nog een x te hebben gemeten, 550cc cohesive 2 zonder lift gaat ook een mooi resultaat geven. Liever doe ik wel de Lift. Hij heeft alleen het eerste opgeschreven als advies. Dit stond dus in het dossier.

 

het was alleen zo snel gegaan (ik wist niet dat ik naar de arts zou gaan) wilde ik het eerst bespreken thuis en heb ik daarna definitief per mail doorgegeven dat ik niet de lift wilde maar het secundaire advies (550 cc cohesive 2 zonder lift).

 

in het operatie rapport stond de lift met 450 cc cohesive 2. Dit schijnt ook besteld te zijn. Hoe het mogelijk is dat er nu cohesive 1 in zit is iedereen een raadsel. Dit verklaart we waarom er geen 550 cc is besteld... voor de duidelijkheid, van mij hoefde er geen 550 cc in, maar was nodig voor het liftende effect. Ik vind 450 voor mij groot zat. Breed vind ik ze!

 

ik hoop dat je het nu snapt Haha (ligt aan mij) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Desi3:

Ooo jeetje @Ellepel maar uiteindelijk heb je dus geen lift gekregen omdat je daar zelf bij toeval achterkwam en nog heb aangegeven? Maar wel dus de cohesive 1 terwijl je 2 wilde? Sorry, heb je verhaal al aantal keer doorgelezen maar ik snap het niet helemaal hihi :blush:

En ja, per toeval, omdat ik zo alleen op de kamer zat en er 1 papiertje op de tafel lag waar ik aangezet was met bovenaan mijn naam erop. Viel het op... en heb ik dat kunnen corrigeren voor het prikken van het infuus... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

ik ben inmiddels een klein weekje geleden geopereerd, alleen ik vind ze zo breed. Ik kan mijn armen niet gewoon naar voren doen zonder dat ik 1/3 van mijn borst voorbij ga. Is dat nog vocht of.... iemand ervaring mee? Want een beetje breed is prima maar dit is echt te erg denk ik..

 

bedankt alvast voor de reacties!

 

liefs ellepel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-1-2018 om 20:50 zei BV_JM:

 

Ik  ben benieuwd wat voor fouten er bij jou zijn gemaakt. Ook ik heb hier behoorlijk veel klachten over. Aankomende vrijdag moet ik er weer heen, en ben ik benieuwd of ik ook daadwerkelijk mijn verhaal kan vertellen. Fijn dat het resultaat wel goed is. 

 

Liefs, 

Hee! Was even benieuwd hoe het gegaan is vandaag?? Naar tevredenheid opgelost? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Ellepel

Ik heb even je twee topics samengevoegd, en ik zal je titel nog even zo laten staan. Gabriels leest hier wel vaker mee is opgevallen, dus het is misschien handiger als nog niet helemaal in je titel staat wanneer je geopereerd bent? Of maakt het voor jou en je klacht niet uit? Dan laat maar weten :)

Balen dat er zoveel fouten gemaakt zijn zeg.. Vind dit toch wel grove fouten!!
Maar je hebt nu dus 450 High profile? Of medium profile?
En was het de bedoeling dat je 550 High profile kreeg? Je hebt nu dus mentor prothesen he? Vandaar de onderverdeling in cohesiviteit... 


Ik vraag naar het profile, omdat je het had over de breedte van de prothese.. Ik kan ze wel eens onder elkaar zetten voor je als je wilt, maar dan moet je me even doorgeven wat er op je kaartje staat, dat je meegekregen hebt na je operatie, waar de sticker van de prothese op staat.

xx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-2-2018 om 18:48 zei Ellepel:

En ja, per toeval, omdat ik zo alleen op de kamer zat en er 1 papiertje op de tafel lag waar ik aangezet was met bovenaan mijn naam erop. Viel het op... en heb ik dat kunnen corrigeren voor het prikken van het infuus... 

Oh jeetje!!! Dat is wel een erge fout zeg. Maar dat komt dus eigenlijk doordat ze de mail niet hebben doorgegeven aan de chirurg? Wel gek en slecht dat er dan uiteindelijk cohesive 1 in zit zeg!

