Ga naar inhoud

Reg : 26 januari 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Gister was het zo ver.ik moest me om 08.00 melden en 09.15 ging ik onder zeil. Dr Fresow kwam ervoor aftekenen en deze man is werkelijk waar heel vriendelijk en proffesioneel dat ik iedereen kan aanraden eens een consult te doen bij hem. Eerlijk en recht door zee en daar hou ik van. Ik heb 500 cc full motiva gekregen en had zelf een kleine b

Ze lijken nu ernorm en dik en hard maar ik ben zoo benieuwd naar het eindresultaat.

Ik voel me op zich redelijk en heb niet echt pijn. Ja je voelt de spier daar zit wel een druk op vooral als ik ga zitten als ik in bed lig.

Maar al met al prima te doen voor een dag na de operatie (24uur geleden ging het infuus erin)

Wel oppassen als je thuis bent

Ik ben even flauwgevallen...denk toch te snel bewogen..Gelukkig heeft mijn vriend me opgevangen.

Ik had zo mijn twijfels want ik ben bij 3 klinieken geweest voor een consult.

Prijzen liepen uiteen van 2250 tot 4700

Ik ben uiteindelijk via Faceland geopereerd in de Beaulandkliniek

Door dr Fresow 

Nou ik kan je vertellen het kan echt voor die prijs en ik zou het zo weer doen 

Groetjes reg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cassidy:

Hoi Reg, wat fijn dat je een goede ervaring hebt gehad en alles goed verlopen is! Ben benieuwd hoe t resultaat is geworden. Ga over 2 weken bij Face land op consult. Ga jou herstel blijven volgen!

groetjes,

C.

Hoi C

Eerste consult is met een assistent dan ga je passen. Dat passen is niet heel realistisch want de echte protheses zijn rond. Maar als ik je een tip mag geven vraag naar dr Fresow. Kijk maar op google hij heeft hele goede recensies.

Het tweede consult is met de dokter zelf. No nonsens man zegt wat hij denkt.

De operatiekamer is ook heel netjes en de mensen zijn zo lief daar. Op het zelde terrein is een groot hotel en spa.

Ik ben donderdag al gegaan omdat je pas een dag vt voren je tijd vam operatie krijgt. Dus hotel geboekt voor 60 euro en 08.00 moest ik me al melden dus ging mijn vriend toen ik aan de beurt was ontbijten en chillen daar.

09.15 was ik onder zeil en 10.15 belde ik al dat ik wakker was. En 11.45 was ik in de auto en onderweg naar huis.

Dus meid ga inderdaad ervoor...je zal geen spijt krijgen hoor...ookal lijkt het gek voor maar 2250 euro 

Xx reg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Reg:

Hallo allemaal

Gister was het zo ver.ik moest me om 08.00 melden en 09.15 ging ik onder zeil. Dr Fresow kwam ervoor aftekenen en deze man is werkelijk waar heel vriendelijk en proffesioneel dat ik iedereen kan aanraden eens een consult te doen bij hem. Eerlijk en recht door zee en daar hou ik van. Ik heb 500 cc full motiva gekregen en had zelf een kleine b

Ze lijken nu ernorm en dik en hard maar ik ben zoo benieuwd naar het eindresultaat.

Ik voel me op zich redelijk en heb niet echt pijn. Ja je voelt de spier daar zit wel een druk op vooral als ik ga zitten als ik in bed lig.

Maar al met al prima te doen voor een dag na de operatie (24uur geleden ging het infuus erin)

Wel oppassen als je thuis bent

Ik ben even flauwgevallen...denk toch te snel bewogen..Gelukkig heeft mijn vriend me opgevangen.

Ik had zo mijn twijfels want ik ben bij 3 klinieken geweest voor een consult.

Prijzen liepen uiteen van 2250 tot 4700

Ik ben uiteindelijk via Faceland geopereerd in de Beaulandkliniek

Door dr Fresow 

Nou ik kan je vertellen het kan echt voor die prijs en ik zou het zo weer doen 

Groetjes reg 

@Reg hey meid, wat leuk om te lezen.

