Ga naar inhoud

Borstband


Aanbevolen berichten

Hello dames.

 

Ben eergisteren geopereerd. Met regelmatig een ijspack tegen m'n borsten te houden (niet te lang aan een stuk dat m'n borsten ni bevriezen) is de pijn al veeeeel verbeterd op een korte tijd. Ik vroeg me echter af of ik de borstband best strak kon dragen of best niet te strak? Ik wil uiteraard wel dat mijn implantaten dicht opeen inkapselen voor een mooie decolleté.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei bvinspe:

Hello dames.

 

Ben eergisteren geopereerd. Met regelmatig een ijspack tegen m'n borsten te houden (niet te lang aan een stuk dat m'n borsten ni bevriezen) is de pijn al veeeeel verbeterd op een korte tijd. Ik vroeg me echter af of ik de borstband best strak kon dragen of best niet te strak? Ik wil uiteraard wel dat mijn implantaten dicht opeen inkapselen voor een mooie decolleté.

 

Groetjes

@best_boobie ik tag je even omdat jij toch de aangewezen persoon bent die alle vragen goed kan beantwoorden :-D 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei bvinspe:

Hello dames.

 

Ben eergisteren geopereerd. Met regelmatig een ijspack tegen m'n borsten te houden (niet te lang aan een stuk dat m'n borsten ni bevriezen) is de pijn al veeeeel verbeterd op een korte tijd. Ik vroeg me echter af of ik de borstband best strak kon dragen of best niet te strak? Ik wil uiteraard wel dat mijn implantaten dicht opeen inkapselen voor een mooie decolleté.

 

Groetjes

De borstband zorgt niet voor het dichter bij elkaar inkapselen van de prothesen, dus die band moet echt niet te strak. Hij zorgt voor de stabilisatie van de prothesen.
Verder niet te vaak met een coldpack op je boobs. Door de koude vernauwen je bloedvaten en worden afvalstoffen minder snel afgevoerd. 
3 keer per dag coldpack, maximaal 20 minuten per keer, is genoeg.

 

Ik zal het verhuizen naar het vragenhoekje :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei best_boobie:

De borstband zorgt niet voor het dichter bij elkaar inkapselen van de prothesen, dus die band moet echt niet te strak. Hij zorgt voor de stabilisatie van de prothesen.
Verder niet te vaak met een coldpack op je boobs. Door de koude vernauwen je bloedvaten en worden afvalstoffen minder snel afgevoerd. 
3 keer per dag coldpack, maximaal 20 minuten per keer, is genoeg.

 

Ik zal het verhuizen naar het vragenhoekje :)

 

xx BB

Oké dankje dat zijn heel goede tips!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.