Ga naar inhoud

consult met dokter en gelijk opereren


Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei R-oxie:

Heel leuk dit alllemaal ik ben woedend heb een goeie consult gehad bij dokter Verdonck alleen heb mijn geld nog steeds niet terug van Diana gabriel steeds maar smoesjes dat ik moet wachten op de boekhouder het is nu bijna een week verder steeds kijk op me rekening en dan niks ze verpesten alles hun maken rare afspraken vindt het gek dat ik afzeg ik bereid me op alles omdat ik denk Yes word eindelijk geopenreed dokter soort van ziek weer andere dokter bla bla WIL MIJN GELD TERUG zoals ze hebben gezegd 

Wat rot zeg! Ik moet zeggen toen mijn operatie bij haar niet doorging. Ik mijn geld echt best snel terug had. Maximaal anderhalf week. Ik hoop dat het goed gaat komen want dit kan echt niet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2018 om 22:17 zei Desi3:

Jeetje @R-oxie wat een verhaal! Ik snap dat je het hebt afgezegd..

Je zou iig nog een consult van te voren moeten hebben!!

 

Maar dr Jurgens ken ik wel ( neem aan dat het Wouter Jurgens is?). Hij werkt in het ziekenhuis waar ik ook werk, en hij doet voornamelijk borstreconstructies etc. Echt wel een kundige arts. Maar je moet vooral naar jezelf luisteren en het is hartstikke logisch dat je eerst een gesprek wil met de arts die je gaat opereren. En jiet vlak voor de operatie!

vind het wel heel slecht weer van DG...

Heb je wel je geld terug gekregen?

 

goede artsen zijn oa; dr. Nio, dr. Straten, dr. Plovier, Vd Weij (heeft mij geopereerd) en idd Dr. Peters! Je kan ook naar het ziekenhuis gaat waar Kevin Peters werkt.. is bij antwerpen, en dan gaat de nazorg etc allemaal volledig via hem en niet via DG.

succes!!

Ik ben door hem (Wouter jurgens) geopereerd en vind hem echt fantastisch. Goede arts en een leuke vent! Hij mag me morgen weer opereren :) (bij wijze van, echt goed gevoel bij hem!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellepel:

Ik ben door hem (Wouter jurgens) geopereerd en vind hem echt fantastisch. Goede arts en een leuke vent! Hij mag me morgen weer opereren :) (bij wijze van, echt goed gevoel bij hem!)

Ja he ik vind hem ook echt leuke arts. Heel toegankelijk en totaal niet arrogant of iets. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desi3:

Ja he ik vind hem ook echt leuke arts. Heel toegankelijk en totaal niet arrogant of iets. 

Hij is ook echt charmant en ik heb echt alles wat ik dacht gewoon gezegd en kreeg niet eens het gevoel dat hij dat echt raar vond! Haha en das best bijzonder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei R-oxie:

@Ellepel ik heb niks tegen dr Wouter het gaat er gewoon om dat Diana het ontbetrouwbaar maakt ze is niet netjes 

Snap ik meid. Je moet ook gewoon je gevoel volgen. Ik wilde alleen even aangeven dat ik het een super fijne en kundige arts vind. En lees vooral mijn topic even voor mijn ervaringen met DG :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 27-1-2018 om 14:56 zei Vlinder07:

Heb jij toevallig iets gehoord vanuit de Cosmedkliniek? Want ik lees hierboven dat ze niet weten wanneer dr. Schellekens weer gaat opereren maar ik heb binnenkort mijn operatie staan :o

 

Ben je via Diana Gabriels of Cosmed Kliniek zelf gegaan? Want ik ben via Cosmed Kliniek zelf gegaan en heb mijn eerste consult bij dr. Schellekens gehad en word over anderhalve maand geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei MissBB:

 

Ben je via Diana Gabriels of Cosmed Kliniek zelf gegaan? Want ik ben via Cosmed Kliniek zelf gegaan en heb mijn eerste consult bij dr. Schellekens gehad en word over anderhalve maand geopereerd.

Ik was idd via cosmed kliniek zelf gegaan en hij opereerde gewoon nog. Ben maandag geopereerd door hem! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-2-2018 om 16:20 zei Vlinder07:

Ik was idd via cosmed kliniek zelf gegaan en hij opereerde gewoon nog. Ben maandag geopereerd door hem! :D

 

Ah wat spannend! Hoe vond je het gaan en hoe voel je je nu? Mag ik vragen, heb jij ronde of anatomische implantaten gekregen? Ik word over 5 weken geopereerd door dr. Schellekens! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei MissBB:

 

Ah wat spannend! Hoe vond je het gaan en hoe voel je je nu? Mag ik vragen, heb jij ronde of anatomische implantaten gekregen? Ik word over 5 weken geopereerd door dr. Schellekens! 

