Ga naar inhoud

EnjoyBoobs1050cc : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


EnjoyBoobs1050cc

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

 

Ik wil me graag even voorstellen ik ben bijna 41 jaar en moeder van 2 kids Dochter van 16 en zoon van 13 jaar inmiddels al meer dan 17 jaar samen met mijn man.
Wij wonen in België maar we wij zijn officieel van Nederland.  

Na 40 kilo afgevallen te zijn heb ik besloten om voor een Borstlift met prothese Motiva SRC 1050cc + te gaan. Tevens krijg ik dan ook meteen een Buikwandcorrectie. Dit alles zal op 3 april gaan plaats vinden in Parkkliniek in Rotterdam door Dr. Nio. 

Ik zie er zo naar uit, het kan mij niet snel genoeg gaan nu. 

Wie nog vragen heeft roep gerust ;-)

 

Groetjes Joys

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat er een datum bekend is, daarom heb ik de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan gelijk alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dank je wel. Ja ben al zo veel aan het zoeken over resultaten van Nio haha. Zijn er hier ook leden die een borstlift met protheses van Nio hebben? En eventueel met grotere protheses? Ben zo benieuwd naar ervaringen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
8 uur geleden zei JoyceJoyce:

Wie nog meer 3 april aan de beurt bij dokter Nio parkkliniek rotterdam?

 

whooooop whoooop.... :1bouncingboobs: gefeliciteerd ook met je mooie datum.... en aftellen maar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Op 3 April word ik geopereerd door Dr. Nio en word door hem een Borstlift gedaan met tepelhofverkleining en protheses van Motiva Rond RSC+ 1050cc geplaatst. Ook word er dan meteen een Buikwandcorrectie met navelverplaatsing en buikspieren reven gedaan. Ik moet als alles goed gaat 1 nachtje blijven. 

Daarna kunnen we goed gaan herstellen thuis. Het is een hele ingreep en gaat bij elkaar een 5 uurtjes duren heeft Nio mij verteld. 

Ik ben 40 kilo afgevallen en heb 2 zwangerschappen gehad waarbij ik een diastase heb gekregen en ik wil nu heel graag na het verlies van die kilos en ook weer mooi bijlopen. 

En dat ik samen met mijn gezin in Augustus in Bikini kan gaan genieten van onze vakantie in Turkije. 

 

Ik kijk er heel erg naar uit maar aan de andere kant vind ik het ook erg spannend en dat merk ik nu steeds meer, ben wel eens emotioneel om niks haha. 
Gelukkig zijn mijn man en kids er om mij te steunen terwijl hun het nog spannender en enger vinden dan ik :o 

Mijn omgeving reageert verschillend, niet voor mijn buikwandcorrectie maar meer omdat ik 1050cc laat plaatsen, ik heb nu 85E cup leeg en hang. Heb nooit kleine borsten gehad en ben ook echt een vrouw die houd van flinke borsten. Ik vind dat heel erg mooi en met de passessie bij Nio werd ik oprecht gelukkig toen het 1050cc bij werd geplaatst, ik kreeg een smile van oor tot oor. 

En dat was voor mij een teken dat dit het ging worden, mijn man vond het ook super. De familie en bekenden die weten wat ik krijg zeggen steeds daar ga je spijt van krijgen, waarom zo groot etc. nou als je de foto's van de passessie ziet valt het reuze mee en vind ik het echt wel bij mijn figuur passen. 

Vind dat niet altijd fijn dat er zo gereageerd word en dan praat ik er ook niet graag met hun over, terwijl ik het wel van de daken kan schreeuwen hoe happy ik ermee ben dat het eindelijk gaat gebeuren. 

Daarom ben ik ook heel blij dat er zo'n groep is als jullie en waar je dan wel je dingetje en blijdschap kan delen. 

 

Nu is het aftellen naar 3 april ben inmiddels met de Arnica D6 druppels van VSM gestart om de bloeduitstortingen en zwelling wat tegen te gaan dus ik ben benieuwd. 

Bij vragen roep gerust hoor niks is mij te gek ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Desert-Rose:

@EnjoyBoobs1050cc

 

hoi hoi,

 

Ik heb je laatste topic samengevoegd met je al bestaande topic, hier in dit topic kun je alle updates en dadelijk je verslag neerzetten, zo heb je dan alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

x

Dank je wel, ja het is nog steeds erg wennen dit forum haha 

weet soms niet waar ik het moet zoeken of neerzetten, en dan vooral als je met de telefoon wilt werken :5:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei marjon_nl:

Aftellen!!! Laat die boobs maar komen. :43:

P.s. op mn telefoon vind ik het forum ook erg lastig.

