Ga naar inhoud

Ervaringen en foto’s Dr. Nio!


Babsboobies

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Krissieke:

Als ik zulke aantal cc's hoor vraag ik mij af of hij met 370cc wel iets moois kan maken van mijn borsten. Hingen ze bij jou heel klein beetje maar of toch wel iets meer?

Ik vond zelf dat het wel erg hing, maar je vindt het bij jezelf altijd erg. 

Heb je al betaald ..? Anders zou je de operatie nog kunnen omzetten. Ik zou eerlijk gezegd eerst het consult afwachten, en kijken wat hij zegt over het aantal cc's wat je wil en of je daarmee je probleem op kan lossen.  Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Babsboobies , 

Ik wilde echt precies hetzelfde vragen. Gewoon om te zien hoe mooi Nio het oplost zeg maar.

 

Ik heb net m'n consult bij Nio gehad. Wat een wereld van verschil met hoe ik wegging. Hij heeft niks gezegd over dat ze hangen. Hij vond wel dat ik zelf nog grote borsten heb, maar dat ze idd volume missen. 

 

Als je een foto wilt zien van hoe het er nu bij mij uitziet qua 'hang' wil ik je best een foto sturen. Dan kun je iig zien wat hij geen hang vind terwijl er bij A klinieken gelijk een lift aangeraden werd. 

 

Nio keek overal echt veel aandachtiger naar. 

Al met al een super fijn gevoel en zelfs al een eventuele datum!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Nina34:

@Babsboobies , 

Ik wilde echt precies hetzelfde vragen. Gewoon om te zien hoe mooi Nio het oplost zeg maar.

 

Ik heb net m'n consult bij Nio gehad. Wat een wereld van verschil met hoe ik wegging. Hij heeft niks gezegd over dat ze hangen. Hij vond wel dat ik zelf nog grote borsten heb, maar dat ze idd volume missen. 

 

Als je een foto wilt zien van hoe het er nu bij mij uitziet qua 'hang' wil ik je best een foto sturen. Dan kun je iig zien wat hij geen hang vind terwijl er bij A klinieken gelijk een lift aangeraden werd. 

 

Nio keek overal echt veel aandachtiger naar. 

Al met al een super fijn gevoel en zelfs al een eventuele datum!! :43:

Als je het niet erg vindt om een voor foto te delen heel graag! Super dat je afspraak zo goed ging. Wat adviseert hij qua cc’s en wanneer zou je geopereerd kunnen worden? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Nina34:

@Babsboobies , 

 

Nee hoor geen probleem! Ik stuur je straks even een pb.

 

Hij adviseerd 400cc om 450cc en ik heb gevraagd om 24 april i.v.m vakantie. Dnn hoef ik in ieder geval de kids niet heen en weer naar school te brengen.

 

Xx

Ik ben afgelopen week bij Nio geweest en na 2 kinderen en intotaal 2 jaar borstvoeding was er bij mij absoluut een lift nodig. Toch ik ga ik met de lift voor 500cc omdat hij 100cc van mijn eigen borstweefsel weghaalt omdat het anders sneller kan hangen en ik volgens mij double bubbel kan krijgen. Mag ik een foto van jou voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AmaliaLove , 

Als er bij mij een lift nodig zou zijn zou ik het ook zeker hebben gedaan, maar dr. Nio zei dat het niet zo is. Alleen het volume bovenin zo goed als weg. 

 

Ik snap dat met het wegsnijden van eigen borstweefsel je voor de 500cc gaat. 

 

Ik stuur je straks even een pb van hoe het nu is. 

 

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina34 Ja klopt. En ga je ook voor dual plane? Ik ben echt een schijtbak :lol: dus denk alleen maar aan de pijn. Ik heb hem trouwens ingeboekt in de voorjaarsvakantie op de 27e feb. Handig idd met kinderen. De mijne gaan uitlogeren. Blijven de jouwe thuis? Ik ben bang dat ik niet echt "niks" ga doen als ze thuis zijn de eerste dagen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei AmaliaLove:

@Nina34 Ja klopt. En ga je ook voor dual plane? Ik ben echt een schijtbak :lol: dus denk alleen maar aan de pijn. Ik heb hem trouwens ingeboekt in de voorjaarsvakantie op de 27e feb. Handig idd met kinderen. De mijne gaan uitlogeren. Blijven de jouwe thuis? Ik ben bang dat ik niet echt "niks" ga doen als ze thuis zijn de eerste dagen...

Spannend zeg dat is al best snel!! 

Ja ik ga voor dual plane :)

De kids zijn gewoon thuis. Ze hoeven dan maar 2 dagen naar school en die vrijdag zijn ze vrij i.v.m koningsdag. Ze zijn al wat ouder dus al best zelfstandig. Ik breng ze wel altijd naar school enzo, dit wordt nu wel gedaan. Verder is hun vader gewoon thuis want die werkt s'nachts.

 

Ik zal je gelijk ff die foto prive doen voor ik het vergeet.

 

Liefs Nina

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Nina34:

Spannend zeg dat is al best snel!! 

Ja ik ga voor dual plane :)

De kids zijn gewoon thuis. Ze hoeven dan maar 2 dagen naar school en die vrijdag zijn ze vrij i.v.m koningsdag. Ze zijn al wat ouder dus al best zelfstandig. Ik breng ze wel altijd naar school enzo, dit wordt nu wel gedaan. Verder is hun vader gewoon thuis want die werkt s'nachts.