 

Gefeliciteerd met je twins!!!!

 

Aanstaande maandag om 13 uur moet ik me melden en om 14 uur de operatie bij.....bauland door....dr fresow.

Ik ben 168 & 53kg met huidige situatie 70b. Ik krijg 400 cc motiva rond Full dualplane.

 

Wat is jouw postuur? & mag ik aub je fotos zien?? Kga je volgen, leuk hoor en fijn te lezen dat t eigenlijk best goed met je gaat op flauwvallen na dan.... best eng wel beter dat je vriend er was fjieuw x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Reg:

Hoi C

Eerste consult is met een assistent dan ga je passen. Dat passen is niet heel realistisch want de echte protheses zijn rond. Maar als ik je een tip mag geven vraag naar dr Fresow. Kijk maar op google hij heeft hele goede recensies.

Het tweede consult is met de dokter zelf. No nonsens man zegt wat hij denkt.

De operatiekamer is ook heel netjes en de mensen zijn zo lief daar. Op het zelde terrein is een groot hotel en spa.

Ik ben donderdag al gegaan omdat je pas een dag vt voren je tijd vam operatie krijgt. Dus hotel geboekt voor 60 euro en 08.00 moest ik me al melden dus ging mijn vriend toen ik aan de beurt was ontbijten en chillen daar.

09.15 was ik onder zeil en 10.15 belde ik al dat ik wakker was. En 11.45 was ik in de auto en onderweg naar huis.

Dus meid ga inderdaad ervoor...je zal geen spijt krijgen hoor...ookal lijkt het gek voor maar 2250 euro 

Xx reg

 

Hi hi! 

 

Ik ga zeker naar hem vragen, lees positieve berichten! Heb vandaag Mn eerste consult gehad nu op naar de volgende! Zoals ik al verwacht had is mij een ligt geadviseerd. Niet wat ik wilde maar ik denk persoonlijk ook dat t nodig is voor het mooiste resultaat. 

 

Hoe gaat t vandaag met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Elisa85:

@Reg hey meid, wat leuk om te lezen.

 

Gefeliciteerd met je twins!!!!

 

Aanstaande maandag om 13 uur moet ik me melden en om 14 uur de operatie bij.....bauland door....dr fresow.

Ik ben 168 & 53kg met huidige situatie 70b. Ik krijg 400 cc motiva rond Full dualplane.

 

Wat is jouw postuur? & mag ik aub je fotos zien?? Kga je volgen, leuk hoor en fijn te lezen dat t eigenlijk best goed met je gaat op flauwvallen na dan.... best eng wel beter dat je vriend er was fjieuw x

Hoi

Spannend dus voor je he maar wel leuk hoor. Het gaat goeskomen hahaha

Ik ben 163 en 70 kg ik had b nu 500 cc full motiva

Zijn aardig groot en rond en opgezwollen maar niet echt pijn hoor valt reuze mee allemaal.

Gewoon goed op tijd de pijnstillers meenemen en lekker kussens naast je in bed.

Heel veel succes 

Ik zal proberen een foto te plaatsen die is van net na de operatie dus het ziet er niet zo geweldig uit

Weet niet hoe dit forum precies werkt dus ff zien of t lukt

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Cassidy:

 

Hi hi! 

 

Ik ga zeker naar hem vragen, lees positieve berichten! Heb vandaag Mn eerste consult gehad nu op naar de volgende! Zoals ik al verwacht had is mij een ligt geadviseerd. Niet wat ik wilde maar ik denk persoonlijk ook dat t nodig is voor het mooiste resultaat. 

 

Hoe gaat t vandaag met je?

Hoi

Ze adviseren kleiner dan je wilt

Mijn ervaring is dat de mensen met iets kleinere achteraf toch een maatje groter hadden gewenst dus goed nadenken en aangeven wat jij zelf wil 

Gewoon even met de arts bespreken

Ik heb genomen wat erin paste en denk wel dat t goed is zo

Heeeel veel succes he

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Reg:

Hoi

Spannend dus voor je he maar wel leuk hoor. Het gaat goeskomen hahaha

Ik ben 163 en 70 kg ik had b nu 500 cc full motiva

Zijn aardig groot en rond en opgezwollen maar niet echt pijn hoor valt reuze mee allemaal.

