Ga naar inhoud

Ervaringen en foto’s Dr. Nio!


Babsboobies

Aanbevolen berichten

Beste ladies, ik ben bij Vito Koeijers geweesten hij adviseert mij een borstlift met protheses om mijn beoogde resultaat te krijgen. Aangezien ik met name het litteken dat over je borst naar je tepelhof loopt niet mooi vind wil ik liever geen lift. Gelukkig zit ik ook binnenkort bij de wonderdokter Nio! Ik ben dan ook erg benieuwd naar de ervaringen en foto’s van dames die bij andere pc’s een lift werd geadviseerd en nu mooie borsten zonder lift van Nio hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Babsboobies:

@best_boobie kun jij mij verder helpen? Heel erg bedankt alvast!

Probeer eens via de zoekbalk te zoeken op:
'olvg'

'parkkliniek'

'slaz'
Zet wel het balkje voor de zoekbalk op; alle bijdragen

Dan kun je ervaringen lezen van meiden die bij hem geweest zijn, en via hun profiel kun je dan evt in pb vragen of je hun foto's mag zien. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei best_boobie:

Probeer eens via de zoekbalk te zoeken op:
'olvg'

'parkkliniek'

'slaz'
Zet wel het balkje voor de zoekbalk op; alle bijdragen

Dan kun je ervaringen lezen van meiden die bij hem geweest zijn, en via hun profiel kun je dan evt in pb vragen of je hun foto's mag zien. 

xxx

Top, dank voor je hulp weer! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei ellen001:

Bij mij is niet een lift geadviseerd door een andere arts, maar er heeft wel degelijk een lift plaats gevonden. Ik had 75 b/c en nu e/f. 

Nio heeft ze erg mooi gemaakt. Zal je wel toevoegen! 

@ellen001 hoe hebben ze gelift bij jou? Zie geen litteken vanuit je borstplooi naar je tepelhof? Ze zijn wel prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Babsboobies:

@ellen001 hoe hebben ze gelift bij jou? Zie geen litteken vanuit je borstplooi naar je tepelhof? Ze zijn wel prachtig!

Volgens mij bedoelt ellen dat er door de bv en de volumetoename de borst vanzelf gelift is en dus geen echte lift is geopereerd.

 

Ik heb kleine hang borst en is bij 2 andere een lift geadviseert waarvan 1 zei dat echt noodzakelijk was en 1 zei dat optioneel was. Ik ga dinsdag aanstaande een bv zonder lift door Nio laten uitvoeren. Dus ik kan je nog niks zeggen over resultaat want ik hoop nu eigenlijk dus nog op hetzelfde als jij. Dat het er dus mooi gaat uitzien zonder lift. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio gebruikt vaak grotere prothesen i.p.v. gelijk een lift aan te raden dit heb ik toch wel heel vaak gelezen. Ik ben ook door hem geholpen zonder lift. Bij een andere pc moest ik wel een lift. Maar niet omdat ik hangborsten heb/had, maar omdat ze ongelijk waren waarschijnlijk. Nou dat wou ik ABSOLUUT niet dus ben ik bij Nio terecht gekomen. Op het consult kwam het woord lift niet eens ter sprake... dus dat was mooi. Zou zeker bij hem gaan om de opties  te bespreken :)  @Babsboobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Babsboobies:

@ellen001 hoe hebben ze gelift bij jou? Zie geen litteken vanuit je borstplooi naar je tepelhof? Ze zijn wel prachtig!

Er is inderdaad geen daadwerkelijke lift uitgevoerd, maar er is flink veel volume toegebracht. Alleen had ik een kleine cup. Maar Nio doet dit ook bij grotere cupmaten en gebruikt dan grotere prothesen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Babsboobies:

@CupA84tje ik heb 5 februari een afspraak met hem, dus kan niet wachten wat hij zegt!

Ik zie dat ik al op je andere topic had gereageerd haha!! Jah spannend het is zeker het wachten waard. Ik heb 6 maanden in totaal moeten wachten tot ik geopereerd werd maar was het echt waard. Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei CupA84tje:

Ik zie dat ik al op je andere topic had gereageerd haha!! Jah spannend het is zeker het wachten waard. Ik heb 6 maanden in totaal moeten wachten tot ik geopereerd werd maar was het echt waard. Ik ben benieuwd!

Duurde het zo lang voordat hij tijd had? Of komt deze periode jou goed uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Babsboobies:

Duurde het zo lang voordat hij tijd had? Of komt deze periode jou goed uit?

Nee normaal had ik alles al gepland voor juli, maar bij die chirurg ging het niet door. Vandaar moest ik wachten tot mijn nieuwe vrije uren en dat kon dus pas weer in januari. Daardoor kon ik wel weer heel veel info verzamelen, maar was wel pittig om zo lang te wachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei CupA84tje:

Nee normaal had ik alles al gepland voor juli, maar bij die chirurg ging het niet door. Vandaar moest ik wachten tot mijn nieuwe vrije uren en dat kon dus pas weer in januari. Daardoor kon ik wel weer heel veel info verzamelen, maar was wel pittig om zo lang te wachten. 

Kan ik mij voorstellen. Nu ik de knoop heb doorgehakt heb ik ze liever vandaag dan morgen :-). Maar ik ga duimen dat je borsten heel mooi worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natascha:

ik ben ook door Nio geopereerd en ik had ook weinig volume bovenin, ik heb 535cc ultra high profile. Totaal geen hang meer en een natuurlijke overloop vanaf de bovenkant. Ik zou hem zeker adviseren! Hij heeft het inderdaad nog nooit over een lift gehad ! 

 

Xx

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Natascha:

@Babsboobies ik ben ook door Nio geopereerd en ik had ook weinig volume bovenin, ik heb 535cc ultra high profile. Totaal geen hang meer en een natuurlijke overloop vanaf de bovenkant. Ik zou hem zeker adviseren! Hij heeft het inderdaad nog nooit over een lift gehad ! 

 

Xx

Als ik zulke aantal cc's hoor vraag ik mij af of hij met 370cc wel iets moois kan maken van mijn borsten. Hingen ze bij jou heel klein beetje maar of toch wel iets meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.