Ga naar inhoud

Nieuwe verhoudingen - strakke buik


Doe ik het of niet?

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik zie op dit forum heel wat foto's langskomen van zeer mooie, strakke buikjes.

Mijn buik is nu niet meer in verhouding met mijn nieuwe kleinere boobies. Ik ging van een F naar een B/C. B 's ochtends, C 's avonds. :D

Ik voel me gemotiveerd om er wat aan te doen.

 

Wie heeft er tips?

Zodat ik er aan kan gaan werken om de rest van mijn lijf beter bij mijn boobies te laten passen. :127:

 

Als het natste van de winter er af is ga ik terug met de fiets naar het werk (11 km enkel - weliswaar elektrisch) en ik wacht op de genezing van mijn wondje om terug te gaan lopen. Ik word gek van alle adviezen op het internet - maar zie dat sommige van jullie ofwel heel goede genen hebben ofwel het klappen van de zweep kennen (als ik de resultaten zie). :130:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd van fitnessen op een gegeven moment niet meer strakker, toen ik begon met paaldansen had ik ontzettend snel resultaat en ik kreeg nog zichtbare buikspieren ook :o 
Dus ik heb fitnessen al snel ingeruild voor paaldansen haha, maar nu ik nog niet alles kan met dansen doe ik er toch weer fitness naast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Lavelle:

Ik heb een fitness abonnement genomen. Sindsdien ben ik al 15kg afgevallen. Naast m'n man leren kennen en m'n bv is dat het beste wat ik ooit gedaan heb :lol: x

Bedankt voor je tip. En wat een leuke bonus. een man ... die kan ik  ook gebruiken. :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Rocker:

Ik werd van fitnessen op een gegeven moment niet meer strakker, toen ik begon met paaldansen had ik ontzettend snel resultaat en ik kreeg nog zichtbare buikspieren ook :o 
Dus ik heb fitnessen al snel ingeruild voor paaldansen haha, maar nu ik nog niet alles kan met dansen doe ik er toch weer fitness naast. 

Woaw! Paaldansen. Klinkt sexy maar daar heb ik de kracht niet voor in mijn armen, denk ik. Maar ik hou het in gedachten. Ik plan een verbouwing thuis - dus misschien kan er nog wel ergens een paal bij. :1: Hoe bouw je die kracht in je armen eigenlijk op? Door eerst te gaan fitnessen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Bedankt voor je tip. En wat een leuke bonus. een man ... die kan ik  ook gebruiken. :152:

Haha, de man is eigenlijk wel ná de fitness gekomen :45: maar het ging waarschijnlijk niet uitmaken. Hij houdt wel van rondingen :125:

Ik zweet me te pletter als ik met spinning les meedoe. Misschien iets voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Doe ik het of niet? said:

Woaw! Paaldansen. Klinkt sexy maar daar heb ik de kracht niet voor in mijn armen, denk ik. Maar ik hou het in gedachten. Ik plan een verbouwing thuis - dus misschien kan er nog wel ergens een paal bij. :1: Hoe bouw je die kracht in je armen eigenlijk op? Door eerst te gaan fitnessen? 

 

Haha nee joh, in het begin heb je nog niet heel veel kracht nodig, dan moet je echt die techniek en al die stapjes nog onder de knie krijgen. Heb niet speciaal eerst kracht opgebouwd met fitness, tijdens die lessen merk je vanzelf dat je steeds sterker word.
Wil je alleen wel adviseren om bij een studio les te volgen als je wil gaan paaldansen omdat je dan veel (heel veel) blessures en ongelukjes kan voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Lavelle:

Haha, de man is eigenlijk wel ná de fitness gekomen :45: maar het ging waarschijnlijk niet uitmaken. Hij houdt wel van rondingen :125:

Ik zweet me te pletter als ik met spinning les meedoe. Misschien iets voor jou?

Haha. De volgorde waarin het gebeurt maakt me niet uit hoor. :46:

Ik zal me eens informeren bij de fitness. Ik heb ooit ook al eens goede resultaten gehaald met Infraligne/Bodystyling (dieetadvies, oefeningen in een verwarmde cabine gevolgd door ozonbehandeling (zalig)). Daarmee was ik 12 kg afgevallen en 86 cm kwijt (in totaal). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Rocker:

 

Haha nee joh, in het begin heb je nog niet heel veel kracht nodig, dan moet je echt die techniek en al die stapjes nog onder de knie krijgen. Heb niet speciaal eerst kracht opgebouwd met fitness, tijdens die lessen merk je vanzelf dat je steeds sterker word.
Wil je alleen wel adviseren om bij een studio les te volgen als je wil gaan paaldansen omdat je dan veel (heel veel) blessures en ongelukjes kan voorkomen.

