Ga naar inhoud

ShSh : 13 februari 2018 : Dr. Vanrenterghem : St. Augustinus : Wilrijk


Aanbevolen berichten

Na jaren twijfelen heb ik dan toch de knoop doorgehakt en beslist om mijn borsten te laten vergroten.

Ze zijn altijd al klein geweest en na 2 zwangerschappen en borstvoedingen vind ik ze ook echt niet mooi meer.

Ik was eerst op consult geweest bij dr Missotten in Mechelen maar daar kreeg ik te horen dat het nooit een mooi resultaat zou zijn.  Omdat de afstand tussen mijn tepels en mijn borstplooi te klein is... Ik was toen enorm teleurgesteld en durfde geen 2e opinie elders vragen.  Het bleef steeds maar in mijn hoofd zitten wat als zij gelijk heeft en een andere chirurg probeert misschien gewoon maar geld te verdienen.

Enkele maanden later kon ik het toch niet laten om toch ergens anders is te gaan horen.  Na veel opzoekingen op het internet en navraag bij mensen ben ik bij dokter Vanrenterghem terechtgekomen.  Hij stelde mij direct gerust dat er niets abnormaals was met mijn borsten of tepels.  Want na mijn bezoek bij dr Missotten dacht ik echt dat ik misvormde borsten had.  Een borstvergroting zou volgens hem helemaal geen probleem zijn.

Dus nu staat het vast, binnen 3 weken is het zover.  

Momenteel heb ik een kleine 80B en er zou ongeveer 340cc bijkomen achter de spier, ronde implantaten.

Ik heb wel enorm veel stress dat het resultaat niet gaat zijn wat ik ervan verwacht.  Mijn borsten staan redelijk ver uit elkaar en heb echt bang dat ik wakker word met 2 ronde ballen en plaats tussen voor een 3e borst.  

Volgende week ga ik nog wel is langs bij hem voor nog is te passen.  Misschien dat ik toch iets groter neem, volgens hem mag ik gerust groter gaan aangezien ik brede schouders heb.  Veel vrouwen die ik ken en reeds een borstvergroting hebben laten doen hebben vooral spijt dat ze niet groter gegaan zijn dus dat probeer ik toch ook te vermijden.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug gaan passen en de kogel is door de kerk.

Dan toch voor de 340cc gegaan :D  360cc vond ik net iets te lomp voor mij.  Het was geen groot verschil maar toch... het zal sowieso een verbetering zijn :lol:

Ik heb wel enorm veel stress en nachtmerries!!  Dat het nu maar snel achter de rug is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Lang verhaal...

Bleek na de operatie dat ze een bloedvat geraakt hadden.  Dus enkele uren later opnieuw onder narcose moeten gaan en dan hebben ze het bloedvat dichtgemaakt.  

Daardoor een nachtje in het ziekenhuis moeten blijven.  

Eerste 2 weken waren pijnlijk maar vandaag zijn we 5 weken PO en verloopt alles goed.

Ik had mss wel beter toch voor de 360cc gegaan.  Mijn vriend vindt van niet, hij vindt ze nu groot genoeg :D

Er zit vind ik wel een groot verschil tussen links en rechts.  Het lijkt alsof de tepel van mijn linkerborst veel lager hangt, maar volgens de dokter komt dit doordat ik scheve schouders heb :huh:  

Momenteel zijn ze nog heel hard maar dit zal wel beteren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.