Ga naar inhoud

Seilena : 23 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey iedereen! 

 

Super om jullie ervaringen te lezen! Zelf kijk ik heel erg uit naar mijn eerste consultatie met Dr. Verdonck! Weliswaar met een bang hartje, want heb toch een heleboel vragen. 

Ik ben mama van twee dochtertjes van 3 en 5 jaar. Sinds deze zwangerschappen zijn mijn borsten wat aan volume en elasticiteit verloren. Ik zou het fijn vinden een C Cup te verkrijgen maar heb schrik voor te veel, te weinig, complicaties... 

Ik ben 1m65 en weeg 58 kg. Ik heb nu een A75. Zijn er nog vrouwen met deze voorsituatie die ondertussen al een nieuwe boezem kregen en die graag hun foto's met mij willen delen? Alvast bedankt! Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @Seilena! Je hoeft bij dr. Verdonck echt niet bang te zijn voor te groot, hij maakt hele mooie natuurlijke borsten. Ik ben op 17.01.2018 door hem geholpen en heb 375cc Motiva gekregen. Ik ben 1.68 en had een 70A. Maar het is zo ontzettend afhankelijk van je eigen situatie hoe een bepaald volume bij jou uit gaat vallen. Ik moet nog een weekje in het verband, daarna mag ik dat wisselen voor een speciale bh en kan ik foto's maken. Mijn topic staat hier met het operatieverslag op pagina 6. Als je dat in de gaten houd of mij over een week een berichtje stuurt dan voeg ik je toe aan mijn album. Ze zijn dan natuurlijk nog lang niet hoe ze moeten zijn maar je kan het proces dan wel volgen. Succes!

 

Wanneer ga je op consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Vae:

Welkom @Seilena! Je hoeft bij dr. Verdonck echt niet bang te zijn voor te groot, hij maakt hele mooie natuurlijke borsten. Ik ben op 17.01.2018 door hem geholpen en heb 375cc Motiva gekregen. Ik ben 1.68 en had een 70A. Maar het is zo ontzettend afhankelijk van je eigen situatie hoe een bepaald volume bij jou uit gaat vallen. Ik moet nog een weekje in het verband, daarna mag ik dat wisselen voor een speciale bh en kan ik foto's maken. Mijn topic staat hier met het operatieverslag op pagina 6. Als je dat in de gaten houd of mij over een week een berichtje stuurt dan voeg ik je toe aan mijn album. Ze zijn dan natuurlijk nog lang niet hoe ze moeten zijn maar je kan het proces dan wel volgen. Succes!

 

Wanneer ga je op consult?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Vae!

Bedankt voor je berichtje! 

Volgende week donderdag ga ik hem een eerste bezoekje brengen! 

Ik ga je topic volgen en ben benieuwd naar jouw resultaat! Hoe verloopt jou herstel? Zat er veel tijd tussen jou eerste consultatie en je operatie? Kan je de datum en uur van operatie een beetje zelf sturen ifv schooluren en verkeer/ochtendspits? Mag ik vragen wat de prijs is ongeveer van je bv? 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag maar raak hoor @Seilena :) Mijn herstel verloopt boven verwachting. Ik heb amper pijn gehad en heb ook vanaf het begin best goed geslapen. Ik voel natuurlijk wel druk op mijn borst en soms wat spierkrampen of een pijntje hier en daar maar het valt me echt mee.

 

Ik heb op 14 december consult gehad en kon dus een maand later al geopereerd worden, ik was daar zelf ook helemaal verbaast over! Je mag zelf een datum kiezen en ook aangeven welke tijd voor jou het beste uitkomt. Ze kunnen qua tijd niets beloven maar ze houden er zeker rekening mee. Ik moest ruim 2,5 uur rijden dus ik heb gevraagd of ik rond 11:00 uur aanwezig mocht zijn en dan om 12:00 uur de operatie. Daar hebben ze goed rekening mee gehouden want ik moest er de dag zelf om 11:30 uur zijn en werd om 12:40 uur meegenomen voor de operatie. Ik heb €3395,- betaald voor mijn Motiva implantaten, dit zijn de duurste die hij aanbiedt maar ik vond deze zelf het beste. Deze implantaten hebben de ProgressiveGel Ultima, dat is een hele zachte gel die heel natuurlijk valt maar niet kan lekken. De andere 2 merken die hij aanbiedt zijn ook goed hoor, dr. Verdonck gaat je dat allemaal zeker nog uitleggen.

