Ga naar inhoud

Seilena : 23 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Ooh! Ik begin toch een beetje nerveus te worden voor vrijdag! Dan is het zover! Enerzijds kijk ik er heel hard naar uit maar anderzijds wou ik dat ik al een aantal maanden verder was en dat alles goed en zonder verwikkelingen verlopen was! De kriebels in mijn buik nemen toe! Vrijdag om 8u45 is het zover! Duim met me mee! Tot snel voor een verslagje! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was het eindelijk zover! 

We vertrokken om zes uur om de drukte en de files voor te zijn en om half acht kwamen we aan in Diest! Rond half negen kwam de verpleger me halen. Ik kreeg een infuusje en kreeg een badjas en fleece-dekentje. Dr. Verdonck kwam vragen hoe het ging en tekende alles af. Ik besloot daar dan ook te gaan voor 335/315 ipv 295/315.

Enkele minuutjes later mocht ik op de operatietafel gaan liggen. Ik kreeg een bloeddrukmeter aan en enkele kabeltjes om m'n hartritme te kunnen volgen. Ik begon ineens echt te rillen. Zenuwen kwam nu pas op. Ik kreeg al snel medicatie via m'n infuusje en een maskertje op en weg was ik naar dromenland. Nog even vermelden dat iedereen daar echt heel vriendelijk is! 

Plots werd ik wakker, had zalig geslapen, op een verwarmde matras. Heel aangenaam! Het eerste wat ik deed was voelen aan m'n borsten, ik voelde me gelukkig. Ik voelde wel spanning en druk. Pijn was draaglijk. Na een slokje water en een plasje hielp de verpleger me in mijn kleren en begeleide me naar beneden waar m'n partner me zat op te wachten. Ik voelde me goed. De auto rit ging vlot, enkele minuten wel misselijk geweest, maar beetje frisse lucht, jas uitgedaan en een banaan gegeten en ik was weer ok. Eens thuis heb ik paracetamol en ibuprofen genomen en ben ik in slaap gevallen. Toen ik na een uurtje wakker werd was ik vooral stijf. Pijn was draaglijk. Naar de avond toe beterde de pijn alleen maar. Savonds op tijd in bed met nog wat pijnstilling binnen en wekker gezet voor de volgende pil. Ik heb niet geslapen. Ik was precies niet moe en ben absoluut geen rugslaper! Deze ochtend blij dat ik uit bed kon toen de kindjes vroeg wakker waren! Haha. Rechtop komen is moeilijker dan krijg ik hulp. Pijn valt nog steeds goed mee, het is vooral een drukkend gevoel op het borstbeen en spanning. Maar deze zijn goed te verdragen. Ik volg wel mijn pijnschema mooi op! Deze voormiddag al een kleine wandeling gedaan. Nu even rust. 

Ik hoop dat het herstel goed blijft gaan. Ik had me op de ergste pijn voorbereid en ben blij dat het voorlopig zo goed gaat! Duimen dat het zo blijft gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessv!

 

De meisjes zijn bijna 4 en bijna 6!

Super dat het bij jou ook goed meevalt! 

Heb jij kindjes? Hoe oud zijn ze?

Ben ook heel erg benieuw naar het resultaat! Twee weken is nog zo lang he! Nog even geduld en alles de tijd geven om te herstellen... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ladies! 

 

Vandaag dag drie post operatief. 

Deze ochtend stijf opgestaan na een redelijk goede nacht. De kindjes geholpen met aankleden en hun lunch klaargemaakt. M'n partner bracht de kindjes naar school.  Door het bewegen en bezig zijn verdwijnt die stijfheid snel. Pijn is minimaal. Vooral druk en spanning. Alsof ze gaan kapotspringen! 

Maar dat gaat beteren na het innemen van m'n paracetamol. Verder lukt het om de vaatwasmachine te ledigen,  een wasje te doen en het huis een beetje op te ruimen... 

Ik heb het verband al een keer naar beneden gerold! Heel raar om m'n nieuwe boezem te zien. De ene nog wa groter en hoger dan de andere. Qua volume ben ik zeker tevreden! Nu nog wat geduld voor het verdere herstel van m'n boezem! Ik draag het verband en borstband nog even en wacht vol ongeduld op volgende week!! 

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Seilena, 

 

Zo herkenbaar alles wat je beschrijft, qua wat je voelt enzo... :) Wel genoeg rust houden hoor! Ik merkte na de operatie dat bijv de vaatwasser uitruimen enzo, eigenlijk soms al te veel was hihi... Daar kreeg ik later dan weer last van. Dus lekker laten doen! ;) 

 

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.