Ga naar inhoud

Teske : 11 mei 2018 : Dr. Klein : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben 36 en mama van 2. Ik overweeg al lang een borstvergroting. 20 februari heb ik een consult bij faceland. Heb nu 75c. Maar door de leeftijd en de zwangerschappen is het niet meer zo gevuld. Volume vind ik wel belangrijk. Heb ondertussen foto’s gezocht van borsten die ik mooi vind. Ook al veel info gezocht over voor de spier, achter de spier, hoeveel cc ... Allemaal voor iedereen anders blijkbaar. Ik hoop hier alvast nog wat xtra info en tips te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend.. Ik heb zelf geen kinderen maar vind volume inderdaad ook belangrijk. Heb 10 jaar geleden een bv gehad druppelvorm maar hierdoor helaas niet zo veel volume (meer) aan de bovenkant. Ik heb een consult gepland staan bij de Bloemingdael kliniek. Ik zie bij hun mooie resultaten, ook wat betreft volume en meer/mooier decolleté. 

Veel succes 20 feb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@best_boobie

Ik ben daarstraks voor de eerste keer op consultatie geweest bij Quelly Vermeeren in de faceland kliniek. Operatiedatum ligt vast op 11 mei door dokter Klein.  Er wordt 400 motiva full dual plane geplaatst. Vind het allemaal spannend! Hoop dat ik ze niet te groot ga vinden. Maar bij twijfel raden ze aan het grootste te kiezen, dus ... Is er nog iemand geopereerd door dr Klein?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎-‎2‎-‎2018 om 19:19 zei Teske:

@best_boobie

Ik ben daarstraks voor de eerste keer op consultatie geweest bij Quelly Vermeeren in de faceland kliniek. Operatiedatum ligt vast op 11 mei door dokter Klein.  Er wordt 400 motiva full dual plane geplaatst. Vind het allemaal spannend! Hoop dat ik ze niet te groot ga vinden. Maar bij twijfel raden ze aan het grootste te kiezen, dus ... Is er nog iemand geopereerd door dr Klein?

Hoi hoi

Als je in de zoekbalk zoekt op Bauland, en het balkje ervoor op 'alle bijdragen' zet, zie je alle topics waarin de bauland kliniek genoemd wordt :) Zo kun je wat ervaringen lezen.

Ik heb je titel even aangepast en ik verhuis je naar de operatieverslagen. Dan kun je in dit topic al je updates en je operatieverslag plaatsen en heb je alles overzichtelijk bij elkaar staan :)

Nog veel aftelplezier!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Als je in de zoekbalk zoekt op Bauland, en het balkje ervoor op 'alle bijdragen' zet, zie je alle topics waarin de bauland kliniek genoemd wordt :) Zo kun je wat ervaringen lezen.

Ik heb je titel even aangepast en ik verhuis je naar de operatieverslagen. Dan kun je in dit topic al je updates en je operatieverslag plaatsen en heb je alles overzichtelijk bij elkaar staan :)

Nog veel aftelplezier!

 

xxx BB

Ok, dankjewel! 11 mei duurt nog zoooo lang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb vandaag men tweede consult gehad bij Steven Klein (faceland). Nu stelde hij een kleine tepellift voor. Maar zelf vind ik dit niet nodig. Ok, esthetisch gezien zal dat wel mooier zijn, maar 800€ om mijn tepel 1cm hoger te plaatsen vind ik toch veel geld. Als ik even google om te kijken wanneer je een lift nodig hebt, komt het erop neer dat dit pas nodig is, als de tepel gelijk of onder de borstplooi komt. Wat bij mij zeker het geval nog niet is.  Op de website van de da vinci clinic zeggen ze dat je groot genoeg gaat, de lift ook niet nodig is. Ik krijg 400cc. Zo moeilijk! Pff. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.