 

Je kunt het beste wat foto's meenemen van borsten die jij mooi vindt. Dan heeft hij een goed beeld naar welke verhouding je opzoek bent. Want een 80C is bijvoorbeeld veel groter dan een 70C. Dus een C cup zegt niet zo heel veel. Maar uiteindelijk ga je passen en dan kun je het zelf zien, dat is natuurlijk wel het beste. In het begin kunnen ze gauw te groot lijken maar het went echt heel snel. 

 

Alvast veel succes donderdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen! 

 

Super om jullie ervaringen te lezen! Zelf kijk ik heel erg uit naar mijn eerste consultatie met Dr. Verdonck! Weliswaar met een bang hartje, want heb toch een heleboel vragen. 

Ik ben mama van twee dochtertjes van 3 en 5 jaar. Sinds deze zwangerschappen zijn mijn borsten wat aan volume en elasticiteit verloren. Ik zou het fijn vinden een C Cup te verkrijgen maar heb schrik voor te veel, te weinig, complicaties... 

Ik ben 1m65 en weeg 58 kg. Ik heb nu een A75. Zijn er nog vrouwen met deze voorsituatie die ondertussen al een nieuwe boezem kregen en die graag hun foto's met mij willen delen? Alvast bedankt! Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag @Seilena

Ikzelf ben gisteren geopereerd door Dr Verdonck

Mijn consultatie was op 11 januari en nog geen twee weken later kon mijn operatie al doorgaan. Ik sta namelijk in het onderwijs en een operatie rond een vakantieperiode was voor mij wel ideaal

Ik ben 1m60 groot en weeg 59kg. Dr Verdonck liet me de prothese passen van 275cc en nadien van 295cc. 

Zijn eerste keuze die hij aanbracht vond ik direct goed van maat. 

Ik wou terug een vollere cup en voelde me daarmee goed. Hij legt ook alles zeer goed uit waardoor je met een goed gevoel buiten gaat. 

Het is een super team waar je met al je vragen terecht kan. Veel succes allesinds 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Shannah

 

Bedankt voor je reactie! Wat klinkt dat allemaal positief! Ben super benieuwd naar m'n eerste consult! 

Hoe vlot jou herstel? Welke medicatie schrijft Dr.Verdonck voor? Hoe lang heeft hij je ziekteverlof uitgeschreven? Ik ben verpleegkundige. Hopelijk kan ik snel terug aan het werk... Wil het daar een beetje discreet houden... 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Seilena:

 Hey @Shannah

 

Bedankt voor je reactie! Wat klinkt dat allemaal positief! Ben super benieuwd naar m'n eerste consult! 

Hoe vlot jou herstel? Welke medicatie schrijft Dr.Verdonck voor? Hoe lang heeft hij je ziekteverlof uitgeschreven? Ik ben verpleegkundige. Hopelijk kan ik snel terug aan het werk... Wil het daar een beetje discreet houden... 

Groetjes

Vandaag heb ik meer last dan gisteren... Het rechtop gaan zitten of gaan liggen of draaien loopt niet zo makkelijk. Ook die druk om mijn borstkas en het trekken van de wonde is niet zo prettig. Maar al bij al valt het wel nog mee... 

Ik kreeg paracetamol en zaldiar voorgeschreven. Dan ook nog een maagbeschermer en antibiotica. 

Bij mij weten ze het ook niet op het werk en wil het ook zo houden... 

Als de boobies vee te groot uitvallen zal ik het waarschijnlijk niet geheim kunnen houden.... 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Shannah:

Vandaag heb ik meer last dan gisteren... Het rechtop gaan zitten of gaan liggen of draaien loopt niet zo makkelijk. Ook die druk om mijn borstkas en het trekken van de wonde is niet zo prettig. Maar al bij al valt het wel nog mee... 

Ik kreeg paracetamol en zaldiar voorgeschreven. Dan ook nog een maagbeschermer en antibiotica. 

Bij mij weten ze het ook niet op het werk en wil het ook zo houden... 