Ja lastig he op de foon echt haha niet gewend dit forum, soms weet ik ook niet waar ik de berichten moet zoeken. Heb overal van die meldingen ingeschakeld dat ik weet waar en wanneer ik moet zijn :154: 

Yes yes laat de tittys maar komen idd kan niet wachten :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2018 om 10:19 zei EnjoyBoobs1050cc:

Op 3 April word ik geopereerd door Dr. Nio en word door hem een Borstlift gedaan met tepelhofverkleining en protheses van Motiva Rond RSC+ 1050cc geplaatst. Ook word er dan meteen een Buikwandcorrectie met navelverplaatsing en buikspieren reven gedaan. Ik moet als alles goed gaat 1 nachtje blijven. 

Daarna kunnen we goed gaan herstellen thuis. Het is een hele ingreep en gaat bij elkaar een 5 uurtjes duren heeft Nio mij verteld. 

Ik ben 40 kilo afgevallen en heb 2 zwangerschappen gehad waarbij ik een diastase heb gekregen en ik wil nu heel graag na het verlies van die kilos en ook weer mooi bijlopen. 

En dat ik samen met mijn gezin in Augustus in Bikini kan gaan genieten van onze vakantie in Turkije. 

 

Ik kijk er heel erg naar uit maar aan de andere kant vind ik het ook erg spannend en dat merk ik nu steeds meer, ben wel eens emotioneel om niks haha. 
Gelukkig zijn mijn man en kids er om mij te steunen terwijl hun het nog spannender en enger vinden dan ik :o 

Mijn omgeving reageert verschillend, niet voor mijn buikwandcorrectie maar meer omdat ik 1050cc laat plaatsen, ik heb nu 85E cup leeg en hang. Heb nooit kleine borsten gehad en ben ook echt een vrouw die houd van flinke borsten. Ik vind dat heel erg mooi en met de passessie bij Nio werd ik oprecht gelukkig toen het 1050cc bij werd geplaatst, ik kreeg een smile van oor tot oor. 

En dat was voor mij een teken dat dit het ging worden, mijn man vond het ook super. De familie en bekenden die weten wat ik krijg zeggen steeds daar ga je spijt van krijgen, waarom zo groot etc. nou als je de foto's van de passessie ziet valt het reuze mee en vind ik het echt wel bij mijn figuur passen. 

Vind dat niet altijd fijn dat er zo gereageerd word en dan praat ik er ook niet graag met hun over, terwijl ik het wel van de daken kan schreeuwen hoe happy ik ermee ben dat het eindelijk gaat gebeuren. 

Daarom ben ik ook heel blij dat er zo'n groep is als jullie en waar je dan wel je dingetje en blijdschap kan delen. 

 

Nu is het aftellen naar 3 april ben inmiddels met de Arnica D6 druppels van VSM gestart om de bloeduitstortingen en zwelling wat tegen te gaan dus ik ben benieuwd. 

Bij vragen roep gerust hoor niks is mij te gek ;)

Ik lees nu net pas over de arnica d6 druppels.

Hoelang voor je operatie ben je hiermee begonnen ik google het net maar kan er niet veel over vinden? En hoelang gebruik je het erna?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mokkeltje85:

Ik lees nu net pas over de arnica d6 druppels.

Hoelang voor je operatie ben je hiermee begonnen ik google het net maar kan er niet veel over vinden? En hoelang gebruik je het erna?

 

Ik ben er 2 weken van te voren mee begonnen en tot 2 weken na de operatie nog nemen. 3 x10 druppels per dag.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Motiva:

Succes morgen! :)

 

Dit zijn dus je eerste implantaten als ik het goed begrijp? 

@Motiva dank je wel, ja het zijn idd mijn eerste implantaten. Spannende dag mogen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou daar ben ik weer na een lange tijd :blush: het gaat goed met mij, de operatie is ook super gegaan. Ben alleen heel erg moe geweest en kon mij gewoon niet aanzetten om een verhaal te schrijven. 

Heb ook heel erg slecht geslapen de laatste tijd en afgelopen nacht voor het eerst echt goed wat een zaligheid is dat zeg. 

Ben nu volledig van de medicatie af en is vandaag op de kop af 2 weken geleden dat ik dus de borstlift met motiva 1050cc RSC+ Corse en een Buikwandcorrectie met reven buikspieren heb gekregen van Dr. Nio. 

Vandaag zijn de plakkers van de buik afgegaan en 3 plakkers zijn er van mijn borsten af de rest zit nog heel erg vast. In mijn foto album zal ik foto's gaan plaatsen. 

Vorige week dinsdag ben ik op controle geweest bij Nio en hij was erg tevreden. 

 

Ik zal ff vertellen hoe de dag van de operatie is gegaan: 

 

Ik moest mij dus melden om 8.30 uur op 3 april, wij waren om 6 uur in de ochtend aangereden daar wij vanaf Hasselt Belgie moesten komen en over Antwerpen moesten en daar is het meestal gekkenhuis maar alles was super verlopen alleen was het voor Rotterdam wel ff spannend want daar kwamen we dus ff in de file te staan maar al met al kwamen we om 8.20 uur aan in de kliniek. 

