Ga naar inhoud

Verhoging tussen de borsten


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

morgen ben ik eindelijk 6 weken po en mag ik eindelijk weer een "gewone" bh aan!

Alleen merk ik dan de huid tussen mijn borsten nog iets verhoogd zit zeg maar waardoor er niet echt een spleetje tussen mijn borsten zit.

Hebben meer vrouwen dit gehad? Hoort het erbij en kan dit nog veranderen?

maak me namelijk een beetje bezorgd maar nog even wachten met aan de bel trekken bij de dokter.

alvast bedankt voor jullie antwoorden!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie zou je misschien hierover je mening kunnen geven zodat ik weet of ik me wel of geen zorgen hoef te maken(of ik eventueel symmestia heb). Mijn borsten (voornamelijk mijn tepels) stonden voor de operatie al meer naar buiten toe. Alleen vind ik de ruimte tussen mijn borsten best klein en staat de huid tussen mijn borsten niet volledig laag/plat.

Kan dit nog veranderen met 6 weken po?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ziet het eruit met bh aan. Weet iemand of dit nog gaat veranderen? En of dit misschien nog vocht is tussen de borsten of moet ik toch mijn pc hierover inlichten?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raquelreed sorry voor mijn late reactie, kwam gisteren niet aan mijn notificaties toe..

Heb je toevallig een foto van je voorsituatie? Je mag me die foto ook in privebericht sturen, want hier zijn je foto's ook via google te vinden, zoals ik al schreef in het topic over google :)

Maakt mij verder niet uit hoor, maar wilde het wel ff aangeven :) 

Als ik een foto van de voorsituatie ernaast kan leggen, is dat misschien wel een betere manier om te vergelijken..
Kun je trouwens ook eens een foto maken waarbij je je borsten wat naar elkaar toe duwt? Zodat ik kan zien wat die spleet in het  midden doet?

Bij 6 weken po komt dit wel voor, maar niet heel vaak. Door wie was je ook alweer geopereerd? En doe je aan sport?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.