Als de boobies vee te groot uitvallen zal ik het waarschijnlijk niet geheim kunnen houden.... 

groetjes

Ik wens je een vlot herstel! Bedankt voor de info en reacties! Blij dat we elkaar allemaa' zo goed begrijpen! Top forum! 

Groetjes! Succes nog he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 

 

Had vandaag mijn eerste consultatie bij dr. Verdonck. Ik en mijn partner hadden er een zeer goed gevoel bij! We hebben samen besproken om 300 cc rechts en 320 cc links te plaatsen. Ik zou kiezen voor de motiva ergonomix implantaten. Morgen krijg ik nog een echo van m'n borsten en indien deze inorde zijn dan gaat m'n bv door op 23/2! Spannend! 

Wat ik echter niet weet is welke cupmaat ik zal hebben. Ik heb nu een A 75. Ben 1m65 groot en weeg ongeveer 58 kg. Zijn er dames die ongeveer dezelfde voorsituatie hebben en die ook voor 300 cc motiva ergonomix kozen? Zijn jullie tevreden met het resultaat? 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Seilena:

@best_boobie

Kan jij me helpen wat betreft de maat? 

Ik twijfel nu enorm! 

300 of 355? 

Welke cupmaat zou ik ongeveer uitkomen? 

Mijn bv staat gepland op 23/2! 

Groetjes en alvast bedankt! 

Zou je me dit even in pb willen sturen?

Ook je voorsituatie en postuur. Zet er ook even bij of het een volle cup is, of dat je borsten de cup van de bh niet helemaal vullen.

In pb is het voor mij een stuk makkelijker :)

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seilena

 

Hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt , daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Seilena:

Kijk er naar uit! 

Bedankt! @Desert-Rose

Heb al veel aan dit forum gehad en wss zal ik het nog regelmatig raadplegen po! 

Zal ook m'n ervaringen neerschrijven voor de dames die volgen! 

Groetjes! 

 

Graag gedaan hoor meis, en fijn om te horen dat je zoveel aan alle info hebt, en ook dadelijk na je operatie kun je uiteraard altijd met je vragen hier terecht.

 

Nou kan me helemaal voorstellen dat je er naar uitkijkt, lekker genieten van de voorpret, en alvast beetje bij beetje de voorbereidingen gaan treffen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2018 om 17:46 zei Shannah:

Dag @Seilena

Ikzelf ben gisteren geopereerd door Dr Verdonck

Mijn consultatie was op 11 januari en nog geen twee weken later kon mijn operatie al doorgaan. Ik sta namelijk in het onderwijs en een operatie rond een vakantieperiode was voor mij wel ideaal

Ik ben 1m60 groot en weeg 59kg. Dr Verdonck liet me de prothese passen van 275cc en nadien van 295cc. 

Zijn eerste keuze die hij aanbracht vond ik direct goed van maat. 

Ik wou terug een vollere cup en voelde me daarmee goed. Hij legt ook alles zeer goed uit waardoor je met een goed gevoel buiten gaat. 

Het is een super team waar je met al je vragen terecht kan. Veel succes allesinds 

Hey@Shannah!

 

Hoe gaatt ondertussen met jou en je nieuwe boezem? 

Mijn eerste consult was zeer fijn! We besloten  om voor Motiva ergonomix te gaan en 300\320 (demi). Nu mailde ik met de clinic en stuurden ze me terug dat ze standaard met de full implantaten werkten. Dit kwam dan op 295 en 315. Een beetje gelijkaardig met die van jou dan. Ze kunnen de demi ook bestellen. Maar nu heb ik geen idee welk type dr. Verdonck me zou aanraden? Ik wacht dus nog op een mailtje terug... Zou ik om te vergelijken jou foto's eens mogen zien omdat de implantaten toch bijna dezelfde hoeveelheid hebben hé? 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2018 om 20:50 zei Vae:

Welkom @Seilena! Je hoeft bij dr. Verdonck echt niet bang te zijn voor te groot, hij maakt hele mooie natuurlijke borsten. Ik ben op 17.01.2018 door hem geholpen en heb 375cc Motiva gekregen. Ik ben 1.68 en had een 70A. Maar het is zo ontzettend afhankelijk van je eigen situatie hoe een bepaald volume bij jou uit gaat vallen. Ik moet nog een weekje in het verband, daarna mag ik dat wisselen voor een speciale bh en kan ik foto's maken. Mijn topic staat hier met het operatieverslag op pagina 6. Als je dat in de gaten houd of mij over een week een berichtje stuurt dan voeg ik je toe aan mijn album. Ze zijn dan natuurlijk nog lang niet hoe ze moeten zijn maar je kan het proces dan wel volgen. Succes!