 

Ik zal je gelijk ff die foto prive doen voor ik het vergeet.

 

Liefs Nina

 

Ja dat is fijn dat ze wat ouder zijn. De mijne zijn 4 en 1 dus de jongste wilt nog veel opgetild worden. Spannend zeg!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei CupA84tje:

Hey ik zie dat je bij Nio was vandaag, en 700cc krijgt? Mag ik vragen wat hij precies bedoelt met het dubble  bubble idee. Want wat was jouw huidige situatie. Hij heeft het maar druk die Nio, ik lees steeds NIo Nio overal. Of lijkt misschien maar zo haha! @Babsboobies

De afstand tussen mijn borstplooi en het begin van mijn tepelhof is vrij kort, vandaar dat hij mijn borstplooi gaat verlagen. Dus ipv dat de prothese naar boven erin gaat, gaat die van mij naar boven en naar beneden. Dan krijg je eerst een dubbele borstplooi (je oude en de nieuwe), maar door de zwaarte en grootte van de prothese gaat de oude plooi verdwijnen. In de situatie dat dat nog niet zo is heet het een double bubble. Je kunt hier ook foto’s van vinden op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh dat bedoel je, wel grappig want dat heeft hij bij mij gedaan. Ik heb ook een verlaagde nieuwe borstplooi. En exact wat je zegt had ik dat mijn tepelhof heel klein stukje van de plooi zat. Dus dan heb je hier een voorbeeld. Het is bij mij met 500cc gedaan en 450 cc want ik had verschillende Groote van borsten. En moet zeggen dat het wel echt veel beter uitziet dan ooit tevoren!

Bij mij zie je dat plooitje nu eigenlijk amper tot niet, ik zie een heel dun lijntje maar dan moet je echt goed kijken( had wel maar een a cup) 

@Babsboobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei CupA84tje:

Ohhh dat bedoel je, wel grappig want dat heeft hij bij mij gedaan. Ik heb ook een verlaagde nieuwe borstplooi. En exact wat je zegt had ik dat mijn tepelhof heel klein stukje van de plooi zat. Dus dan heb je hier een voorbeeld. Het is bij mij met 500cc gedaan en 450 cc want ik had verschillende Groote van borsten. En moet zeggen dat het wel echt veel beter uitziet dan ooit tevoren!

Bij mij zie je dat plooitje nu eigenlijk amper tot niet, ik zie een heel dun lijntje maar dan moet je echt goed kijken( had wel maar een a cup) 

@Babsboobies

Heb jij foto’s toevallig? Ben heel benieuwd hoe het wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Dbi:

@CupA84tje Heb je een album waar ik in mag spieken? Aangezien we beide ex-tubulair zijn hihihi xx

Hey zo herkenbaar wat je schrijft pff word er nog emotioneel van soms, wat het met me deed! Ik had een album maar die had ik verkeerd geplaatst dus ga alles opnieuw doen maar via de pc. Ik zal je even een berichtje sturen van nu! De jouwe zijn in iedergeval prachtig dat zag ik al! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben gisteren op consult bij Nio geweest en bij andere artsen (dr Straten en dr de Blecourt) is een lift aangeraden. Van Nio hoeft dit niet, hij zegt dat hij met het verlagen van mn plooi en de prothese al een liftend effect kan creeeren. Mocht ik niet te vreden zijn, kon altijd daarna los nog een lepellift plaatsvinden onder lokale verdoving. Ik ben benieuwd! 1 mei word ik geopereerd :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen ik volg even mee...

Ik moet ook een lift volgens 2 andere PC maar heb donderdag consult bij Nio.. Ik ben benieuwd! !!!! Ik hoop dat ik er ook met grote protheses mee weg kom hahaha... fijn weekend dames

Ik ga maar even wat doen want ben nieuw vandaag hier en al een paar uur aan het lezen jeetje wat fijn dit forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2018 om 21:13 zei ellen001:

Bij mij is niet een lift geadviseerd door een andere arts, maar er heeft wel degelijk een lift plaats gevonden. Ik had 75 b/c en nu e/f. 

Nio heeft ze erg mooi gemaakt. Zal je wel toevoegen! 

Zou je mij ook kunnen toevoegen, ben ook in dubio over dr. Nio en zou graag resultaten met een lift willen zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen december ook bij dr Nio een bv met borstplooiverlaging gekregen, 370 cc monoblock hydrogel. Hij heeft mijn borstplooi met zeker 2 cm verlaagd. Maar ik heb totaal geen lijntje gezien. geen double bouble.... Mijn album staat openbaar dus je kunt gewoon kijken. Laat je even weten wat je ervan vind?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2018 om 09:32 zei ellen001:

Ik heb dus geen lift gehad. Was niet nodig. Maar kijk maar in mijn album


Wauw heel mooi resultaat!! Ik hoop stiekem dat ik eigenlijk ook geen lift nodig heb, is toch wel erg mooi zo en scheelt ook wel veel met de littekens.. Ben wel zeker over dr. Nio eigenlijk nu, vind zijn werk echt top met wat ik tot nu toe heb gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.