Ga naar inhoud

consult met dokter en gelijk opereren


Aanbevolen berichten

Hi dames ik zal graag mijn verhaal willen delen. Ik wil al super lang een bortsvergroting en heb daar lang overnagedacht. Ik heb het besluit genomen om het te doen en koos Diana gabriel omdat ik het veel op instagram zag. Ik heb een consult gehad dat ging helemaal goed ik kreeg een bh aan met de siliconen. Ik vond het helemaal geweldig en heb gelijk een afspraak gemaakt met de dokter p. Schellekens hij lijkt me geen slechte dokter en gaf mij best goeie advies en stelde me zeer gerust. Maar toch ergens klopte iets niet ik weet niet wat het was maar iets voelde gewoon niet oké. Uiteindelijk ben ik met veel mensen gaan praten toen hoorden ik ja dokter Kevin is de  beste bla bla en hij kan naar Vlaardingen komen wat  voor mij makkelijk is want ik woon in Rotterdam. Dus ik heb Naar het kliniek gebeld om te vragen als ik dokter Kevin mag. Nee het kon niet omdat het te druk was. Ik raakte een beetje verslag allemaal want ik zag dat die meiden van instagram En op YouTube allemaal door andere dokters zijn geholpen. Ik ben verder op internet reserch gaan doen en vondt opeens heel veel negatieve reacties op andere sites over het kliniek. Mijn maag begint te draaien. Ik belde weer naar kliniek dat ik echt bang ben en hun stelde me gerust en zeiden dat ik nog een keer langs kan komen om te praten ik zei nee weetje fuck iT ik ga der gewoon voor. Ik had alles geregeld vervoer en dat er 2 weken voor gezorgd gaat worden. Nu paar dagen voor mij operatie krijg een telefoontje. Ja mevrouw dokter schellkens is ziek het gaat niet door en we weten ook niet Waneer hij weer gaat operen. maar we hebben een andere dokter die gaat met jou dezelfde dag een consult opnemen en dan gelijk opereren wtf. Ik vroeg gelijk welke dokter ik krijg Jurgen waar ik geen recensies van kan vinden en waar ik niet eens een goed gevoel bij heb. ik kan opzich gelijk geopereerd worden maar vindt dat raar om door een. dokter gelijk zo geopereerd te worden die ik paar seconde ken. effe snel een consult kennis maken en hoppa Terwel ik me net goed begon te voelen bij schellkens. Ze kunnen op het moment ook geen andere dokter regelen dus bij deze ben ik in de knop. ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen kunnen jullie mij meschien helpen met wat goeie tips ik weet totaal niet welke klinieken goed zijn. Ik ben nu een beetje allemaal zat ik wil niet zomaar beslissing gaan nemen 123 heel de tijd zeggen ze af of iets er iets 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei R-oxie:

Hi dames ik zal graag mijn verhaal willen delen. Ik wil al super lang een bortsvergroting en heb daar lang overnagedacht. Ik heb het besluit genomen om het te doen en koos Diana gabriel omdat ik het veel op instagram zag. Ik heb een consult gehad dat ging helemaal goed ik kreeg een bh aan met de siliconen. Ik vond het helemaal geweldig en heb gelijk een afspraak gemaakt met de dokter p. Schellekens hij lijkt me geen slechte dokter en gaf mij best goeie advies en stelde me zeer gerust. Maar toch ergens klopte iets niet ik weet niet wat het was maar iets voelde gewoon niet oké. Uiteindelijk ben ik met veel mensen gaan praten toen hoorden ik ja dokter Kevin is de  beste bla bla en hij kan naar Vlaardingen komen wat  voor mij makkelijk is want ik woon in Rotterdam. Dus ik heb Naar het kliniek gebeld om te vragen als ik dokter Kevin mag. Nee het kon niet omdat het te druk was. Ik raakte een beetje verslag allemaal want ik zag dat die meiden van instagram En op YouTube allemaal door andere dokters zijn geholpen. Ik ben verder op internet reserch gaan doen en vondt opeens heel veel negatieve reacties op andere sites over het kliniek. Mijn maag begint te draaien. Ik belde weer naar kliniek dat ik echt bang ben en hun stelde me gerust en zeiden dat ik nog een keer langs kan komen om te praten ik zei nee weetje fuck iT ik ga der gewoon voor. Ik had alles geregeld vervoer en dat er 2 weken voor gezorgd gaat worden. Nu paar dagen voor mij operatie krijg een telefoontje. Ja mevrouw dokter schellkens is ziek het gaat niet door en we weten ook niet Waneer hij weer gaat operen. maar we hebben een andere dokter die gaat met jou dezelfde dag een consult opnemen en dan gelijk opereren wtf. Ik vroeg gelijk welke dokter ik krijg Jurgen waar ik geen recensies van kan vinden en waar ik niet eens een goed gevoel bij heb. ik kan opzich gelijk geopereerd worden maar vindt dat raar om door een. dokter gelijk zo geopereerd te worden die ik paar seconde ken. effe snel een consult kennis maken en hoppa Terwel ik me net goed begon te voelen bij schellkens. Ze kunnen op het moment ook geen andere dokter regelen dus bij deze ben ik in de knop. ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen kunnen jullie mij meschien helpen met wat goeie tips ik weet totaal niet welke klinieken goed zijn. Ik ben nu een beetje allemaal zat ik wil niet zomaar beslissing gaan nemen 123 heel de tijd zeggen ze af of iets er iets 