 

Hopelijk ben je wel tevreden met het resultaat! Hoe gaan ze dit nu “oplossen”?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt een fout van iedereen! De arts heeft het niet goed opgeschreven en iedereen werkt maar voor een klein stukje in de hele keten. Jammer hè!

 

ik heb een waanzinnige bos bloemen gekregen en moet zeggen dat het contact goed is. Mijn rechtsbijstand heeft mij geadviseerd niet in te gaan op het huidige voorstel. Dus ik ga het nu geheel overdragen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Ik heb even je twee topics samengevoegd, en ik zal je titel nog even zo laten staan. Gabriels leest hier wel vaker mee is opgevallen, dus het is misschien handiger als nog niet helemaal in je titel staat wanneer je geopereerd bent? Of maakt het voor jou en je klacht niet uit? Dan laat maar weten :)

Balen dat er zoveel fouten gemaakt zijn zeg.. Vind dit toch wel grove fouten!!
Maar je hebt nu dus 450 High profile? Of medium profile?
En was het de bedoeling dat je 550 High profile kreeg? Je hebt nu dus mentor prothesen he? Vandaar de onderverdeling in cohesiviteit... 


Ik vraag naar het profile, omdat je het had over de breedte van de prothese.. Ik kan ze wel eens onder elkaar zetten voor je als je wilt, maar dan moet je me even doorgeven wat er op je kaartje staat, dat je meegekregen hebt na je operatie, waar de sticker van de prothese op staat.

xx BB
 

Bedankt! Ik ben nog niet helemaal

ingeburgerd en snap er nog niet altijd iets van. Maar straks dan wordt het beter :) I promisse 

Weet je, ik zou morgen er zo weer heen gaan. Heb echt wel gewoon een prima ervaring ook nu met de afhandeling. Het is gewoon K! dat ik waarschijnlijk nogmaals geopereerd moet worden. Ze hebben administratief echt nog wel

wat slagen te maken. Het is een mooi bedrijf, zou er zo een paar weekjes me hard voor maken. Dus ze mag het lezen. Ik ben respectvol volgens mij en anders bedoel

ik het wel zo. Tof dat je het nog even checkt.

 

ik heb high profile en inderdaad 450cc in beide borsten. Dat legde de arts ook nog netjes uit want schijnbaar was er niet goed doorgekomen wat er in zat :) ach ja dat kan er nog wel bij Haha. Even voor de duidelijkheid, ik vind 450 ook groot zat, alleen de pc gaf aan dat voor een liftend effect ik 550 nodig zou hebben, cohesive 2. Ik hoop zo dat de arts er op

beide vlakken naast zit... anders mag ik nog een x...

 

graag maar staat er een breedte maat op het kaartje?

 

xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Ellepel:

Bedankt! Ik ben nog niet helemaal

ingeburgerd en snap er nog niet altijd iets van. Maar straks dan wordt het beter :) I promisse 

Weet je, ik zou morgen er zo weer heen gaan. Heb echt wel gewoon een prima ervaring ook nu met de afhandeling. Het is gewoon K! dat ik waarschijnlijk nogmaals geopereerd moet worden. Ze hebben administratief echt nog wel

wat slagen te maken. Het is een mooi bedrijf, zou er zo een paar weekjes me hard voor maken. Dus ze mag het lezen. Ik ben respectvol volgens mij en anders bedoel

ik het wel zo. Tof dat je het nog even checkt.

 

ik heb high profile en inderdaad 450cc in beide borsten. Dat legde de arts ook nog netjes uit want schijnbaar was er niet goed doorgekomen wat er in zat :) ach ja dat kan er nog wel bij Haha. Even voor de duidelijkheid, ik vind 450 ook groot zat, alleen de pc gaf aan dat voor een liftend effect ik 550 nodig zou hebben, cohesive 2. Ik hoop zo dat de arts er op

beide vlakken naast zit... anders mag ik nog een x...

 

graag maar staat er een breedte maat op het kaartje?

