Ga naar inhoud

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Haaaaaai... ik ben er even tussenuit geweest dus zal me maar even opnieuw voorstellen. 3 x is scheepsrecht toch...??!! Dit jaar wordt écht het jaar van mijn boobs. In de afgelopen tijd veel meegemaakt en inmiddels ook een partner lichter. Dus ja als alleenstaande  mama heb ik aardig wat te verduren gehad. Maar... ik ben er niet dood aan gegaan. In tegenstelling heeft het me sterker gemaakt en lach ik nog steeds elke dag. Er is eindelijk wat licht aan het einde van de tunnel.... alles komt op zijn pootjes terecht. En zodra dat daadwerkelijk in orde is durf ik mijn datum te plannen. Alleen... mijn research dateert dus van even geleden. Wat raden jullie aan? Weer een nw consult inplannen of gewoon de knoop doorhakken en gaan.

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Boobs2015:

Haaaaaai... ik ben er even tussenuit geweest dus zal me maar even opnieuw voorstellen. 3 x is scheepsrecht toch...??!! Dit jaar wordt écht het jaar van mijn boobs. In de afgelopen tijd veel meegemaakt en inmiddels ook een partner lichter. Dus ja als alleenstaande  mama heb ik aardig wat te verduren gehad. Maar... ik ben er niet dood aan gegaan. In tegenstelling heeft het me sterker gemaakt en lach ik nog steeds elke dag. Er is eindelijk wat licht aan het einde van de tunnel.... alles komt op zijn pootjes terecht. En zodra dat daadwerkelijk in orde is durf ik mijn datum te plannen. Alleen... mijn research dateert dus van even geleden. Wat raden jullie aan? Weer een nw consult inplannen of gewoon de knoop doorhakken en gaan.

 

 

Welkom weer.

Ik zou voor de PC gaan waar je een echte klik mee had , ik vind zelf Dr.Nio een vakkundig arts.

Succes met je keuze.

xx Ank

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Ank:

Welkom weer.

Ik zou voor de PC gaan waar je een echte klik mee had , ik vind zelf Dr.Nio een vakkundig arts.

Succes met je keuze.

xx Ank

dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Ank:

Welkom weer.

Ik zou voor de PC gaan waar je een echte klik mee had , ik vind zelf Dr.Nio een vakkundig arts.

Succes met je keuze.

xx Ank

maakt t trouwens nog uit Nio in SLAZ of Nio in Park Medisch Centrum??

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kogel is door de kerk. Financieel moet e.e.a. nog afgerond worden maar ik trek de stouten schoenen gewoon aan....... :huh: Ik ga vandaag Dr. Nio bellen om een datum te prikken. Zal vast nog een consult aan vooraf gaan aangezien ik in 2014 bij hem ben geweest.  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooi cadeau voor jezelf na een nare tijd. Voor mij geld hetzelfde, alleen zonder kindjes.

 

ik zou vooral veeeel op dit forum lezen zodat je beslagen ten ijs komt. Verder zsm consult inplannen zodat je goed na kan denken voor hoeveel cc je wilt gaan.

 

superspannend voor je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Zomerwens:

Hoi, wat spannend en fijn dat je het nu echt kan gaan doen. Ik heb veel goede verhalen over Dr Nio gelezen en ik houd hem ook zeker in gedachten voor een consult.

 

Dank je!! :rolleyes: ja heb ook veel goeds over hem gehoord. Vooral die Eurosilicone protheses spreken me aan. ZIjn 85% gevuld en vallen heel natuurlijk.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei T2018:

Wat een mooi cadeau voor jezelf na een nare tijd. Voor mij geld hetzelfde, alleen zonder kindjes.

 

ik zou vooral veeeel op dit forum lezen zodat je beslagen ten ijs komt. Verder zsm consult inplannen zodat je goed na kan denken voor hoeveel cc je wilt gaan.

 

superspannend voor je!!