Als het niet goed voelt moet je het niet doen!! Ik zou mij nooit laten opereren door een dokter die ik net voor de ingreep leer kennen en niet eens weet wat ik wil. Er zijn genoeg andere pc’s die goed zijn en niet zo’n lange wachtlijst hebben. Het gaat tenslotte wel om je borsten waar je een flink aantal jaren tegenaan gaat kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@R-oxie allereerst ben ik ook benieuwd na de rest van je verhaal.....

 

Ten tweede.... ik denk dat je zelf je antwoord al weet én heb gegeven.

Mijn advies....wegrennen daar en heel snel naar een ander. Zelf ga ik as maandag via faceland naar bauland en word ik geholpen door Fresow.

 

Wanneer ik behandeld zou zijn as jij had ik allang me biezen gepakt en wanneer ik al (aan)betaald zou hebben had ik meteen jurist in handen genomen die even middels een vriendelijke doch duidelijke brief mijn geld terug zou eisen.

Ja sorry hoor, mss dat andere dat overdreven vinden ma dit kan toch niet!!! Gaat hier niet over een broodje subway bestellen he....onacceptabel ma goed mijn mening hoeft geen waarheid te zijn en is gebasseerd op wat ik van jou lees. 

 

Bij twijfel niet doen, luister na JOUW gevoel. Wij vrouwen hbbn meestal goede intuïtie so use it! X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje @R-oxie wat een verhaal! Ik snap dat je het hebt afgezegd..

Je zou iig nog een consult van te voren moeten hebben!!

 

Maar dr Jurgens ken ik wel ( neem aan dat het Wouter Jurgens is?). Hij werkt in het ziekenhuis waar ik ook werk, en hij doet voornamelijk borstreconstructies etc. Echt wel een kundige arts. Maar je moet vooral naar jezelf luisteren en het is hartstikke logisch dat je eerst een gesprek wil met de arts die je gaat opereren. En jiet vlak voor de operatie!

vind het wel heel slecht weer van DG...

Heb je wel je geld terug gekregen?

 

goede artsen zijn oa; dr. Nio, dr. Straten, dr. Plovier, Vd Weij (heeft mij geopereerd) en idd Dr. Peters! Je kan ook naar het ziekenhuis gaat waar Kevin Peters werkt.. is bij antwerpen, en dan gaat de nazorg etc allemaal volledig via hem en niet via DG.

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de andere kant denk ik van ja gewoon doen omdat het graag wil maar moet idd luister naar me gevoel het lijkt allemaal alsof het een grap is ze laten mij alles plannen en dan vandaag afzeggen ik zal zaterdag geopereerd worden en wat ik ook raar vindt is de consult en de operatie vindt plaats in een oogkliniek maar je hebt gelijk luister naar je gevoel 
@Babsboobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desi3 ja het is Wouter Jürgen hij lijkt mij niet slecht maar kan geen recensies vinden ik heb wel wat gehoord over vd weij en denk dat meschien bij hem wil proberen de prijs maakt mij niet echt uit liever dat ik veel betaald en weet dat het goed voelt ben zo blij dat deze forum en er is en ik me ei kwijt kan vindt echt tof al deze reacties <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje @R-oxie dit is nou weer een typisch gevalletje Gabriels.. 
Uiteraard kan het zo zijn dat Schellekens idd ziek is, maar soms vertrekken er daar ook pc's zomaar, omdat ze tegengewerkt worden, of er ook niet tegen kunnen dat afspraken niet nagekomen worden. 

Wat betreft de oogkliniek (worldeye in Amsterdam neem ik aan) daar hoef je verder niks bij te denken. Die hebben gecertificeerde operatiekamers, weet ik uit ervaring. Mijn broer heeft daar lensimplantaten gehad, en die kreeg dat alleen van zijn verzekering vergoed, als hij ergens ging waar ze certificaten hadden voor de behandelruimte (met sluis en dergelijke) Dus dat zit goed.. 

