Ga naar inhoud

Lekkende borstimplantaten


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Trees:

Hoi.

 

Ik heb ook pas te horen gekregen dat ik lekkende implantaten heb.

Moet nog wachten op een MRI

Ik ben er ook aan hét denken om geen nieuwe te laten plaatsen.

Ben jij al geopereerd..??

Ik heb het traject nog voor me....best eng eigenlijk.

 

Enne op de MRI hadden ze nog gezien dat ik een knobbeltje heb in mn borst. Dokter Bosmans gaat deze vrijdag ook verwijderen.

Ik heb geen borstlift gevraagd en wil ook geen nieuwe implantaten.. 

we zullen zien hoe het eruit ziet na de operatie,moest het te erg zijn kan ik daarna nog een borstlift laten doen. Maar heb foto s gezien en voor mij valt het nog wel mee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Martizo:

Enne op de MRI hadden ze nog gezien dat ik een knobbeltje heb in mn borst. Dokter Bosmans gaat deze vrijdag ook verwijderen.

Ik heb geen borstlift gevraagd en wil ook geen nieuwe implantaten.. 

we zullen zien hoe het eruit ziet na de operatie,moest het te erg zijn kan ik daarna nog een borstlift laten doen. Maar heb foto s gezien en voor mij valt het nog wel mee 

Ik wil je heel veel sterkte toewensen (ik had ook een knobbeltje in mijn borst dat bleek om een littekenweefsel te gaan)

Ik hoop voor jou ook een goede afloop.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is achter de rug, mn prothesen zijn er uit. En of ze beschadigt zijn,ik heb ze mee gekregen. Operatie goed verlopen. Het resultaat? Ca va nog, ik had erger verwacht.

Netjes gesneden in mn vorige littekens. Wat slapjes maar enfin dat wist ik..

Ik hoop alleszinds van de pijn verlost te zijn , en eerlijk.. ben blij dat ze eruit zijn. Puur natuur nu !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2018 om 22:22 zei Martizo:

Gek eigenlijk, 3j na de bv ben ik gediagnosticeerd met °fibromyalgie°, ook pijnklachten in mn hele lijf.. heb altijd gedacht dat het met de bv misschien te maken had, wie weet . Nu ik hier lees dat er nog mensen met gewrichtsklachten zijn.. 

Ik heb ook fibromyalgie maar dit had ik al voor de eerste operatie. Omdat het nooit echt bewezen is blijft het altijd gissen. Luister vooral naar je eigen gevoelen hart want dat weet altijd nog het beste wat goed is voor jezelf. Je moet vooral doen waar JIJ je zelf prettig bij voelt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-1-2018 om 23:35 zei Martizo:

Hoi

Heb net gehoord dat ik lekkende borstimplantaten heb en zou ze moeten laten verwijderen.

13 j geleden laten plaatsen in wellness kliniek genk.

zijn hier mensen die dit hebben laten doen en door wie? Kan je de ervaring delen met me? 

Hallo,

ik heb vorige week mijn prothesen (na 15 jaar) laten verwijderen.

Z hadden op MRi ook gezien dat de linker prothese mogelijks een lek vertoonde.

Dit was effectief ook zo!

Ik wist het al een tijdje, maar door omstandigheden heb ik het nog wat moeten uitstellen.

Nu stonden mijn borsten zo hard door de inkapseling dat ze er echt wel uit moesten!

 

Wacht zeker niet te lang, want je lichaam reageert erop door nog meer kapselvorming.

Aan de kant waar de gescheurde prothese zat, moest de chirurg 40g kapsel verwijderen en aan de andere borst 25g (vrij normale hoeveelheid na 15 jaar).

 

Mijn eerste prothesen waren Mc Ghans, achter de spier geplaatst.

Nu heb ik Motiva gekozen en ik ben geopereerd door Dr Van Eeckhout in het OLV van Aalst.

 

De ingreep is vrij vlot verlopen.

Doordat er zoveel kapselvorming moest verwijderd worden aan de linkerborst, heeft de chirurg wel veel moeten coaguleren. Dat heeft me de eerste uren redelijk wat pijn bezorgd.

Ik had ook 2 drains, standaard bij dit soort ingreep.

 

Ben zeer tevreden over het resultaat.

 

Indien je nog meer info wenst, shoot!

 

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2018 om 09:28 zei Martizo:

Alles is achter de rug, mn prothesen zijn er uit. En of ze beschadigt zijn,ik heb ze mee gekregen. Operatie goed verlopen. Het resultaat? Ca va nog, ik had erger verwacht.

Netjes gesneden in mn vorige littekens. Wat slapjes maar enfin dat wist ik..

Ik hoop alleszinds van de pijn verlost te zijn , en eerlijk.. ben blij dat ze eruit zijn. Puur natuur nu !

Ik zie nu dat je prothesen er al uit zijn...2 dagen na die van mij ;-)

Je hebt dus gekozen om ze niet te laten vervangen.

Mijn plastisch chirurg had het hier ook over...maar hij zei dat de meeste vrouwen die beslissen om ze niet te laten vervangen binnen korte afzienbare tijd toch terugkomen.

Jij zal wel je redenen gehad hebben om dit zeker niet te doen.

 

Ik wist van mezelf dat ik niet zonder boobies ging kunnen leven. Ik zeg zonder, omdat ik écht niks heb van mezelf (AA)

 

Waren ze zo fel beschadigd?!!

Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn volgens de chirurg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.