OK Bedankt. Ik ga eens kijken of dat in mijn stadje of waar ik werk beschikbaar is. Misschien nu nog iets te vroeg vanwege het wondje dat ik heb maar ik kan alvast op zoek gaan naar info. Ik ben er klaar voor om het aan te pakken. :91:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Doe ik het of niet? said:

OK Bedankt. Ik ga eens kijken of dat in mijn stadje of waar ik werk beschikbaar is. Misschien nu nog iets te vroeg vanwege het wondje dat ik heb maar ik kan alvast op zoek gaan naar info. Ik ben er klaar voor om het aan te pakken. :91:

Hihi spannend!

Weet niet waar in België je woont, maar in Gent zit een goede/leuke studio :) In Berchem trouwens ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Haha. De volgorde waarin het gebeurt maakt me niet uit hoor. :46:

Ik zal me eens informeren bij de fitness. Ik heb ooit ook al eens goede resultaten gehaald met Infraligne/Bodystyling (dieetadvies, oefeningen in een verwarmde cabine gevolgd door ozonbehandeling (zalig)). Daarmee was ik 12 kg afgevallen en 86 cm kwijt (in totaal). 

WoW dat zijn goede resultaten :lol:. Ik ben benieuwd wat je gaat doen! Succes allesinds xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 kilo verloren door krachttraining en serieus met voeding bezig te gaan, mijn tip: ga eens op zoek naar een voedingscoach ( geen diëtist ) of probeer een personal trainer. Zij gaan het beste uit jezelf laten halen zonder dat je je voelt alsof je niks meer mag. Want als je eenmaal slank bent.. wil je het ook blijven toch. Afvallen kan iedereen maar gezond afvallen en gezond blijven is wat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Fna88:

36 kilo verloren door krachttraining en serieus met voeding bezig te gaan, mijn tip: ga eens op zoek naar een voedingscoach ( geen diëtist ) of probeer een personal trainer. Zij gaan het beste uit jezelf laten halen zonder dat je je voelt alsof je niks meer mag. Want als je eenmaal slank bent.. wil je het ook blijven toch. Afvallen kan iedereen maar gezond afvallen en gezond blijven is wat anders.

Woaw! Knap resultaat @Fna88. Ik overwoog eigenlijk een diëtiste maar zal je optie van een voedingscoach eens bekijken ook. En aan een personal trainer had ik ook al gedacht. Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?

Ik ben echt een stresseter, en als je mijn afgelopen jaar en afgelopen periode bekijkt, dan snap je vast wel dat er heel veel koek, snoep en chocolade doorheen gegaan is. Dat in combinatie met de overgang moet je niet willen. En de afgelopen 7 weken weinig gedaan in verband met de operatie. Dat alles bij elkaar maakte dat ik me van de week kapot schrok toen ik weer eens op de weegschaal ging staan :blush:.

Nu de stress een beetje voorbij is en hopelijk ook weg blijft, heb ik me voorgenomen om mijn voeding eens drastisch te gaan veranderen. Ik eet vanaf maandag geen koolhydraten meer, ik eet twee keer per dag warm (verse groenten met 100 gram kip/ vis), ik drink twee liter water per dag en als ik tussendoor trek krijg, dan neem ik lekker een Granny Smith. Helaas ben ik door een operatie aan mijn voet ( vanwege botnecrose) en door mijn artrose in halswervels en schouder erg beperkt wat sporten betreft. Dus daarom ga ik gewoon lekker iedere dag een half uur tot een uur wandelen.... gewoon lekker doorstappen. Eens kijken wat deze nieuwe levensstijl me gaat brengen. Ik hou je op de hoogte. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Jaydee:

@Doe ik het of niet?

Ik ben echt een stresseter, en als je mijn afgelopen jaar en afgelopen periode bekijkt, dan snap je vast wel dat er heel veel koek, snoep en chocolade doorheen gegaan is. Dat in combinatie met de overgang moet je niet willen. En de afgelopen 7 weken weinig gedaan in verband met de operatie. Dat alles bij elkaar maakte dat ik me van de week kapot schrok toen ik weer eens op de weegschaal ging staan :blush:.

Nu de stress een beetje voorbij is en hopelijk ook weg blijft, heb ik me voorgenomen om mijn voeding eens drastisch te gaan veranderen. Ik eet vanaf maandag geen koolhydraten meer, ik eet twee keer per dag warm (verse groenten met 100 gram kip/ vis), ik drink twee liter water per dag en als ik tussendoor trek krijg, dan neem ik lekker een Granny Smith. Helaas ben ik door een operatie aan mijn voet ( vanwege botnecrose) en door mijn artrose in halswervels en schouder erg beperkt wat sporten betreft. Dus daarom ga ik gewoon lekker iedere dag een half uur tot een uur wandelen.... gewoon lekker doorstappen. Eens kijken wat deze nieuwe levensstijl me gaat brengen. Ik hou je op de hoogte. :53:

Hoi Jaydee, ja ik ben ook duidelijk een stresseter. Als er iets emotioneel wat moeilijk wordt dan grijp ik ook graag naar snoep (zwarte chocolade, chips en frietjes vooral). En op het werk, waar dat het vaakst gebeurt, ligt altijd wel snoep. Ik heb vrijdag nog een zak Chocotoff's meegenomen. We vonden dat een goed idee om onze lange werkdag op maandag te verzachten. :67:

Op donderdag hebben we "pateekesdag" - dan brengt telkens iemand anders gebakjes mee voor de 10u pauze. Ik ga proberen daar maar 1 keer per maand nog aan mee te doen. Ik kan natuurlijk ook niet meer meedoen maar 't is zo gezellig. (Struisvogelpolitiek).

