Ga naar inhoud

Borstvergroting bij ongelijke borsten


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb besloten om een borstvergroting te gaan doen. Mijn borsten zijn wat ongelijk en de volume is na twee kinderen ook weg..nu word ik over 5 weken geopereerd alleen ga ik twijfelen of hij niet aan de ene kant beter meer cc erin kan doen. Mijn pc zegt dat de vorm dan anders kan worden tussen allebei de borsten en gebruikt liever aan allebei de kanten dezelfde protheses...heeft er iemand hier ervaring mee? Vind t zo lastig ben zo bang dat t straks nog ongelijker is. Het schilt nu denk ruim een halve cupmaat tussen mijn borsten.  Ik hoor graag jullie ervaringen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @cupA84tje 

 

Dus jij zou in mij geval wel aan allebei de kanten verschillende cc doen. Is het bij jou nu minder ongelijk dan het voor de operatie was? De grootste reden dat ik de operatie doe is eigenlijk de ongelijkheid van mn borsten alleen mijn pc zegt dat het verschil klein is en dat het straks waarschijnlijk minder opvalt omdat ze dan mooi vol zijn...pfff vind t zo lastig. De pc waar ik ga is namelijk een goeie arts en dan denk ik die zal wel weten waar die over praat.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deesje1

 

bij mij is het iets weggetrokken alleen doordat de ene borst nu zakt lijkt deze weer groter haha. Dus dit heeft weer te maken met het herstellen afzonderlijk. Toen ze er net in zaten waren ze gelijk. 

Ik snap het, want als ze groter zijn zie je verschil ook minder... is lastig zonder foto is het eigenlijk heel moeilijk te beoordelen. Ik heb het op advies van de pc gedaan, dus dat scheelt weer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn ze wat ongelijk, dus dat je echt heel goed moet kijken. Of zie je het verschil overduidelijk?

Bij een minimaal verschil zou ik het denk ik niet doen, kans is dat het verschil dan juist gaat opvallen. 
Maar overleg het nogmaals met je pc, misschien kan die je gerust stellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-1-2018 om 18:42 zei Deesje1:

Hoi,

 

Ik heb besloten om een borstvergroting te gaan doen. Mijn borsten zijn wat ongelijk en de volume is na twee kinderen ook weg..nu word ik over 5 weken geopereerd alleen ga ik twijfelen of hij niet aan de ene kant beter meer cc erin kan doen. Mijn pc zegt dat de vorm dan anders kan worden tussen allebei de borsten en gebruikt liever aan allebei de kanten dezelfde protheses...heeft er iemand hier ervaring mee? Vind t zo lastig ben zo bang dat t straks nog ongelijker is. Het schilt nu denk ruim een halve cupmaat tussen mijn borsten.  Ik hoor graag jullie ervaringen 

Ik heb nu 70b en paar cm ongelijkheid dus ik krijg 400 & 425cc ....in me bh is links gevuld en rechts gaapt bovenin beetje snap je?  Mijn pc vult dat verschil dus op met 25cc .... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het verschil zelf best goed..alleen omdat we het meerdere keren hadden gevraagd en hij blijft zeggen dat dezelfde cc's het mooiste resultaat zou zijn ben ik er niet veel verder meer op in gegaan.. Maar nu toch die twijfel en vooral dat je leest dat ze het bij sommige dus wel doen. Ik denk dat ik het dan toch nog maar een x ga vragen en anders maar gewoon  op hem vertrouw 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 27-1-2018 om 22:50 zei Deesje1:

Ik zie het verschil zelf best goed..alleen omdat we het meerdere keren hadden gevraagd en hij blijft zeggen dat dezelfde cc's het mooiste resultaat zou zijn ben ik er niet veel verder meer op in gegaan.. Maar nu toch die twijfel en vooral dat je leest dat ze het bij sommige dus wel doen. Ik denk dat ik het dan toch nog maar een x ga vragen en anders maar gewoon  op hem vertrouw 

Hey Deesje1, hoe gaat het nu met jouw herstel? 
Ik ben heel erg benieuwd naar jouw verhaal nu en hoe het eruit ziet?

 

Ik ben vorige week pas geopereerd dus moet nog erg geduld hebben, maar had ook verschil tussen de borsten. Bij mij zijn in beide borsten dezelfde hoeveelheid cc gestopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.