Ga naar inhoud

Borsten na operatie


Aanbevolen berichten

Hoihoi,

 

Ik ben nu bijna 3 weken po en ben heel erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Met name of je borsten nog veel veranderd zijn paar weken na de operatie. Ik weet dat je eigenlijk naar1 jaar het eindresultaat pas kunt zien, maar ik ben heel benieuwd of er nog wat meer vorm in gaat komen. Heb het idee dat 1 nog net wat hoger staat dan mijn andere borst. Waardoor die ene wat minder rond/vol lijkt, omdat hij nog niet is ingedaald.  Tips en ervaringen zijm welkom.

 

Groetjes Lois 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Ik ben 4,5 week po en bij mijn is er ook een die wat meer is ingedaald dan de andere. Ook merk ik dat de ene nog wat minder bol is dan de andere. Bij mij begon dat ook pas echt zichtbaar te worden rond de 3 weken, ik wacht geduldig af voordat de andere ook ''normaal'' is haha. Iedere dag weer kijk ik in de spiegel of er al iets is veranderd maar helaas haha. 

 

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze veranderen echt wel hoor! Moet zeggen dat ik dat bij mezelf ook vooral door de foto's zag. Ik ben nu 3 maanden PO en als je naar mijn foto's kijkt zie je heel duidelijk ontwikkeling in die weken. Ik geloof dat het na een week of 8 bij mij wel de uiteindelijke vorm had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Reg:

Hoi lois

Ik ben gisrer geopereerd om 09.15

Bij mij zijn ze keihard en rond en stijf 

Ik ben ook benieuwd naar hoe het er later uit zal zien hoor

Hoe voel jij.je?

Is het je meegevallen en hoeveel cc heb je gekregen

Gr Reg

Hoi Reg, 

ah dat is echt pas net dan hoe gaat het nu met je? Ik had het de eerste paar dagen het zwaarst. Veel last van mijn rug ook, omdat ik op een gegeven moment gewoon niet meer wist hoe ik moest gaan liggen. Veel kussen in je rug dat helpt wel. Met mij gaat het nu goed. Ik ben gister op controle geweest en ik kan bijna alles weer. Behalve natuurlijk de dingen die niet mogen zwaar tillen, sporten, stofzuigen. Volgende week begin ik weer met werken:) ik kom van een a en heb mentor 350cc ronde profiel gekregen en jij? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ellen001:

Ze veranderen echt wel hoor! Moet zeggen dat ik dat bij mezelf ook vooral door de foto's zag. Ik ben nu 3 maanden PO en als je naar mijn foto's kijkt zie je heel duidelijk ontwikkeling in die weken. Ik geloof dat het na een week of 8 bij mij wel de uiteindelijke vorm had. 

Ah oké thanks voor je reactie ik ben benieuwd. Ik maak ook elke week fotos en als ik kijk naar net een dag na de po en nu is er echt al enorm verschil. Maar hoop dat ze nog wel gelijk worden en misschien nog wat ronder ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BV_JM:

Hi!

 

Ik ben 4,5 week po en bij mijn is er ook een die wat meer is ingedaald dan de andere. Ook merk ik dat de ene nog wat minder bol is dan de andere. Bij mij begon dat ook pas echt zichtbaar te worden rond de 3 weken, ik wacht geduldig af voordat de andere ook ''normaal'' is haha. Iedere dag weer kijk ik in de spiegel of er al iets is veranderd maar helaas haha. 

 

Liefs, 

 

2 uur geleden zei BV_JM:

Hi!

 

Ik ben 4,5 week po en bij mijn is er ook een die wat meer is ingedaald dan de andere. Ook merk ik dat de ene nog wat minder bol is dan de andere. Bij mij begon dat ook pas echt zichtbaar te worden rond de 3 weken, ik wacht geduldig af voordat de andere ook ''normaal'' is haha. Iedere dag weer kijk ik in de spiegel of er al iets is veranderd maar helaas haha. 

 

Liefs, 

Hoi! Thanks voor je reactie. Ja dat heb ik dus ook dat de ene bovenaan nog boller is. Heb het idee dat die dus ook nog moet indalen en dat hij dan ook een mooiere vorm krijgt. Haha ja dat doe ik dus ook elke dag in de spiegel kijken:) wat zegt jou arts hierover? Dat het wel goed gaat komen? Het is vooral denk ik ook geduld hebben denk ik maar dat heb ik nooit haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Lois09:

Hoi Reg, 

ah dat is echt pas net dan hoe gaat het nu met je? Ik had het de eerste paar dagen het zwaarst. Veel last van mijn rug ook, omdat ik op een gegeven moment gewoon niet meer wist hoe ik moest gaan liggen. Veel kussen in je rug dat helpt wel. Met mij gaat het nu goed. Ik ben gister op controle geweest en ik kan bijna alles weer. Behalve natuurlijk de dingen die niet mogen zwaar tillen, sporten, stofzuigen. Volgende week begin ik weer met werken:) ik kom van een a en heb mentor 350cc ronde profiel gekregen en jij? 

 

Groetjes 

Hoi hoi 

Jaaa dat rug liggen en slapen is te erg.

Ik slaap nooit op mn rug. Verder is de pijn goed uit te houden hoor. Alleen gister flauwgevallen. Maar nu is alles oke zolang ik stil zit

Ik had een b cup nu 500 cc full erin geen idee welke maat het zal zijn.

Maar tot nu toe viel het allemaal best mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Reg:

Hoi hoi 

Jaaa dat rug liggen en slapen is te erg.

Ik slaap nooit op mn rug. Verder is de pijn goed uit te houden hoor. Alleen gister flauwgevallen. Maar nu is alles oke zolang ik stil zit

Ik had een b cup nu 500 cc full erin geen idee welke maat het zal zijn.

Maar tot nu toe viel het allemaal best mee.

Oe echt te snel opgestaan misschien? 500 zal vast een mooie maat worden! Ah gelukkig gaat elke dag weer een stukje beter! Veel succes met je herstel:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu bijna 10 maanden PO.
In het begin was het verschil bijna niks, er was 500cc in gegaan bij een A soms B cup en leek alsof er niet heel veel was gebeurd. De protheses zaten ook erg hoog onder m'n sleutelbeen en alles stond strak en puntig.
Met 6 weken PO waren de protheses goed gezakt en had ik een goed decollete maar je zag aan de zijkant nog de wat puntigere vorm erin zitten.
Naarmate de weken verstreken werden ze steeds ronder, maar ook voller en zachter. Ze zijn ook nog van cupmaat gewisseld in de tussentijd en ik merkte laatst dat ze tussen de 6 en 9 maanden ook weer wat zijn veranderd.
Probeer nog elke maand foto's te maken en zie steeds weer wat verschil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.