En ja dat wandelen - dat had ik ook net bedacht. Waar ik woon is er rond de stad een wandelpad en daar doe je een uur over. Ik was net aan het overwegen om dat nu regelmatig te gaan doen. Kost niks, ik moet gewoon even de deur uit. In plaats van te wachten tot het wondje dicht is om terug te gaan lopen. (Uitvlucht).

Tijdens de periode bij mijn broer en thuis (na de OP) ben ik 4 kilo kwijtgeraakt (inclusief gewicht van de BVK) gewoon door thee en water te drinken, niet te snoepen en regelmatig zelf gekookt eten te eten. Ik blijf daar nu wat steken maar beweeg natuurlijk niet. 

Ik wens jou veel succes en sterkte met je uitdaging en ben benieuwd hoe het ons vergaat. Maar wandelen en opletten wat we in onze mond stoppen dat moet ons lukken. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan elkaar gewoon moed inpraten en elkaar helpen op zwakke momenten. Zijn we elkaars "mental coach" :38:. En ik hoef ook niet graatmager te worden, want ik hou wel van rondingen, maar er mag bij mij toch zeker wel 20 kilo af. En niet té snel, maar gewoon geleidelijk door een andere levensstijl. Want als het té snel gaat, dan storten mijn boobs in :38:.

Komt vast goed met ons. Het begin is er..... we hebben onze voornemens tenminste al. En elkaar :35:.

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

STRAK plan, Jaydee. :152::45: Ik ben trots op mijn woordkeuze.

Nee echt, dat gaan we doen. Ik kan me ook zo ongelooflijk slecht voelen als ik de foute dingen heb gegeten. Vaak denk ik dat ik dat foute eten verdiend heb om de één of andere reden. (Examen gehaald, stress gehad, ...). E als ik me dan slecht voel ... je raadt het al - dan neem ik nog een koekje of stukje chocolade. :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor de boobies 8 kilo afgevallen met een programma, gewoon lekkere dingen eten alleen opletten dat de verhoudingen tussen eiwitten, vetten en koolhydraten dn vezels goed gaan, dus ook grewoon een gebakje, of een patatje of mijn lievelingschocolade tony chocolonely caramel zeezout

3x in de week sporten maar ik kan niet alles ivm artrose en een gebroken nek en hernia van jaren geleden die nog steeds opspelen maar mijn coach denkt daar over mee met de oefeningen

hier een foto met het verschil na 8 weken

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn girl! Dat ziet er geweldig uit @SandyOsVe. Gefeliciteerd.

Wil je me wat meer info geven hoe je dat bereikt hebt? Desnoods in een PB.

Die Tony Chocolonely karamel zeezout gaat me zeker lukken. :45:

En drie keer in de week sporten is ook niet overdreven. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Damn girl! Dat ziet er geweldig uit @SandyOsVe. Gefeliciteerd.

Wil je me wat meer info geven hoe je dat bereikt hebt? Desnoods in een PB.

Die Tony Chocolonely karamel zeezout gaat me zeker lukken. :45:

En drie keer in de week sporten is ook niet overdreven. x

Personal body plan.. online coach, app om je eten bij te houden en een heel sportprogramma op hou afgesteld..kijk anders even op facebook naar de fotos

 

is wel met mijn lege borsten voor de operatie haha vel vel en nog eens vel

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei SandyOsVe:

Personal body plan.. online coach, app om je eten bij te houden en een heel sportprogramma op hou afgesteld..kijk anders even op facebook naar de fotos

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat een resultaat! Ik ga kijken. De strakheid van jouw buik (supermooi) vind ik voor mezelf misschien een beetje te. Maar als het ietwat in die richting zou kunnen gaan ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Wat een resultaat! Ik ga kijken. De strakheid van jouw buik (supermooi) vind ik voor mezelf misschien een beetje te. Maar als het ietwat in die richting zou kunnen gaan ....

Ik vind t te mager maar je moet eerst vet verbranden en dan spieren opbouwen, helaas nu een paar weken niet maar straks weer knallen, heb daar ook geleerd dat je beter krachttraining kan doen dan cardio en dat merk ik zeker. Je kan bij pbp kiezen voor sporten in sportschool

of thuis, dan krijg je daar een programma voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.