Ga naar inhoud

Gewone bh na 6 weken


Lolita93

Aanbevolen berichten

@Lolita93 Het kan maar uit ervaring kan ik vertellen dat de hele dag een beugelbh dragen in het begin alles behalve prettig is. 

Had zelf een sportbh die eruit zag als een normale bh zonder beugel, iets voorgevormd en die zat echt heerlijk. Was van Maidenform, is wel wat duurder maar misschien kan je een tweedehands of aanbieding vinden. 
Of je boobies er al mooi uit zien in een jurkje weet ik niet, ik vond bij mezelf alles mooi toen ik eenmaal voorbij die 6 weken was haha. 
Dansen durf ik je geen antwoord op te geven, iedereen ervaart het herstel anders maar volgens de richtlijnen zou je (voorzichtig, dus niet springen) kunnen dansen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker, bedankt voor je antwoord!
Ok zal dan zien of ik een dag op mijn tanden kan bijten, anders zal het een mooie sportbh worden :118:.
Maar heb nog tijd, eerst juiste keuze maken qua aantal cc, de operatie doorstaan, en dan zien we wel verder :D

Vanaf hoeveel weken kon je terug een gewone bh aan zonder pijn? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lolita93 Poehh moet ik even goed nadenken wanneer dat ook alweer was.... de eerste tijd heb ik dan die bh van Maidenform gedragen omdat ik de beugels op m'n littekens niet zo goed kon verdragen.
Heb even terug gelezen maar ergens bij week 8 a 9 had ik een bh gevonden die qua type/vorm bijna de hele dag comfortabel zat maar zodra ik thuis kwam uit m'n werk verwisselde ik die toch voor m'n sportbh. M'n borsten waren na een werkdag vaak keihard, dat is vrij normaal in het begin maar wel vervelend.

 

En bij week 14 zaten ze pas echt lekker maar dat had er ook mee te maken dat m'n borstspier toen ontspande en m'n borsten dus zachter werden/m'n bh's beter vulden. 

 

28 maart ben je aan de beurt he? Is dat je consult of gelijk operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Ok zal nog een zoektocht worden naar een comfortabele bh dan :-). 

Had hier al gelezen dat Hunkemöller ook goede bh's heeft en iets van Anna Carefix? Maar zal Maidenform dan ook zeker onthouden.

 

28 maart is de operatie, eerste consult reeds achter de rug. Morgen een 2de passessie. Ik twijfel nog tussen 275 en 295 cc full motiva. Heb echt schrik om de verkeerde keuze te maken, zal nog tot eind maart twijfelen vrees ik.

 

L. x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.