Ga naar inhoud

Twijfel en keuzes


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

ik heb nu dus een afspraak staan voor de 2de x bij dr Verstraten. Ik kom nu van een lege75 B-cup en krijg mentor rond high profile cohesive || 350cc  aanbevolen. Ik ben erg onzeker over de resultaten omdat ik graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat wil en vooral niet te groot. Ben dus al een jaar aan het twijfelen sinds de vorige afspraak of ik het wel moet doen..of ik ze wel ga accepteren. Iemand die een vergelijkbaar verhaal heeft? Bij dezelfde pc etc, foto’s of tips zijn heel erg welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben 2 weken geleden geopereerd. 

Heb ook mentor 350 cc high profile dual plane en vind het zeker niet te groot. Ik wilde ook niet te groot en dit is een mooie maat. Ben er heel blij mee:) met dual plane kun je echt een mooi natuurlijk resultaat krijgen! De komende maanden zullen ze echt nog veel veranderen en vind het er nu al natuurlijk uit zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Lois09:

Hallo,

Ik ben 2 weken geleden geopereerd. 

Heb ook mentor 350 cc high profile dual plane en vind het zeker niet te groot. Ik wilde ook niet te groot en dit is een mooie maat. Ben er heel blij mee:) met dual plane kun je echt een mooi natuurlijk resultaat krijgen! De komende maanden zullen ze echt nog veel veranderen en vind het er nu al natuurlijk uit zien! 

Hallo lois... ben je ook bij Verstraten geweest? En wil je misschien een foto delen? Ik heb wel een hoed gevoel bij de pc... alleen de twijfels hoe het me zal staan en bevallen de tijd er na... geen idee waarom ik nu zo onzeker erover word... miss omdat ik geen tastbaar voorbeeld heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Bonn:

Hallo lois... ben je ook bij Verstraten geweest? En wil je misschien een foto delen? Ik heb wel een hoed gevoel bij de pc... alleen de twijfels hoe het me zal staan en bevallen de tijd er na... geen idee waarom ik nu zo onzeker erover word... miss omdat ik geen tastbaar voorbeeld heb..

Ik ben bij quole medisch centrum in Waalre geweest. Heb nog niet echt een goede foto kunnen maken omdat het nog zo opgezwollen is. Is pas 13 dagen geleden. Maar als ik je zo hoor is het misschienslim om toch nog een consult te doen zodat je even op je gemak kan kijken wat het beste bij je past. Had je wel een goed gevoel jij de arts? Anders zou je nog naar een andere kliniek kunnen gaan en kijken wat ze je daar adviseren en of dit een beetje overeen komt met de andere. En altijd goed naar je eigen gevoel luisteren. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo... nu al 2 consulten gehad en tevreden over de maat wat ik gekozen heb... van een lege B naar 300 cc mentor dual plane rond cohesive 2... ik ben heel bang om de keuze te maken wel of niet doen:blush: zijn er hier mensen die een soortgelijk verhaal hebben... twijfels en toch gedaan of andersom... maak mezelf gek bij de gedachtes waarom wel en niet..:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎1‎-‎2018 om 11:01 zei Bonn:

Hallo... nu al 2 consulten gehad en tevreden over de maat wat ik gekozen heb... van een lege B naar 300 cc mentor dual plane rond cohesive 2... ik ben heel bang om de keuze te maken wel of niet doen:blush: zijn er hier mensen die een soortgelijk verhaal hebben... twijfels en toch gedaan of andersom... maak mezelf gek bij de gedachtes waarom wel en niet..:wacko:

Zou je me kunnen toelichten waarom je vraagt voor foto's en als je ze dan krijgt, geen reactie meer geeft? Dat is niet echt fijn voor diegenen die wel zo aardig geweest zijn om een foto te sturen.
Misschien heb je wel een goede reden, maar laat het me dan even weten

 

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Bonn:

Ohh ik weet al wat je bedoeld! Niet mijn bedoeling geweest... heb de laatste dagen niet echt mijn hoofd er bij..excuus!

Haha oké,  ja ik stel de vraag omdat we hier ook wel eens mannen op het forum hebben. Ik vertrouwde jou aan de vorm van je berichten, maar dit was natuurlijk even gek ;)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.