Doe ik het of niet?

Nieuwe verhoudingen - strakke buik

Recommended Posts

Hallo

Ik zie op dit forum heel wat foto's langskomen van zeer mooie, strakke buikjes.

Mijn buik is nu niet meer in verhouding met mijn nieuwe kleinere boobies. Ik ging van een F naar een B/C. B 's ochtends, C 's avonds. :D

Ik voel me gemotiveerd om er wat aan te doen.

 

Wie heeft er tips?

Zodat ik er aan kan gaan werken om de rest van mijn lijf beter bij mijn boobies te laten passen. :127:

 

Als het natste van de winter er af is ga ik terug met de fiets naar het werk (11 km enkel - weliswaar elektrisch) en ik wacht op de genezing van mijn wondje om terug te gaan lopen. Ik word gek van alle adviezen op het internet - maar zie dat sommige van jullie ofwel heel goede genen hebben ofwel het klappen van de zweep kennen (als ik de resultaten zie). :130:

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een fitness abonnement genomen. Sindsdien ben ik al 15kg afgevallen. Naast m'n man leren kennen en m'n bv is dat het beste wat ik ooit gedaan heb :lol: x

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik werd van fitnessen op een gegeven moment niet meer strakker, toen ik begon met paaldansen had ik ontzettend snel resultaat en ik kreeg nog zichtbare buikspieren ook :o 
Dus ik heb fitnessen al snel ingeruild voor paaldansen haha, maar nu ik nog niet alles kan met dansen doe ik er toch weer fitness naast. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woaw! Paaldansen. Klinkt sexy maar daar heb ik de kracht niet voor in mijn armen, denk ik. Maar ik hou het in gedachten. Ik plan een verbouwing thuis - dus misschien kan er nog wel ergens een paal bij. :1: Hoe bouw je die kracht in je armen eigenlijk op? Door eerst te gaan fitnessen? 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, de man is eigenlijk wel ná de fitness gekomen :45: maar het ging waarschijnlijk niet uitmaken. Hij houdt wel van rondingen :125:

Ik zweet me te pletter als ik met spinning les meedoe. Misschien iets voor jou?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Haha nee joh, in het begin heb je nog niet heel veel kracht nodig, dan moet je echt die techniek en al die stapjes nog onder de knie krijgen. Heb niet speciaal eerst kracht opgebouwd met fitness, tijdens die lessen merk je vanzelf dat je steeds sterker word.
Wil je alleen wel adviseren om bij een studio les te volgen als je wil gaan paaldansen omdat je dan veel (heel veel) blessures en ongelukjes kan voorkomen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha. De volgorde waarin het gebeurt maakt me niet uit hoor. :46:

Ik zal me eens informeren bij de fitness. Ik heb ooit ook al eens goede resultaten gehaald met Infraligne/Bodystyling (dieetadvies, oefeningen in een verwarmde cabine gevolgd door ozonbehandeling (zalig)). Daarmee was ik 12 kg afgevallen en 86 cm kwijt (in totaal). 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK Bedankt. Ik ga eens kijken of dat in mijn stadje of waar ik werk beschikbaar is. Misschien nu nog iets te vroeg vanwege het wondje dat ik heb maar ik kan alvast op zoek gaan naar info. Ik ben er klaar voor om het aan te pakken. :91:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hihi spannend!

Weet niet waar in België je woont, maar in Gent zit een goede/leuke studio :) In Berchem trouwens ook!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

WoW dat zijn goede resultaten :lol:. Ik ben benieuwd wat je gaat doen! Succes allesinds xxx

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Fna88

36 kilo verloren door krachttraining en serieus met voeding bezig te gaan, mijn tip: ga eens op zoek naar een voedingscoach ( geen diëtist ) of probeer een personal trainer. Zij gaan het beste uit jezelf laten halen zonder dat je je voelt alsof je niks meer mag. Want als je eenmaal slank bent.. wil je het ook blijven toch. Afvallen kan iedereen maar gezond afvallen en gezond blijven is wat anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woaw! Knap resultaat @Fna88. Ik overwoog eigenlijk een diëtiste maar zal je optie van een voedingscoach eens bekijken ook. En aan een personal trainer had ik ook al gedacht. Bedankt.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doe ik het of niet?

Ik ben echt een stresseter, en als je mijn afgelopen jaar en afgelopen periode bekijkt, dan snap je vast wel dat er heel veel koek, snoep en chocolade doorheen gegaan is. Dat in combinatie met de overgang moet je niet willen. En de afgelopen 7 weken weinig gedaan in verband met de operatie. Dat alles bij elkaar maakte dat ik me van de week kapot schrok toen ik weer eens op de weegschaal ging staan :blush:.

Nu de stress een beetje voorbij is en hopelijk ook weg blijft, heb ik me voorgenomen om mijn voeding eens drastisch te gaan veranderen. Ik eet vanaf maandag geen koolhydraten meer, ik eet twee keer per dag warm (verse groenten met 100 gram kip/ vis), ik drink twee liter water per dag en als ik tussendoor trek krijg, dan neem ik lekker een Granny Smith. Helaas ben ik door een operatie aan mijn voet ( vanwege botnecrose) en door mijn artrose in halswervels en schouder erg beperkt wat sporten betreft. Dus daarom ga ik gewoon lekker iedere dag een half uur tot een uur wandelen.... gewoon lekker doorstappen. Eens kijken wat deze nieuwe levensstijl me gaat brengen. Ik hou je op de hoogte. :53:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites