Ga naar inhoud

Even voorstellen...


Latiana

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben Kelly...

 

Ik herinner me de dag nog goed!  Vanaf mijn eerste bh ben ik altijd bij dezelfde lingeriewinkel geweest en doe ik nog steeds...  Ik was 16 en ging samen met mijn moeder naar dezelfde lingeriewinkel om nieuwe bh's te kopen....  Het moment dat ze zeiden dat ik een D-cup had, ben ik spontaan beginnen te huilen!  Ik was er alles behalve blij mee....  Vanaf toen wist ik dat ik ooit een borstverkleining zou doen, maar ja ik stond en sta er nog steeds niet voor te springen om mijn borsten te moeten laten zien.  Ondertussen ben ik die D-cup ook gepasseerd :-(

 

Nu heb ik gisteren mijn moed bijeen geraken en gebeld voor een afspraak bij Dr. Bronkaerts te Turnhout.  Blij met de afspraak die ik heb op 7 februari, maar o wat heb ik nu al stress.... Bang dat hij mij nog onzekerder gaat maken door de dingen die hij misschien gaat zeggen wanneer hij "ze" ziet...

Maar dan ja, het is een stap waar ik door moet...

Aaan de telefoon waren ze in ieder geval heel erg vriendelijk en kreeg ik al te horen dat de wachttijd tot 6mnd is, wat ik niet erg vind want wil het eigenlijk pas in december laten doen.  Dit gewoon omwille van mijn werk en de sport die ik doe en om mezelf nog even de tijd te geven om nog enkele kilo's kwijt te geraken...

Ik hoop zo dat mijn nek-schouderklachten verdwijnen & dat ik eindelijk eens een bloesje of hemdje kan open dat me past en dus niet openstaat aan de borsten...
We beginnen af te tellen naar 7 februari met alle stress erbij, maar we gaan er nu voor!

 

groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken me wel in jou verhaal, behalve dat ik het geluk heb geen nek- of rugklachten te hebben maar in tegendeel wel nooit mooie 'volle' borsten heb gehad. Bij mij zou het dan ook eerder om een lift dan om een verkleining gaan! Heb wel nog niet de stap gezet om een afspraak te maken.  

Alvast heel veel succes! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.