Ga naar inhoud

Becky94: BV Dr Lichtenegger (Bergman) of Dr Niessen (Jan van Goyen)? Implantaat of lipofilling?


Becky94

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben "Becky" en ben al een tijdje bezig met informatie opzoeken over een BV. Ik heb me op dit forum ook al langer geleden aangemeld, maar had niet helemaal door wat precies de bedoeling was (ik wilde toen alleen maar meer lezen over lipofillingervaringen in NL en heb toen daarom een account aangemaakt). Na veel online onderzoek en meerdere afspraken bij verschillende chirurgen, ben ik er nog steeds niet helemaal uit. Ik hoop dat dit forum (oa de foto's) me kunnen helpen met de knoop doorhakken!

 

Ik ben 1.66m, 57kg, heb cup 32AA. Ik wil een volle cup B en dat het er heel natuurlijk uitziet.

Het liefst zou ik lipofilling willen, maar ik heb niet heel veel vet. Dr Lichtenegger zei dat lipofilling wel kan met mijn wensen, maar dat ik dan eerst 5 kg moet aankomen en minstens 3 maanden post-operatief aanhouden. Maar ik ben bang dat mijn borsten daarna alsnog verdwijnen als ik afval, omdat ik op Realself.com ook veel voorbeelden heb gezien van vrouwen waarbij bijna al het vet verdween. Er zijn echter ook voorbeelden van vrouwen, met minder vet dan ik, met hele mooie natuurlijk resultaten! Maar op Nederlandse fora (ook deze) kan ik veel minder ervaringen vinden en ik denk dat ik het niet aandurf om zoveel moeite te doen en geld uit te geven als ik niet zeker weet dat het gaat lukken. Heeft iemand hier ervaring mee, en zou die haar ervaring en foto's met mij willen delen?

Behalve dat ik twijfel tussen lipofilling en implantaten, twijfel ik ook tussen twee chirurgen: Dr Lichtenegger en Dr Niessen. Ben bij beiden op consult geweest en ze kwamen allebei over als goede artsen (voor zover je dat kunt zeggen uit een gesprek). Ik heb ook over ervaringen met beide deze artsen gelezen op dit forum, maar ik heb geen foto's gezien. Zou iemand, die door een van deze artsen geopereerd is, zijn ervaringen en foto's mee met mij willen delen? 

 

Groetjes,

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is voor jou de reden dat je lipofilling overweegt ten op zichte van implantaten? Ik heb me er zelf ook in verdiept, maar durfde inderdaad niet het risico te nemen dat je veel geld uitgeeft voor minimaal resultaat. Of dat je misschien wel 2 keer terug moet. Wel jammer dat het resultaat zo onzeker is, maar het is wel een fijn idee natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag dat het er natuurlijk uitziet en aanvoelt. Met protheses ben ik ook bang met alles wat mis kan gaan; draaien (in het geval van anatomische protheses), kapselvorming, plooivorming of dat je lichaam er heftig op reageert (dus moeheidsklachten)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Herkenbaar! Ik twijfel ook enorm tussen lipofilling of implantaten. Ben laatst op consult geweest bij Velthuis, daar zeiden ze dat ze met lipofilling ongeveer 120cc kunnen vergroten bij mij. Met implantaten kwam ik op 270cc. Prachtige grootte, maar ik weet niet of het aan mij zal blijven knagen dat ik iets in mijn lichaam heb dat niet van mij is. Zijn er meerderen die dit gehad hebben, maar uiteindelijk na de borstvergroting dit gevoel niet meer hadden? 

En hoeveel groter is 120cc? Volgens mij kleiner dan 1 cupmaat, maar wel netjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

120cc staat voor één cupmaat. Dr. Niessen is een hele fijne man en voor zover ik dat kan inschatten een goede arts.

Niessen is positief over lipofilling maar wel realistisch. De helft van het vet verdwijnt, daar moet je van uitgaan. Als je geluk hebt blijft er wat meer ‘plakken’. Als er dus 120cc wordt ingespoten blijft er dus ongeveer 60cc zitten, een half cupmaatje en heb je het effect van een voorgevormde bh.

 

ik wil mijn protheses laten vervangen door eigen vet. Of eigenlijk deels vervangen want ik heb niet genoeg vet om mijn 220cc volledig te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei PinaColada:

120cc staat voor één cupmaat. Dr. Niessen is een hele fijne man en voor zover ik dat kan inschatten een goede arts.

Niessen is positief over lipofilling maar wel realistisch. De helft van het vet verdwijnt, daar moet je van uitgaan. Als je geluk hebt blijft er wat meer ‘plakken’. Als er dus 120cc wordt ingespoten blijft er dus ongeveer 60cc zitten, een half cupmaatje en heb je het effect van een voorgevormde bh.

 

ik wil mijn protheses laten vervangen door eigen vet. Of eigenlijk deels vervangen want ik heb niet genoeg vet om mijn 220cc volledig te vervangen.

Vraagje PinaColada: waarom wil jij je protheses laten vervangen? Wat zijn je klachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook nergens echte ervaringen vinden online geen reallife foto's. Zo jammer het klinkt echt als een droom; van de verkeerde plekken ( bovenbenen en love-handles) naar de juiste plekken ( boobies)

Als de verkeerde plekken slanker worden lijkt het effect van de borsten misschien vanzelf al meer:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.