Daar gekomen werden de papieren opgemaakt verder en mocht ik samen met mijn gezinnetje naar de 1ste verdieping komen om daar naar mijn kamer te werden gebracht, ik kreeg kamer nr. 10 

De lieve verpleegster Valesca stond mij op te wachten en heeft de opname gesprek met mij gedaan wat een lieverd was dat. 

Ik kreeg mijn flitse pakje incl. sokken en slippers om aan te trekken en ze zou me komen ophalen zodra ze telefoon kreeg dat ik naar de OK mocht. Mijn kids en man vonden het erg spannend allemaal en ik was eigenlijk heel rustig want ik had juist verwacht dat dan mijn zenuwen nog veel erger zou worden maar dat was dus niet. 

Om 10 uur werd ik dan gehaald om mee te gaan naar de voorbereidingskamer om daar infuus te krijgen en afgetekend te worden door Nio. 

Bij de lift nog afscheid genomen van mijn gezinnetje en ik mocht meteen door de sluisdeuren, achteraf de operatie hoorde ik van Valesca dat mijn dochter toen in tranen gebarsten was die zich al die tijd zo groot had gehouden :24: 

Mijn man en zoon hadden het ook ff kwaad maar dat ging gelukkig. 

 

In de voorbereidingskamer mocht ik in bed gaan liggen en werd infuus met zoutwater en antibiotica toegediend. En werd me alles goed uitgelegd, de anesthesist kwam ff kennismaken en ook weer uitleg gekregen over wat hij ging doen en toen kwam Nio om mij af te tekenen. 

Ik moest gaan staan en begon eerst mijn borsten af te tekenen en toen begonnen er in mijn ooghoeken toch stiekem tranen te komen, ik denk alle emotie mijn gezin wat door mijn hoofd ging en de hele verandering die zat te gebeuren, nu ik het zit te schrijven krijg ik er nog tranen van *zucht haha maar goed hoort erbij zullen we maar zeggen ;) 

Na een hoop getekend bij de borsten begon hij aan mijn buik ik had extra mijn lage slip aangehouden en kon Nio mooi tussendoor kijken dat het litteken ook mooi onder die slip zou vallen ideaal dus haha. 

Nou Nio was klaar met tekenen dus ik kon terug mijn bedje in, ff later hoor ik Nio terug komen zegt nou vergeet ik toch helemaal foto's te maken en hij lachte. Komt hij achter het gordijn zegt die tegen mij Huo dat bed uit met een lachend gezicht ben gewoon vergeten foto's maken haha dus dat gedaan en toen kon ik terug het bed in en werd ik naar de OK gebracht. 

 

Daar stond de rechterhand van Nio ook al klaar zij heette Jessica en was Engelstalig hoorde ik al ;) de anesthesist begon mij uit te leggen wat hij zou gaan doen en een ander iemand was mijn armen aan het goed leggen zodat ik comfortabel zou liggen want de operatie zou 5 uur duren dus wilde niet dat ik mijn spierpijn wakker zou worden. Nio kwam en vroeg me nog extra wie ik was en waar ik voor kwam en wat er gedaan zou worden. Dat alles te hebben verteld zei de anesthesist dat ik zo de narcose toegedient kreeg en dat ik lekker ging slapen en dat ik maar moest denken aan al die mooie lingerie die ik daarna allemaal zou kunnen gaan kopen hahaha en dat ik in goede handen was bij hun, en weg was ik ;) 

 

Ik werd wakker op de uitslaapkamer en was net een beetje bij en kwam de verpleegster en zei tegen mij dat Boobs2015 er was en mij ff gedag wilde zeggen of ik dat goed vond ;) hihi natuurlijk vond ik dat goed al was ik nog flink high. Super leuk en kort daarna werd Boobs2015 met haar bedje voorbij gereden de OK in. 

 

Daarna kreeg ik mijn drukpak aangetrokken wat ik echt niet fijn vond ivm mijn buik maar het moest, en werd ik terug gebracht naar mijn kamer om daar gezellig te wachten op mijn gezinnetje. 

Ze kwamen regelmatig kijken of ik mij goed voelde en kreeg wat te drinken want ik mocht de eerste 6 uur niet eten enkel water of thee. 

Valesca heeft mijn mannetje gebeld en die zijn toen snel genoeg gekomen, wat was ik blij om hun te zien heerlijk. 

 

Ik moest een nachtje blijven in de kliniek en mijn gezin is bij Van der Valk blijven overnachten. 

