Ga naar inhoud

Wie is de beste


R-oxie

Aanbevolen berichten

Hi dames ik ben Roxie 23 jaar na een hele gedoe bij Diana gabriel heb besloten om naar andere klienieken te kijken en dokters ik heb grote twijfels ik wil graag ronde prothese mentor gewoon echt goeie siliconen die niet lekken of de minste complicaties hebben. en wil gewoon echt een goeie dokter het liefst wil ik de dag van de operatie nog in het zieken huis blijven. 

 

Wie vinden jullie de beste 

dr Frans straten 

dr nio

dr vd weij 

dr Verdonck 

 

 

weet totaal niet wie moet kiezen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei R-oxie:

Hi dames ik ben Roxie 23 jaar na een hele gedoe bij Diana gabriel heb besloten om naar andere klienieken te kijken en dokters ik heb grote twijfels ik wil graag ronde prothese mentor gewoon echt goeie siliconen die niet lekken of de minste complicaties hebben. en wil gewoon echt een goeie dokter het liefst wil ik de dag van de operatie nog in het zieken huis blijven. 

 

Wie vinden jullie de beste 

dr Frans straten 

dr nio

dr vd weij 

dr Verdonck 

 

 

weet totaal niet wie moet kiezen 

Zoveel mensen zoveel wensen... ik ben zelf bij dr nio geweest en ik vond hem heel fijn. Ik heb de monoblock hydrogel gekregen buj hem en ben zielsgelukkig met het resultaat tot nu toe! Ik ben vandaag 5 weken po.... over verstraten en verdonck heb ik ookveel goeds gelezen.  Je moet je ook vertrouwd voelen met de pc dus het beste is meerdere consulten in te plannen.

 

Veel succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je ook doet het is al goed dat je niet meer bij die Diana Gabriels zit. Ik heb daar ook een ervaring mee gehad op social media zie je die vrouw alleen maar leven met bn 'rs en op vakantie gaan en jetset leven leiden maar een planning maken ho maar.. terugbellen ho maar.. last minute afspraken wijzigen en al die dingen  bah. Heel veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk ben ik heel blij met dr Fresow. Ik betwijfel of je zomaar een nacht opgenomen word, volgens mij is dat bijna nergens standaard. Dat is alleen met complicaties het geval of als er een andere medische reden is om je op te nemen ter observatie maar dan zullen de meeste privéklinieken waarschijnlijk niet willen opereren ivm veiligheid....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.