Ga naar inhoud

Djenna : 19 januari 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

 

Heel mijn leven droomde ik al van een bv en afgelopen vrijdag is het dan eindelijk gebeurd. Ik ben via Diana Gabriels bij dokter Hupkens terecht gekomen en geholpen in Vlaardingen. Ik heb 375cc high profile laten plaatsen. Vanwege veel verschillende adviezen heb ik mij aangemeld om jullie ervaringen te lezen etc. Ik kreeg bijvoorbeeld het advies om 8 uur per dag mijn ‘sportbh’ uit te doen zodat me borsten mooi gaan hangen, ook zei hupkens dat ik gewoon mag douchen maar adviseerde die meiden van Diana het mij om de eerste 2 weken absoluut niet nat te maken..... ja waar ga je dan naar luisteren?? 

 

Hoor graag jullie ervaringen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Djenna

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat je al geopereerd bent, daarom heb ik de titel even aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates etc neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Van wie heb je het advies gekregen om 8 uur per dag zonder sportbh te lopen? want ik vind dit een beetje een vreemd advies.

De eerste 6 weken gaan je protheses inkapselen en het is juist de bedoeling dat dit gebeurt door een goede ondersteuning van een sportbh.

Wel word er wel eens een advies gegeven als de protheses na een aantal weken niet goed indalen om de bh bandjes iets losser te doen.

 

Douchen daar zijn de meningen over verdeeld, ik weet dat ze bij DG zeggen, 2 weken niet omdat dat het mooiste effect geeft voor de littekens, maar er zijn genoeg pc's de zeggen, als je watervaste pleisters hebt, mag je na 24 uur douchen.

 

De pc heeft de eindverantwoording,  en bij twijfel kun je altijd nog een keer contact met Hupkens opnemen, want van dit soort tegenstrijdige adviezen word je alleen maar onzeker.

 

Doe verder rustig aan, en ik wens je een goed herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-1-2018 om 10:18 zei Djenna:

Goedemorgen allemaal,

 

Heel mijn leven droomde ik al van een bv en afgelopen vrijdag is het dan eindelijk gebeurd. Ik ben via Diana Gabriels bij dokter Hupkens terecht gekomen en geholpen in Vlaardingen. Ik heb 375cc high profile laten plaatsen. Vanwege veel verschillende adviezen heb ik mij aangemeld om jullie ervaringen te lezen etc. Ik kreeg bijvoorbeeld het advies om 8 uur per dag mijn ‘sportbh’ uit te doen zodat me borsten mooi gaan hangen, ook zei hupkens dat ik gewoon mag douchen maar adviseerde die meiden van Diana het mij om de eerste 2 weken absoluut niet nat te maken..... ja waar ga je dan naar luisteren?? 

 

Hoor graag jullie ervaringen! 

 

 

Hai, ik ben reuze nieuwsgierig naar hoe het nu met je gaat en hoe je operatie is verlopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Gast Angie123
Op 23-1-2018 om 10:18 zei Djenna:

Goedemorgen allemaal,

 

Heel mijn leven droomde ik al van een bv en afgelopen vrijdag is het dan eindelijk gebeurd. Ik ben via Diana Gabriels bij dokter Hupkens terecht gekomen en geholpen in Vlaardingen. Ik heb 375cc high profile laten plaatsen. Vanwege veel verschillende adviezen heb ik mij aangemeld om jullie ervaringen te lezen etc. Ik kreeg bijvoorbeeld het advies om 8 uur per dag mijn ‘sportbh’ uit te doen zodat me borsten mooi gaan hangen, ook zei hupkens dat ik gewoon mag douchen maar adviseerde die meiden van Diana het mij om de eerste 2 weken absoluut niet nat te maken..... ja waar ga je dan naar luisteren?? 

 

Hoor graag jullie ervaringen! 

Hoi @Djenna,

 

ik ben benieuwd hoe je operatie en verloop is gegaan. 

19 januari ben je zo te zien geopereerd. 

Ook zo te zien geholpen door Diana en Dr. Hupkens.

Zoals jou krijg ik 375cc HP DualPlane! Hoe bevalt 375cc bij jou?

 

Over het wel of niet douchen is precies bij mij ook gegaan.

Je zou denken dat Hupkens daar verstand van zou hebben, maar aan de andere kant denk ik dat de meiden genoeg hebben verbouwd, gezien en gehoord om daar ook over te oordelen.

Het lijkt mij in ieder geval niet praktische voor je wond om elke keer nat te worden of vochtig. Zo geneest de wond niet snel en zal de genezing proces langer duren.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.