Jas10

Jas10 : 18 mei 2018 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben Jess en heb binnenkort een consult bij de Bloemendael kliniek voor een prothesewissel.

10 jaar geleden McGhan prothese (druppelvorm) laten plaatsen en merk nu dat ik steeds minder volume heb in mijn borsten. Links is ook een soort ribbel/rand te voelen. 

Ben erg benieuwd en heb er zin in. 

De afspraak is pas in maart dus ondertussen lees ik lekker mee met jullie ervaringen. Ik was er altijd van overtuigd dat druppelvorming mooier is maar heb inmiddels ook zoveel mooie resultaten met ronde prothesen gezien! 

Hoi @Jas10,

Ik heb in augustus 2017 een wissel gehad na 10 jaar i.v.m. kapselvorming. Ik ben van anatomisch naar rond gegaan. Ik was eerst wat huiverig voor rond, maar mijn PC vertelde mij dat bij revisie de kans groter is op draaien van de prothese. Uiteindelijk heb ik mij voor niks zorgen gemaakt, want het is erg mooi geworden. Succes met het hele traject.

Groetjes dian85

Hoi dian85, 

Bedankt voor je reactie! Herkenbaar, ben ook wat huiverig. Maar fijn om te horen, dankje.

@Jas10

hoi hoi, 

Ik zie dat je inmiddels een operatie datum hebt, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu verder alle updates en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

Nu lekker aftellen.

x