 

xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oke, dan pas ik zometeen je titel ff aan :)
Fijn dat ze goed omgaan met je klacht, maarja, er is ook niet omheen te breien he haha.. Het is duidelijk dat er een fout gemaakt is, dus zal het ook wel goed afgehandeld worden :35:

Nee de breedte staat wel in de catalogus vermeldt. 
Zal hem hier ook even vermelden en dan de 550 HP cohesive 2 eronder, dan zie je het verschil. 
Te breed zal de 450 niet snel zijn, als de 550 ook gepast zou hebben, maar ik hoop dat het eindresultaat een beetje naar wens is met de 450. Ik denk dat je dat pas met een maand of 3 po kunt zeggen.. Tot die tijd is het afwachten wat je borsten gaan doen.. 

Je prothesen moeten hoogstwaarschijnlijk nog zakken, daarna nog zachter worden. Ik kletste in het begin ook steeds met mijn spiertjes (en ik heb echt geen mega spieren ;) ) tegen mijn prothesen, maar na een half jaar was dat wel weg.. Misschien wel eerder, weet ik niet meer zo, ben ondertussen al dik 5,5 jaar po namelijk :P 

De 450 HP is 12,7 cm breed met een projectie van 5,2 cm
De 550 HP is 13,5 cm breed met een projectie van 5,6 cm

Het scheelt dus wel een stukje.. Bekijk maar ff wat je van je boobs gaat vinden nu. En als de cohesive I je geen rimpels gaat geven, dan kun je het misschien nog wel wat langer tijd geven om het te bezien. 
Ik heb zelf ook cohesive I en geen last van rimpels, geen zichtbare tenminste. Voelen doe je ze haast altijd wel bij de mentor prothesen.. ook bij de cohesive 2, zover ik vaker gelezen en gehoord heb

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei best_boobie:

Oke, dan pas ik zometeen je titel ff aan :)
Fijn dat ze goed omgaan met je klacht, maarja, er is ook niet omheen te breien he haha.. Het is duidelijk dat er een fout gemaakt is, dus zal het ook wel goed afgehandeld worden :35:

Nee de breedte staat wel in de catalogus vermeldt. 
Zal hem hier ook even vermelden en dan de 550 HP cohesive 2 eronder, dan zie je het verschil. 
Te breed zal de 450 niet snel zijn, als de 550 ook gepast zou hebben, maar ik hoop dat het eindresultaat een beetje naar wens is met de 450. Ik denk dat je dat pas met een maand of 3 po kunt zeggen.. Tot die tijd is het afwachten wat je borsten gaan doen.. 

Je prothesen moeten hoogstwaarschijnlijk nog zakken, daarna nog zachter worden. Ik kletste in het begin ook steeds met mijn spiertjes (en ik heb echt geen mega spieren ;) ) tegen mijn prothesen, maar na een half jaar was dat wel weg.. Misschien wel eerder, weet ik niet meer zo, ben ondertussen al dik 5,5 jaar po namelijk :P 

De 450 HP is 12,7 cm breed met een projectie van 5,2 cm
De 550 HP is 13,5 cm breed met een projectie van 5,6 cm

Het scheelt dus wel een stukje.. Bekijk maar ff wat je van je boobs gaat vinden nu. En als de cohesive I je geen rimpels gaat geven, dan kun je het misschien nog wel wat langer tijd geven om het te bezien. 
Ik heb zelf ook cohesive I en geen last van rimpels, geen zichtbare tenminste. Voelen doe je ze haast altijd wel bij de mentor prothesen.. ook bij de cohesive 2, zover ik vaker gelezen en gehoord heb

 

xx BB

Hij moest ongeveer een kleine 3 cm liften dus daarom wilde hij denk ik de 550 cc plaatsen. Nu denk OMG... de 440 halen dat nooit! Even afwachtten maar :)

