Ga naar inhoud

BV & zwangerschap?


C.D.M.

Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

 

ik ben al enkele weken aan het rondneuzen en lees mee met operatieverslagen enzo. Maar nu wordt het toch eens tijd mezelf voor te stellen. Ik ben C., en op zoek naar info over BV+lift regio Bxl! Ik dénk zelf dat ik zal moeten gaan voor een lift bij bv omdat ik ze niet perse veel groter wil (maar mag zeker wel cupmaat bij!) maar wil ze vooral mooi rond. 

Nog dames wiens voorkeur gaat naar de rondere look ipv anatomische?

 

laat van jullie horen!:) ik kijk uit naar jullie adviezen 

 

C. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey iedereen!!

 

ik ben C, nieuw hier! Lees al even mee en nu is het aan mij om me voor te stellen!:) 

 

Ik ben 28, een leeftijd waarop we ook aan kindjes beginnen denken en ik blijf denken aan een borstvergroting;)

 

Van nature heb ik erg soepele (slappe zeg maar) borsten - 80C maar wil zo graag mooie stevige volle borsten! (Mag echt wel een beetje ‘fake’ zijn.)

 

Nu vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn met BV en zwangerschap? Beter ervoor, nu je nog kinderloos bent? Of beter erna, zodat ze zeker hun stevigheid nt verliezen? (Want dat wil ik wel écht: hele stevige volle borsten)

 

Kunnen jullie ook goede PCs adviseren voor wat ik wil? Ik woon ik regio Brussel!

 

heeeel benieuwd naar jullie reacties!

xx

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.