Ga naar inhoud

Even voorstellen, hulp gevraagd!


Elsie-94

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik wil mijn wens in vervulling laten gaan! Ik wil weer mooie ronde borsten nadat ik 18 kilo ben afgevallen.

Ik ben bereid om hiervoor naar Belgie te rijden om de kosten een beetje te kunnen drukken. 

Maar..  Ik ga wel voor super zorg! ik ben namelijk zelf operatieassistent dus ik weet een beetje hoe het werkt.

Heeft iemand tips voor mij? 

En hoe hebben jullie het aangepakt?

 

ik ben erg benieuwd!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je zo veel bent afgevallen! Ik zelf vond het een prettig idee om in het ziekenhuis geopereerd te worden. Binnenkort heb ik een afspraak bij dr. Hawinkels in het Elkerliek ziekenhuis. Prijzen variëren van 2500 tot 3000, dus wellicht een ideetje? Ook lees ik veel over de Wellness kliniek in Genk hier op het forum. Dat is inderdaad in België en ik geloof dat zij nu zelfs een actie hebben voor 2400.

 

Succes met zoeken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet in België maar in Waalre, 4100 euro. Betaal ik graag voor persoonlijke consulten en een gerust gesteld gevoel bij operatie. Ook bij Hawinkels maar dan via Quole. Ik ben ook veel afgevallen (36kg) en hebben we dezelfde wens. Hawinkels heeft echt goed uitgelegd wat en waarom ik welke protheses kan nemen om weer volume te krijgen in mijn frietzakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2018 om 18:22 zei Fna88:

 frietzakken. 

:lol:

 

Ik zelf heb een consult staan op 27 feb bij dr. van Zele in Belgie. En ook nog een consult op 20 maart bij dr. Hawinkels. Ik kijk even hoe het voelt bij dr. van Zele, als het goed voelt dan annuleer ik mijn afspraak bij dr. Hawinkels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd bij Cosmed Kliniek, Bosch en Duin Nederland. Kosten voor een borstvergroting met ronde protheses waren bij mij €2475 en voor anatomisch zit je ook tussen de €2500 en €3000 (daar weet ik de prijs niet precies van). Wat ontzettend knap trouwens dat je zoveel bent afgevallen! Wat een resultaat, wauw.... Kan mij wel voorstellen dat het een klap heeft gehad op je borsten, daar val je toch meestal het eerste af. Stoer dat je deze stap wil gaan zetten. Lees je lekker in op dit forum; er staat al zoveel informatie op! Heeft mij in elk geval heel erg geholpen :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 29-1-2018 om 13:08 zei Elsie-94:

Hallo allemaal,

 

Ik wil mijn wens in vervulling laten gaan! Ik wil weer mooie ronde borsten nadat ik 18 kilo ben afgevallen.

Ik ben bereid om hiervoor naar Belgie te rijden om de kosten een beetje te kunnen drukken. 

Maar..  Ik ga wel voor super zorg! ik ben namelijk zelf operatieassistent dus ik weet een beetje hoe het werkt.

Heeft iemand tips voor mij? 

En hoe hebben jullie het aangepakt?

 

ik ben erg benieuwd!

 

groetjes

 

Ik was benieuwd of je al een keus hebt kunnen maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt een goede zorg wil; voor, tijdens een na de operatie raad ik Dr.Plovier aan. Heeft een eigen kliniek (beclinic) en is ook goed aangeschreven.

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.