Spring naar bijdragen
Borsten Forum
EnjoyBoobs1050cc

EnjoyBoobs1050cc : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Hoi Hoi,

Ik wil me graag even voorstellen ik ben bijna 41 jaar en moeder van 2 kids Dochter van 16 en zoon van 13 jaar inmiddels al meer dan 17 jaar samen met mijn man.
Wij wonen in België maar we wij zijn officieel van Nederland.  

Na 40 kilo afgevallen te zijn heb ik besloten om voor een Borstlift met prothese Motiva SRC 1050cc + te gaan. Tevens krijg ik dan ook meteen een Buikwandcorrectie. Dit alles zal op 3 april gaan plaats vinden in Parkkliniek in Rotterdam door Dr. Nio. 

Ik zie er zo naar uit, het kan mij niet snel genoeg gaan nu. 

Wie nog vragen heeft roep gerust ;-)

Groetjes Joys

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi,

Ik zie dat er een datum bekend is, daarom heb ik de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan gelijk alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

x

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de datum spannend allemaal, bij Nio ben je in goede handen en Parkkliniek ook. Ik was er ook en bij Nio, helemaal tevreden. Veel succes :43:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Super dank je wel. Ja ben al zo veel aan het zoeken over resultaten van Nio haha. Zijn er hier ook leden die een borstlift met protheses van Nio hebben? En eventueel met grotere protheses? Ben zo benieuwd naar ervaringen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wie nog meer 3 april aan de beurt bij dokter Nio parkkliniek rotterdam?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei JoyceJoyce:

Wie nog meer 3 april aan de beurt bij dokter Nio parkkliniek rotterdam?

whooooop whoooop.... :1bouncingboobs: gefeliciteerd ook met je mooie datum.... en aftellen maar....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op 3 April word ik geopereerd door Dr. Nio en word door hem een Borstlift gedaan met tepelhofverkleining en protheses van Motiva Rond RSC+ 1050cc geplaatst. Ook word er dan meteen een Buikwandcorrectie met navelverplaatsing en buikspieren reven gedaan. Ik moet als alles goed gaat 1 nachtje blijven. 

Daarna kunnen we goed gaan herstellen thuis. Het is een hele ingreep en gaat bij elkaar een 5 uurtjes duren heeft Nio mij verteld. 

Ik ben 40 kilo afgevallen en heb 2 zwangerschappen gehad waarbij ik een diastase heb gekregen en ik wil nu heel graag na het verlies van die kilos en ook weer mooi bijlopen. 

En dat ik samen met mijn gezin in Augustus in Bikini kan gaan genieten van onze vakantie in Turkije. 

Ik kijk er heel erg naar uit maar aan de andere kant vind ik het ook erg spannend en dat merk ik nu steeds meer, ben wel eens emotioneel om niks haha. 
Gelukkig zijn mijn man en kids er om mij te steunen terwijl hun het nog spannender en enger vinden dan ik :o 

Mijn omgeving reageert verschillend, niet voor mijn buikwandcorrectie maar meer omdat ik 1050cc laat plaatsen, ik heb nu 85E cup leeg en hang. Heb nooit kleine borsten gehad en ben ook echt een vrouw die houd van flinke borsten. Ik vind dat heel erg mooi en met de passessie bij Nio werd ik oprecht gelukkig toen het 1050cc bij werd geplaatst, ik kreeg een smile van oor tot oor. 

En dat was voor mij een teken dat dit het ging worden, mijn man vond het ook super. De familie en bekenden die weten wat ik krijg zeggen steeds daar ga je spijt van krijgen, waarom zo groot etc. nou als je de foto's van de passessie ziet valt het reuze mee en vind ik het echt wel bij mijn figuur passen. 

Vind dat niet altijd fijn dat er zo gereageerd word en dan praat ik er ook niet graag met hun over, terwijl ik het wel van de daken kan schreeuwen hoe happy ik ermee ben dat het eindelijk gaat gebeuren. 

Daarom ben ik ook heel blij dat er zo'n groep is als jullie en waar je dan wel je dingetje en blijdschap kan delen. 

Nu is het aftellen naar 3 april ben inmiddels met de Arnica D6 druppels van VSM gestart om de bloeduitstortingen en zwelling wat tegen te gaan dus ik ben benieuwd. 