Gewoon goed op tijd de pijnstillers meenemen en lekker kussens naast je in bed.

Heel veel succes 

Ik zal proberen een foto te plaatsen die is van net na de operatie dus het ziet er niet zo geweldig uit

Weet niet hoe dit forum precies werkt dus ff zien of t lukt

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ahhhh thnx super lief van je en je tip qua medicatie ga ik.zeker braaf opvolgen!! 

Wauw 500!!! Looks good hoor....keep that album updated ben erg benieuwd. Ik krijg zelfde ma dan 100cc minder. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Reg:

Hoi

Ze adviseren kleiner dan je wilt

Mijn ervaring is dat de mensen met iets kleinere achteraf toch een maatje groter hadden gewenst dus goed nadenken en aangeven wat jij zelf wil 

Gewoon even met de arts bespreken

Ik heb genomen wat erin paste en denk wel dat t goed is zo

Heeeel veel succes he

X

Hahah ik zie dat ik t nu verkeerd heb geschreven. Bedoelde LIFT haha een borstlift 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Reg:

Hoi

Spannend dus voor je he maar wel leuk hoor. Het gaat goeskomen hahaha

Ik ben 163 en 70 kg ik had b nu 500 cc full motiva

Zijn aardig groot en rond en opgezwollen maar niet echt pijn hoor valt reuze mee allemaal.

Gewoon goed op tijd de pijnstillers meenemen en lekker kussens naast je in bed.

Heel veel succes 

Ik zal proberen een foto te plaatsen die is van net na de operatie dus het ziet er niet zo geweldig uit

Weet niet hoe dit forum precies werkt dus ff zien of t lukt

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zien er super mooi uit! Grote valt echt mee zoo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al het een en ander geschreven maar ik geloof dat ik het beter hier kan doen.

Mijn operatie was afgelopen vrijdag. Vandaag is het dag 3 na de operatie.

Ik ben geopereerd in de Beaulandkliniek door Dr Fresow en het is me 100%meegevallen. Om 8.00 moest ik mezelf melden en om 09.15 ging ik onder narcose. De operatie ging goed en om 10.15 had ik mn vriend al aan de telefoon. Ik kreeg een cracker en thee ben gaan plassen en mocht een uurtje erna al naar huis.

Niet echt pijn maar een beetje een drukkend gevoel vooral tussen mjjn borsten.

Ik heb de pijnstilling op tijd genomen en vooralsnog is het goed uit te houden.

Slapen op mijn rug vind ik lastig maar vannacht heb ik al op mn zij geslapen.

Het omhoog komen vanuit liggende positie was wel even een dingetje dat deed een beetje pijn. Je moet echt je armen ontlasten en geen druk zetten erop.

Verder gaat het boven verwachting goed.

Ik heb 500cc motiva gekregen. Ze zijn erg gezwollen maar het resultaat is al goed zichtbaar. Hiervoor had ik een kleine b cup.

Dr Fresow zou ik aan iedereen aanbevelen. Hij opereerd jn de Beaulandkliniek voor Faceland. Alles was totaal 2250 wat echt super goedkoop is

De zorg de operatiekamer etc.alles is hetzelfde als je via beauland zelf gaat.

Ik ben zeer tevreden over deze arts. Hij doet zn werk goed en heeft een no nonsens mentaliteit.

Ik ben wel wat duizelig geweest en haren wassen gaat niet maar daar helpt mn vriend me bij.

Ik heb me zo zenuwachtig gemaakt en was zo bang maar achteraf gezien had ik.het veeeeeel eerder moeten doen.

Nu afwachten tot het eindresultaat zichtbaar is en daar ben ik heel benieuwd naar

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik lees steeds meer dat er via faceland word gegaan XD

Ik ben zelf 19 januari geholpen. Ook via faceland maar dan bij dr.klein, in eerste instantie 400cc full maar uiteindelijk toch voor de 510cc corse gekozen en daar ben ik ook erg blij mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.