Alles ging super goed en hele fijne mensen bij de CosMed kliniek! :) 

Ik voel me nu heel goed en ik heb amper pijn. Ik heb ronde protheses gekregen en dan dual plane. 

Ah jij nog even!! Wat krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het hele gedoe bij Diana grabiel moest ik helemaal opnieuwe beginnen na veel gezeik en gedoe heb ik mijn geld terug gehad en alles afgesloten bij deze klieniek. Ik ben echt begonnen met reserch doen en bij ben verschillende klinieken geweest en ben echt op mij gevoel afgegaan. Ik heb 4 dokters bezocht en bij 1 voelde ik me echt goed en dat was Dr Nio. Was best moeilijk om een consult te krijgen omdat hij het best druk heeft maar ik gaf niet op uiteindelijk was me gelukt om een consult eerder te krijgen. 

Dat was  feb 5 maandag het was een top consult hij is eerlijk oprecht en gewoon heel duidelijk hij was ook echt grappig ik kon echt met hem lachen mijn consult was met hem in het ziekenhuis in Amsterdam . Het  voelde me helemaal goed na het consult hebben we gelijk een afspraak in 20 feb. Ik was echt opgelucht eindelijk kan het gaan gebeuren . 

20 feb moest ik om half 1 bij het park klieniek zijn daar werd ik top ontvangen moest nog wat papier werk invullen en nog een gesprek voeren met DR nio en met de andere dokters daarna Werd ik naar een kamer gebracht waar lekker kon bijkomen want was best nerveus Ik kreeg speciale kleding en moest in zo een netje op me hoofd doen na 30 min wachten was zo ver Infus kreeg ik en werd eerst naar kamer gebracht waar ze eerst zo alles gingen testen bloed hartslag alles. Alles was oké en ik was goedgekeurd ik werd naar de Opratie kamer gebracht en zag dr nio ik gaf hem nog een knuffel en was echt super bang.toen kreeg ik de narcose de rest weet ik niet meer. Ik werd suf wakker en daar zaten me tieten heel raar gevoel was echt nog niet in besef. ik mocht natuurlijk nog niet weg ik bleef nog 4 uurtje in het ziekenhuis. Ik kreeg een hesje aan die best strak was een soort van sport bh vest verder voelde ik me wel oké. Mijn vriendin heeft heel goed voor gezorgd ik ben nu bijna 2 weken verder ik voel wel oké maar heb veel pijn aan me rug ik ben na een week al op controle geweest bij dr nio en mocht het hesje niet meer dragen en kreeg ik een band ver zijn me borsten nog best hard moet echt wennen ik beweg me armen gewoon en doe normalen dingen zo als thee beker vast houden zelf me eten maken ik hoop dat wel mag na een week verder draag ik geen sport bh weet niet als ik die band en sport bh mag dragen samen ik heb 400 Cc monoc bloc hydro gel tot nu toe jeuken mij liptekens heel erg en moet wennen dat me borsten zo zwaar voelen iemand nog tips waar op moet letten want ben bang dat ik soms toch iets verkeerds doen ik heb gezien ik mag niet bukken heb ik wel een paar keer gedaan vooral als wat op de grond liet vallen en me broek aan doen of een T-shirt me tAnden poetsen heb ik Ookal gedaan hoop dat ik niet eens verkeerd heb gedaan 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-3-2018 om 20:49 zei Vlinder07:

Alles ging super goed en hele fijne mensen bij de CosMed kliniek! :) 

Ik voel me nu heel goed en ik heb amper pijn. Ik heb ronde protheses gekregen en dan dual plane. 

Ah jij nog even!! Wat krijg jij?

Ah wat fijn om te horen! Fijn dat je je goed voelt. En dat biedt mij ook wat geruststelling haha. Kon je ook al gauw weer met je armen bewegen en doen? Ik krijg anatomische implantaten en ook dual plane. Helaas is rond voor mij niet mogelijk. Dat had ik wel het liefst gewild. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je alles heb kunnen afsluiten bij DG en dat je je zo op gemak voelde bij Dr. Nio. Ook erg fijn om te horen dat het zo goed met je gaat! Zelf word ik waarschijnlijk 25 April geopereerd en ben nu al zenuwachtig! (bij kliniek boerhaave).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.