Wat niet goed is, is de Informed Consent. 
Elke arts heeft een eigen werkwijze, al zitten ze bij Gabriels ook wel een beetje vast aan de inkoopstrategie van haar.. De prothesen die het meest gebruikt worden en het meest aangeraden worden. Niet vanwege de klant, maar vanwege de inkoop... 
De Informed consent schrijft voor, dat er een redelijke termijn moet zitten, tussen het advies van de pc, want het kan best zijn dat hij een ander advies geeft dan je eerdere consulten en dat is dan waar je vanuit kunt gaan voor het krijgen van een 'redelijke termijn', en de operatie. De klant moet minimaal een week bedenktijd krijgen, om een besluit te nemen en alle risico's ed die in een consult genoemd worden, tot zich door te laten dringen.. Als je op de dag van je operatie dan dat consult krijgt, dan kun je onder druk antwoorden geven die je niet van plan was te geven.. Of je voelt je niet goed bij die arts en moet dan maar bij hem onder het mes, omdat je er nu bent en je anders je geld kwijt zou raken.. 

Hm.. bah, wat een rotsituatie.. 
Als je je geld terug kunt krijgen, ging ik bij een andere kliniek.. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie ik krijg me geld terug Thank god ik ben nu aan het kijken naar andere klinieken voelt gewoon niet goed als ze tegen mij zeggen van ja consult en dan gelijk operen ik ga op me gevoel af ik ben nu alleen zwaar aan het twijfelen heb al wat aantal klienieken gezien En naar dokters gekeken maar kan niet kiezen tussen Frans straten , nio , dr Verdonck uit belgie Pff wat een gedoe ik wou graag naar Leo van der weij gaan maar zag dat hij staat op een zwarte lijst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

het is inderdaad je lichaam en ik zou niks overhaasten, ik ben ook blij dat ik het uiteindelijk niet heb gedaan. Ook via Gabriels geweest, maar alsjeblieft je goede gevoel bij een pc is veel belangrijker dan dat het snel gebeurt. Ik wens je het beste met een goede keuze te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@R-oxie Jeetje wat een vreemde manier van handelen zeg!!! Heel goed van je dat je het hebt afgeblazen. 

Het is idd moeilijk kiezen door welke pc je geopereerd wil worden.Er zijn er ook best veel, vooral als je in de Rotterdam woont.

Wat die zwarte lijst betreft, zou ik eerst kijken of er dames zijn die door hem zijn geholpen en wat hun ervaring met hem is. Je wil niet weten wat er boven de meeste chirurgen  hun hoofd hangen. Denk dat dat ook maar beter is anders laat je je nooit meer opereren ;)

 Heel veel succes met maken van een goede keuze...

 

Lieve gr Eef... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei R-oxie:

@best_boobie ik krijg me geld terug Thank god ik ben nu aan het kijken naar andere klinieken voelt gewoon niet goed als ze tegen mij zeggen van ja consult en dan gelijk operen ik ga op me gevoel af ik ben nu alleen zwaar aan het twijfelen heb al wat aantal klienieken gezien En naar dokters gekeken maar kan niet kiezen tussen Frans straten , nio , dr Verdonck uit belgie Pff wat een gedoe ik wou graag naar Leo van der weij gaan maar zag dat hij staat op een zwarte lijst 

Dr. van der Weij is een hele goede arts hoor. Die zwarte lijst is omdat hij een keer een patiënt niet goed had ingelicht bij een verkleining geloof ik? Kan het mis hebben hoor.. Hij maakt echt hele mooie borsten, maar is qua cc's wel voorzichtiger dan de meeste artsen. Maar dat is bijv. Verdonck ook. Het is maar net wat je wil...
Ik zou gewoon bij allemaal een consult inplannen :) Dan kan je op basis daarvan een goede beslissing maken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei R-oxie:

@best_boobie ik krijg me geld terug Thank god ik ben nu aan het kijken naar andere klinieken voelt gewoon niet goed als ze tegen mij zeggen van ja consult en dan gelijk operen ik ga op me gevoel af ik ben nu alleen zwaar aan het twijfelen heb al wat aantal klienieken gezien En naar dokters gekeken maar kan niet kiezen tussen Frans straten , nio , dr Verdonck uit belgie Pff wat een gedoe ik wou graag naar Leo van der weij gaan maar zag dat hij staat op een zwarte lijst 

Ik denk dat je gewoon eens een paar consulten moet doen en kijken waar je je goed bij voelt. Zouden er heel verschillende adviezen komen voor jouw gevoel, kun je me altijd een pb sturen daarover. Onthoud dan wel bij welke pc het over welk merk prothese ging en welk profile (en uiteraard of het ronde of anatomische prothesen waren)

Klopt wat @Desi3 zegt over van der Weij. Hij heeft ongelijk gekregen in een rechtszaak, of er voldoende info gegeven was over de mogelijke complicaties bij een borstverkleining. Er was namelijk iets gebeurt dat kán gebeuren bij een bvk, maar daarover was niet genoeg gedocumenteerd, of vertelt tijdens het consult. 