 

en je hebt gelijk, er zijn bij mij echt extreme fouten gemaakt. Persoonlijk denk ik ook niet dat ze dat aan de grote klok willen hangen. Dit is nog redelijk goed afgelopen, maar wat denk je als ze me gelift hadden. Dan was ik wel gek geworden. Maar moet zeggen dat het herstel me zoveel zwaarder valt als eerder! Toen had ik helemaal onder de borstspier. Even doorzetten! Ben blij dat ik een groep “medestrijders” heb gevonden (l)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis, wat een grote chaos is het geweest en wat kut dat er zulke grote fouten zijn gemaakt! Dat is wel het laatste wat je er nog bij kan hebben, een BV op zichzelf is al een onzeker iets, laat staan als dit gebeurd... Ik hoop echt van harte dat het resultaat (met een gelukje) toch gaat worden wat zowel jij als de arts voor ogen hadden, en mocht dit niet zo zijn dat er dan een nette oplossing geboden gaat worden! Ik leef met je mee, spam vooral lekker je frustraties en zorgen hier en/of in ons clubje! Hoe je borsten eruit zien kunnen wij helaas niet veranderen, maar hopelijk kunnen we je mentaal een steuntje in de rug bieden :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooh wat een heftig verhaal! Ik hoop van harte voor je dat dit ook een goed resultaat geeft en je niet weer hoeft. Ik heb zelf erg postieve ervaringen bij Gabriels, ik hoop voor je dat het goed opgelost word. 

In 1 ding hoop ik je gerust te kunnen stellen, toen ik wakker werd uit mijn narcose hingen mijn boobs onder mijn oksels. De eerste week waren ze enorm breed en lelijk. Vanaf week 2 gingen ze naar elkaar toe, en nu vind ik ze perfect!! Dus dat kan nog erg bijtrekken, hoop dat dat bij jou ook het geval is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2018 om 11:37 zei Jasmijn_:

Jeetje meis, wat een grote chaos is het geweest en wat kut dat er zulke grote fouten zijn gemaakt! Dat is wel het laatste wat je er nog bij kan hebben, een BV op zichzelf is al een onzeker iets, laat staan als dit gebeurd... Ik hoop echt van harte dat het resultaat (met een gelukje) toch gaat worden wat zowel jij als de arts voor ogen hadden, en mocht dit niet zo zijn dat er dan een nette oplossing geboden gaat worden! Ik leef met je mee, spam vooral lekker je frustraties en zorgen hier en/of in ons clubje! Hoe je borsten eruit zien kunnen wij helaas niet veranderen, maar hopelijk kunnen we je mentaal een steuntje in de rug bieden :53:

Ik ga even in januari “club” een foto plaatsen :) ik snap nog niets van veilig een foto plaatsen maar goed Haha. Bedankt het is echt wel heel naar. De oplossing die ze nu aangeboden hebben is ook niet heel

chill. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2018 om 11:42 zei Xfrouwkje:

Wooh wat een heftig verhaal! Ik hoop van harte voor je dat dit ook een goed resultaat geeft en je niet weer hoeft. Ik heb zelf erg postieve ervaringen bij Gabriels, ik hoop voor je dat het goed opgelost word. 

In 1 ding hoop ik je gerust te kunnen stellen, toen ik wakker werd uit mijn narcose hingen mijn boobs onder mijn oksels. De eerste week waren ze enorm breed en lelijk. Vanaf week 2 gingen ze naar elkaar toe, en nu vind ik ze perfect!! Dus dat kan nog erg bijtrekken, hoop dat dat bij jou ook het geval is! 

Ach ja! Als ik 1

ding hier op het forum lees is het wel de onzekerheid de eerste maanden :). Het zal er wel bij horen. De arts was iig erg kundig naar mijn mening dus daar zal het niet aan liggen! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas! Klacht is nu helemaal

overgedragen aan de jurist. Ik had gehoopt er met Diana Gabriels goed uit te kunnen komen. Jurist geeft aan dat dit zulke grove fouten zijn en het van geen kant klopt dat ze de medische complicaties van deze operatie geheel willen afkopen door de operatie te vergoeden. Heel eerlijk, als ze we de medische complicaties voor zich zouden nemen dan was ik er al wel klaar mee. Maar dat gaan ze na uitvoerig contact met de dochter van Diana (Joanna) niet doen. Ze willen een finale kwijting. Snappen jullie het nog? Ik stond echt nog open voor de kliniek, dat word nu wel rap minder moet ik zeggen... echt jammer dat het zo moet gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.