 

Dank je!! Dat vond ik dus ook.... idd na een rot-periode jezelf alsmaar wegcijferen... nou nu is het MIJN TIJD. Vond het ook wel een geniaal cadeau eigenlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Boobs2015:

 

Dank je!! Dat vond ik dus ook.... idd na een rot-periode jezelf alsmaar wegcijferen... nou nu is het MIJN TIJD. Vond het ook wel een geniaal cadeau eigenlijk!

 

Goedzo, beetje girlpower erin! Aan jezelf denken voelt stiekem best fijn. Succes met je consult en je uiteindelijke beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎-‎1‎-‎2018 om 00:22 zei Boobs2015:

Wat raden jullie aan? Weer een nw consult inplannen of gewoon de knoop doorhakken en gaan.

 Hoi en welkom terug :)

 

Zou idd sowieso bij OLVG (oude SLAZ) afspraak bij Nio plannen. Scheelt wat geld en wie weet wordt je toch nog door hem in Park(rotterdam) geholpen. In het verleden zijn een hoop operaties vanwege drukte ( in overleg) naar deze werkplek verschoven. Hiernaast altijd goed om weer de boel door hem te laten bekijken want borsten kunnen wellicht veranderd zijn in de tussenliggende periode. 

 

De 85% gevulde zijn prima maar als je leegstand hebt vanaf de tepel omhoog zou ik zeker ook stilstaan bij de 100% gevulde. Niet dat je straks spijt hebt dat je de bolling boven je tepel mis. Met de 85% loopt deze wat vloeiender af richting tepel. 

 

Hoop dat je snel een afspraak hebt :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei BrownieG:

 Hoi en welkom terug :)

 

Zou idd sowieso bij OLVG (oude SLAZ) afspraak bij Nio plannen. Scheelt wat geld en wie weet wordt je toch nog door hem in Park(rotterdam) geholpen. In het verleden zijn een hoop operaties vanwege drukte ( in overleg) naar deze werkplek verschoven. Hiernaast altijd goed om weer de boel door hem te laten bekijken want borsten kunnen wellicht veranderd zijn in de tussenliggende periode. 

 

De 85% gevulde zijn prima maar als je leegstand hebt vanaf de tepel omhoog zou ik zeker ook stilstaan bij de 100% gevulde. Niet dat je straks spijt hebt dat je de bolling boven je tepel mis. Met de 85% loopt deze wat vloeiender af richting tepel. 

 

Hoop dat je snel een afspraak hebt :) 

xx

dank je!! Ik heb mijn verwijsbrief. Ga morgen gelijk bellen. Hopelijk kan het snel....

 

Idd even laten kijken of er wat is veranderd... wie zal t zeggen. Hij zou toendertijd sws dual plane doen.

 

Bedankt voor de tip!! ik hou het in gedachten....

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff..... wachtlijst in het OLVG:o door tekort aan ok-personeel. 

 

Heb van de poli een 06-nummer gekregen waarop ik mocht appen geboortedatum/gegevens en dan zal Nio contact met me opnemen. Grote kans dat het in Parkkliniek gaat plaatsvinden. Dus ik heb helaas nog geen afspraak voor consult. :unsure:

 

Wordt vervolgt...... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Boobs2015:

Pffff..... wachtlijst in het OLVG:o door tekort aan ok-personeel. 

 

Heb van de poli een 06-nummer gekregen waarop ik mocht appen geboortedatum/gegevens en dan zal Nio contact met me opnemen. Grote kans dat het in Parkkliniek gaat plaatsvinden. Dus ik heb helaas nog geen afspraak voor consult. :unsure:

 

Wordt vervolgt...... 