Bij vragen roep gerust hoor niks is mij te gek ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@EnjoyBoobs1050cc

hoi hoi,

Ik heb je laatste topic samengevoegd met je al bestaande topic, hier in dit topic kun je alle updates en dadelijk je verslag neerzetten, zo heb je dan alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

x

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Desert-Rose:

@EnjoyBoobs1050cc

hoi hoi,

Ik heb je laatste topic samengevoegd met je al bestaande topic, hier in dit topic kun je alle updates en dadelijk je verslag neerzetten, zo heb je dan alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

x

Dank je wel, ja het is nog steeds erg wennen dit forum haha 

weet soms niet waar ik het moet zoeken of neerzetten, en dan vooral als je met de telefoon wilt werken :5:

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aftellen!!! Laat die boobs maar komen. :43:

P.s. op mn telefoon vind ik het forum ook erg lastig.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei marjon_nl:

Aftellen!!! Laat die boobs maar komen. :43:

P.s. op mn telefoon vind ik het forum ook erg lastig.

Ja lastig he op de foon echt haha niet gewend dit forum, soms weet ik ook niet waar ik de berichten moet zoeken. Heb overal van die meldingen ingeschakeld dat ik weet waar en wanneer ik moet zijn :154: 

Yes yes laat de tittys maar komen idd kan niet wachten :1big_boobs:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-3-2018 om 10:19 zei EnjoyBoobs1050cc:

Op 3 April word ik geopereerd door Dr. Nio en word door hem een Borstlift gedaan met tepelhofverkleining en protheses van Motiva Rond RSC+ 1050cc geplaatst. Ook word er dan meteen een Buikwandcorrectie met navelverplaatsing en buikspieren reven gedaan. Ik moet als alles goed gaat 1 nachtje blijven. 

Daarna kunnen we goed gaan herstellen thuis. Het is een hele ingreep en gaat bij elkaar een 5 uurtjes duren heeft Nio mij verteld. 

Ik ben 40 kilo afgevallen en heb 2 zwangerschappen gehad waarbij ik een diastase heb gekregen en ik wil nu heel graag na het verlies van die kilos en ook weer mooi bijlopen. 

En dat ik samen met mijn gezin in Augustus in Bikini kan gaan genieten van onze vakantie in Turkije. 

Ik kijk er heel erg naar uit maar aan de andere kant vind ik het ook erg spannend en dat merk ik nu steeds meer, ben wel eens emotioneel om niks haha. 
Gelukkig zijn mijn man en kids er om mij te steunen terwijl hun het nog spannender en enger vinden dan ik :o 

Mijn omgeving reageert verschillend, niet voor mijn buikwandcorrectie maar meer omdat ik 1050cc laat plaatsen, ik heb nu 85E cup leeg en hang. Heb nooit kleine borsten gehad en ben ook echt een vrouw die houd van flinke borsten. Ik vind dat heel erg mooi en met de passessie bij Nio werd ik oprecht gelukkig toen het 1050cc bij werd geplaatst, ik kreeg een smile van oor tot oor. 

En dat was voor mij een teken dat dit het ging worden, mijn man vond het ook super. De familie en bekenden die weten wat ik krijg zeggen steeds daar ga je spijt van krijgen, waarom zo groot etc. nou als je de foto's van de passessie ziet valt het reuze mee en vind ik het echt wel bij mijn figuur passen. 

Vind dat niet altijd fijn dat er zo gereageerd word en dan praat ik er ook niet graag met hun over, terwijl ik het wel van de daken kan schreeuwen hoe happy ik ermee ben dat het eindelijk gaat gebeuren. 

Daarom ben ik ook heel blij dat er zo'n groep is als jullie en waar je dan wel je dingetje en blijdschap kan delen. 

Nu is het aftellen naar 3 april ben inmiddels met de Arnica D6 druppels van VSM gestart om de bloeduitstortingen en zwelling wat tegen te gaan dus ik ben benieuwd. 

Bij vragen roep gerust hoor niks is mij te gek ;)

Ik lees nu net pas over de arnica d6 druppels.

Hoelang voor je operatie ben je hiermee begonnen ik google het net maar kan er niet veel over vinden? En hoelang gebruik je het erna?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei mokkeltje85:

Ik lees nu net pas over de arnica d6 druppels.

Hoelang voor je operatie ben je hiermee begonnen ik google het net maar kan er niet veel over vinden? En hoelang gebruik je het erna?

Ik ben er 2 weken van te voren mee begonnen en tot 2 weken na de operatie nog nemen. 3 x10 druppels per dag.;)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

Ik ben er 2 weken van te voren mee begonnen en tot 2 weken na de operatie nog nemen. 3 x10 druppels per dag.;)

Oke dank je wel. 

:D

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei mokkeltje85:

Oke dank je wel. 

:D

Niks te danken meid ;)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com