Nio kwam in de avond nog ff kijken hoe het ging en vertelde mij dat de operatie top verlopen was en dat ik al met al maar 200ml bloed was verloren en dat ze bij mijn buik 1.5 kilo huid van mijn buik hadden afgehaald, de verpleegster zei tegen Nio ligt ze er niet super bij na 2 zo'n flinke operatie's? Nou zegt Nio ze ligt erbij als een Bloemetje hahaha. Voor mijn borsten mocht ik geen compressievest of Beha dragen maar enkel de Borstband maar die zat veel te hoog zei hij tegen mij dus die moest lager. Dat heeft de verpleegster samen met mijn man later ff gedaan en werd echt ff niet goed van de pijn op dat moment licht in mijn hoofd zweet brak me uit en werd me echt slecht alsof ik kon flauwvallen. Maar gelukkig trok dat snel weer bij. 

De nacht door heb ik flink last van de Borstband gehad dat is echt een K*tding haha nu inmiddels aan gewend maar die nacht amper geslapen. Regelmatig op de bel gedrukt maar niets was teveel voor de verpleging. 

Kreeg tegen 20.30 uur een beschuitje om te kijken of ik dat goed kon verdragen en dat ging super, daarna kreeg ik heerlijke yoghurt met cruesly met honing. 

 

Smorgens kwamen ze weer bij mij en ze gingen de wonden verzorgen alles zag er top uit en heb foto's gemaakt verpleging hielp mij want mijn gezinnetje was er nog niet. De drains mochten er uit en de infuus werd afgekoppeld. De Blaaskatheter werd ook verwijderd en zodra ik aandrang zou krijgen voor te plassen moest ik bellen en zouden ze mij helpen ik mocht absoluut niet alleen gaan plassen. Want dat was de eerste keer dat ik het bed uit zou gaan want ik had de eerste 12 uur volledige bedrust omdat ook mijn buikspieren vastgezet waren. 

 

Inmiddels was mijn gezinnetje gearriveerd en had ik tegen 10 uur zelf geplast en tegen 11 uur mocht ik naar huis toe. Valesca is meegelopen en ik in een rolstoel tot aan de auto dat alles goed zou gaan en toen werd ook pas het stukje infuus wat in mijn hand zat er pas uitgehaald, want stel er is iets dat ze meteen kunnen toedienen mocht het nodig zijn. 

Ik heb ze allemaal bedankt voor de goede zorgen nog en zijn toen richting huis gegaan. Ik had een spierverslapper gekregen voor de reis en heb tot bijna thuis in de auto geslapen ideaal dus haha. 

 

Thuis aangekomen meteen mijn bed in en rustig aan hersteld en ze hebben mij super in de watten gelegd en het wit/gele kruis (thuiszorg) is 10 dagen op rij gekomen om mij de fraxiparine spuiten te zetten en de wond te controleren. Mag in totaal nu nog 4 weken niks tot weinig doen ivm mijn buik en littekens ook van de borsten maar de diastase is het heftigste daarom ook de rust. Ik heb nu ook geen pijn meer dus bijna geneigd om wat te gaan doen maar dat doe ik nu echt bewust niet. Vandaag zijn de plakkers van mijn buik afgegaan die zaten al erg los dus verwijderd dat mocht van Nio als ze loslieten. Van mijn borsten zitten nog goed vast er zijn er 3 vanaf nu. 

 

Dit was dus mijn verhaal, oh ja en vannacht heb ik eindelijk voor het eerst goed doorgeslapen waar ik super blij mee ben. 

Het resultaat ben ik al heel blij mee, ik zal zo foto's plaatsen in mijn album. Mochten er nog mensen zijn die mijn album willen zien roep ff dan zet ik je erbij want mijn album is prive ;)

 

Het is een heel verhaal geworden zie ik nu haha. Heb je nog vragen roep gerust. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Boobs2015:

hoe heb je die pleisters eraf gekregen eigenlijk? Bij mij zitten ze gewoon nog geplakt.. sommige iets geplooid maar niet korrelig zoals nio zei....

op de borsten zitten ze nog erg vast er waren er 3 die aan een kant helemaal los zaten en kon ze er zo aftrekken voorzichtig. Bij mijn buik waren ze echt al ver los allemaal dus kon ze er heel makkelijk afhalen daar. bij de borsten wacht ik totdat ze gaan korrelen zoals Nio zei dat komt door douchen etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Pffffff,  wat een verhaal @EnjoyBoobs1050cc. Flinke operaties, maar zo te lezen heb je je er dapper doorheen geslagen. Ik ben misschien een beetje laat met mijn reactie (tijdje niet zo actief geweest op het forum), maar ik wil je toch nog een fijn herstel toewensen. 

En als ik eens in je fotoalbum zou mogen spieken..... heel graag. 

Alvast bedankt en geniet van je mooie nieuwe buik en boobs. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.