Ga naar inhoud

Voorstellen


Ilona1983

Aanbevolen berichten

Hoi meiden 

 

ik ben al een paar dagen aan t mee lezen hier en aan t rondkijken , heb gister een intake gehad bij Diana gabriels in Barendrecht voor nieuwe boobs  ik kreeg 400 cc in zo n charmante sport bh en uiteindelijk ook nog 450 , nu staat de 2 de afspraak bij dr peters gepland op 5 feb en de operatie op 21 feb. Ben erg benieuwd naar meiden met 450 cc hoe dit eruit komt te zien en of ik t toch niet te groot vind ? Ik ben 1.76 en weeg 61 kg 

 

groetjes Ilona 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt ook heel erg af van de omvang die je nu hebt. Ik heb 425cc, ben ook 176, helaas wel 10 kg zwaarder  (daar word aan gewerkt hihi). Mijn omvang is 80 en heb van mezelf best brede schouders. Ook het type implantaat, wijze van plaatsen, en je voorsituatie zijn van invloed. Anders word t appels met peren vergelijken ;-). Ik heb motiva full en ben erg tevreden over de maat die ik nu heb, ik kwam van een hele lege c.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Ilona1983:

Hoi hoi ik heb nu een 75 b , ik had een 75 d maar door afvallen nu dus lege borsten :( ik krijg ronde mentor prothese s half onder de spier 

@best_boobie kan heeeeeel goed maten inschatten! Als je in de zoekbalk mentor en t aantal cc intypt en op afbeeldingen zoekt kun je wel een idee krijgen. Nu heeft t ook nog met projectie te maken, medium valt anders dan high profile etc etc. Staar je er niet blind op hoor, ook bh maten zeggen niet zoveel, dat komt doordat je met protheses een grotere beugel nodig hebt dan met natuurlijke borsten. Bij mij is de 425 cc mooi natuurlijk uitgevallen, niemand die t ziet met kleding aan. Gek he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ilona1983:

Haii hoe moet dat? Hahah

rechtsboven op gsm op de streepjes klikken en dan op de envelop. 
En als je op computer zit, dan rechtsboven op het envelopje klikken, dan op 'opstellen'

Dan mijn naam intikken bij ontvanger (even goed kijken hoe je het schrijft ;) )
Een onderwerp typen en dan het bericht.
Dan verzenden :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2018 om 15:24 zei Ilona1983:

Hoi meiden 

 

ik ben al een paar dagen aan t mee lezen hier en aan t rondkijken , heb gister een intake gehad bij Diana gabriels in Barendrecht voor nieuwe boobs  ik kreeg 400 cc in zo n charmante sport bh en uiteindelijk ook nog 450 , nu staat de 2 de afspraak bij dr peters gepland op 5 feb en de operatie op 21 feb. Ben erg benieuwd naar meiden met 450 cc hoe dit eruit komt te zien en of ik t toch niet te groot vind ? Ik ben 1.76 en weeg 61 kg 

 

groetjes Ilona 

Ik ben een weekje geleden geopereerd 450cc! Ik ben 1.75 en 76 kilo. Wel wat overgewicht dus :) daarnaast ben ik best breed gebouwd maar ik vind ze nu zo breed! Weet alleen niet goed of dat nog minder gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.