 

Wanneer ga je op consult?

Hey @Vae

 

Hoe gaatt ondertussen met je? 

Mag ik je resultaat eens zien? 

 

Mijn bv ligt vast op 23/2. Spannend he ! Ik zal kiezen voor motiva. Ofwel demi 300/320 of full 295\315. Standaard werkt verdonck met full blijkbaar. Maar daar hebben we het niet over gehad. Hij schreef 300/320 op. Dus kvind het beetje raar. Ben dat allemaal vergeten vragen! Erg toch he! :-) 

 

Tis moeilijk. Soms denk ik ja tzal groot genoeg zijn. Soms denk ik bwa mss toch beetje groter... Om gek van te worden! 

 

Groetjes! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Seilena! Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Ik plaats iedere week foto's dus elke woensdag komen er weer nieuwe bij. 

 

Spannend hoor! Nog een kleine 3 weken :) Verdonck werkt inderdaad standaard met Full. Gewoon even een mailtje sturen met al je vragen. Ik was ook wat vergeten te vragen en voor je eigen gemoedsrust kun je het allemaal maar beter zo snel mogelijk weten, haha! Bij het passen twijfelde ik eerst of 375cc voor mij misschien niet ietsjes te groot zou zijn, dit was ook mijn maximum voor een natuurlijke look en zou een beetje 'op het randje' gaan zitten. Achteraf ben ik heel blij dat ik toch voor die 375cc gekozen heb en niet voor 355cc! Het verschil is maar zo klein en je leest hier vaak het advies om bij twijfel toch voor de grotere te kiezen. 

 

Stuur even een mailtje met hoe dat zit met die demi 300/320 of full 295/315. Misschien dat ze die beide klaarleggen voor de operatie en je vlak ervoor nog een keuze maakt met dr. Verdonck? Dan weet je in ieder geval zeker hoe dat zit en hoef je je daar niet druk over te maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Seilena:

Hey @Shannah

 

Hoe gaatt ondertussen met jou en je nieuwe boezem? 

Mijn eerste consult was zeer fijn! We besloten  om voor Motiva ergonomix te gaan en 300\320 (demi). Nu mailde ik met de clinic en stuurden ze me terug dat ze standaard met de full implantaten werkten. Dit kwam dan op 295 en 315. Een beetje gelijkaardig met die van jou dan. Ze kunnen de demi ook bestellen. Maar nu heb ik geen idee welk type dr. Verdonck me zou aanraden? Ik wacht dus nog op een mailtje terug... Zou ik om te vergelijken jou foto's eens mogen zien omdat de implantaten toch bijna dezelfde hoeveelheid hebben hé? 

Groetjes! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Vae

 

Heb de BBC Gebeld en er zal dus motiva full 295/315 klaarliggen.

Ik overweeg toch om nog eens langs te gaan om te passen. Want mss is 335 of 355 ook wel heel mooi, want dat was ook een optie voor mij. Maar door het shock effect dacht ik onmiddellijk bij het passen 'nee die is echt te groot!' nu begin ik er over te twijfelen... Foto's vergeten trekken en dus nu ja slaat de twijfel toe!! Haha herkenbaar wss ^_^'

Nu ja ik heb nog even tijd en kom er wel uit. Mooi zal het sowieso zijn. Of het nu 315 of 355 is. Alles beter dan nu 

Bedankt voor je foto's! Wat was jou voorsituatie? Mooi resultaat al trouwens! 

Ik hou je op de hoogte... ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Seilena:

 

Hey @Seilena

 

ik had je berichtje gisteren niet opgemerkt, daarom nu pas een antwoord. 

 

Voorlopig gaat alles goed met mij en de boobs. Ik zal blij zijn dat ik morgen naar de dokter mag voor de draadjes en dat ik dan eens het resultaat zal zien. Ik voel wel dat ze nog opgezwollen zijn. Dus ben wel eens benieuwd.... 

Ik zal je dan zeker een foto sturen. 

Hou me allesinds op de hoogte wat het dan zal worden bij u. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.