Het gaat dus niet over zijn handelen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei R-oxie:

@best_boobie ik krijg me geld terug Thank god ik ben nu aan het kijken naar andere klinieken voelt gewoon niet goed als ze tegen mij zeggen van ja consult en dan gelijk operen ik ga op me gevoel af ik ben nu alleen zwaar aan het twijfelen heb al wat aantal klienieken gezien En naar dokters gekeken maar kan niet kiezen tussen Frans straten , nio , dr Verdonck uit belgie Pff wat een gedoe ik wou graag naar Leo van der weij gaan maar zag dat hij staat op een zwarte lijst 

 

Je woont in Rotterdam... ga eens op bezoek bij Dr Klepetko (is een dame) bij de Velthuis Kliniek in Rotterdam. In ben in september door haar geopereerd, zij is een fantastische arts. Luistert naar je wensen, gaat voor het meest natuurlijke resultaat en niet geheel onbelangrijk, ze is heel eerlijk in alles wat je kan verwachten en wat kan komen. Bij mij heeft ze twee kunstwerkjes gemaakt :) succes met het maken van je keus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-1-2018 om 11:04 zei Lieke1996:

Wat vervelend zeg, ik zou inderdaad ook even verder kijken en goed naar je gevoel luisteren. Maar dokter schellekens werkt toch voor cosmedkliniek? Want ik heb aanstaande maandag een afspraak met hem 

Heb jij toevallig iets gehoord vanuit de Cosmedkliniek? Want ik lees hierboven dat ze niet weten wanneer dr. Schellekens weer gaat opereren maar ik heb binnenkort mijn operatie staan :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @Desi3 het klopt over vd weij hij heeft inderdaad te weinig informatie gegeven. Ik heb naar het kliniek gebeld waar vd weij zit en naar dr Verdonck gebeld ik heb bij beide een consult gepland en ga dan kijken bij welke gesprek ik me het beste bij voel vindt best klote dat ik alles opnieuw moet doen ik heb gekeken naar filmpje en op internet gekeken naar prothese en wil graag mentor siliconen ronde vorm @best_boobie vindt het tof dat jou pb kan sturen dit nog helemaal nieuw voor mij maar door deze forum is echt een deur voor open gegaan zo veel goeie info 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ik ben roxie 23 jaar en heb bijna mij consult met dr Verdonck in belgie 

mij twijfel namelijk heel erg als ik zout oplossing moet doen of silconen prothese ik lig al dagen wakker ben super bang vooral voor complicaties stel dat fout gaat en de silconen moeten eruit gehaald wordeb dan heb ik lege borsten hoe komt day eigenlijk eruit te zien als je siliconen eruitgehaald worden kan dan nog normaal door het leven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei R-oxie:

Hi ik ben roxie 23 jaar en heb bijna mij consult met dr Verdonck in belgie 

mij twijfel namelijk heel erg als ik zout oplossing moet doen of silconen prothese ik lig al dagen wakker ben super bang vooral voor complicaties stel dat fout gaat en de silconen moeten eruit gehaald wordeb dan heb ik lege borsten hoe komt day eigenlijk eruit te zien als je siliconen eruitgehaald worden kan dan nog normaal door het leven 

 

Ik heb met dezelfde gedachte rondgelopen. Na veel research op internet en op dit forum heb ik uiteindelijk voor de monobloc hydrogel gekozen.

 

Al blijft het natuurlijk een lichaamsvreemd voorwerp en een echte operatie, wat natuurlijk altijd de nodige risico’s met zich medebrengt. Maar ik voel mij hier beter bij, dan bij siliconen gevulde protheses. Ik heb de monobloc hydrogels in april bij dr Nio gekregen. Ik ben uiteindelijk heel erg blij met het resultaat. Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. 

 

Verdonck plaatst naar mijn weten deze protheses niet. 

 

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel leuk dit alllemaal ik ben woedend heb een goeie consult gehad bij dokter Verdonck alleen heb mijn geld nog steeds niet terug van Diana gabriel steeds maar smoesjes dat ik moet wachten op de boekhouder het is nu bijna een week verder steeds kijk op me rekening en dan niks ze verpesten alles hun maken rare afspraken vindt het gek dat ik afzeg ik bereid me op alles omdat ik denk Yes word eindelijk geopenreed dokter soort van ziek weer andere dokter bla bla WIL MIJN GELD TERUG zoals ze hebben gezegd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.