Hoi hoi

Via Nio zelf kun je idd een afspraak maken voor een consult en de operatie zal dan idd vaak plaatsvinden in de parkkliniek. Echter, wel gewoon aan de prijs en voorwaarden van olvg :)

Ik zit alleen te kijken he.. Jij bent toch al een keer geopereerd? Jij hebt toch borsten gekregen van dr. Straten? Er staat een topic over die operatie in jouw profiel.. En daar stel je je ook voor als Boobs2015.. 
Als dat niet jouw topic is, dan laat het me even weten, al snap ik dan niet waar het vandaan komt haha

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik kreeg ook een consultdatum eind feb door van het olvg toen ik begin jan belde. Gelukkig kreeg ik toen ik nog eens belde het nr van Nio zelf en ik appte hem met naam geb datum en wat ik wilde bv monobloc hydrogel en ik werd de dag erna teruggebeld door Nio himself. Ik kon uiteindelijk de week erop al terecht voor consult en ik ben gisteren al geopereerd door hem in het parkkliniek te rotterdam. De prijs was in mijn geval 1000€ goedkoper in olvg. Komt wel bij dat de consult kosten die via je eigen risico gaan daar 200€ kosten en in parkkliniek 50. Maar scheelt dan toch uiteindelijk 850€.

 

Ik ben tevreden had een lege c en na 370cc monobloc een 75e. Zal nog even wennen zijn, ze moeten nog wat gaan zakken maar denk dat heel mooi gaat worden. Hopelijk kan jij dus ook nog snel terecht. Je kan ook mijn operatieverslagje lezen in mijn topic. Veel succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Via Nio zelf kun je idd een afspraak maken voor een consult en de operatie zal dan idd vaak plaatsvinden in de parkkliniek. Echter, wel gewoon aan de prijs en voorwaarden van olvg :)

Ik zit alleen te kijken he.. Jij bent toch al een keer geopereerd? Jij hebt toch borsten gekregen van dr. Straten? Er staat een topic over die operatie in jouw profiel.. En daar stel je je ook voor als Boobs2015.. 
Als dat niet jouw topic is, dan laat het me even weten, al snap ik dan niet waar het vandaan komt haha

 

xx BB

nope, helaas... ik ben nog steeds Toos, boob-loos hier, hoor... Was t maar zo een feest....

 

Dat zou dan wel n plus punt zijn... want tarief parkkliniek is meteen zo hoog! En lekker dicht bij huis... ook wel zo fijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Boobs2015:

nope, helaas... ik ben nog steeds Toos, boob-loos hier, hoor... Was t maar zo een feest....

 

Dat zou dan wel n plus punt zijn... want tarief parkkliniek is meteen zo hoog! En lekker dicht bij huis... ook wel zo fijn.

 

 

Hm oke.. dan denk ik dat dat mis gegaan is met de nieuwe forumsetting. Heb het topic weggehaald op je profiel :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Krissieke:

Hallo ik kreeg ook een consultdatum eind feb door van het olvg toen ik begin jan belde. Gelukkig kreeg ik toen ik nog eens belde het nr van Nio zelf en ik appte hem met naam geb datum en wat ik wilde bv monobloc hydrogel en ik werd de dag erna teruggebeld door Nio himself. Ik kon uiteindelijk de week erop al terecht voor consult en ik ben gisteren al geopereerd door hem in het parkkliniek te rotterdam. De prijs was in mijn geval 1000€ goedkoper in olvg. Komt wel bij dat de consult kosten die via je eigen risico gaan daar 200€ kosten en in parkkliniek 50. Maar scheelt dan toch uiteindelijk 850€.

 

Ik ben tevreden had een lege c en na 370cc monobloc een 75e. Zal nog even wennen zijn, ze moeten nog wat gaan zakken maar denk dat heel mooi gaat worden. Hopelijk kan jij dus ook nog snel terecht. Je kan ook mijn operatieverslagje lezen in mijn topic. Veel succes ermee

Oh super zeg.. fijn dat je zo snel terecht kon!! Ik ga je verslagje lezen. Consultafspraak OLVG zou pas in April worden zeiden ze... En toen kreeg ik het nummer.

 

Een heel voorspoedig herstel meid.

 

Dank je wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Hm oke.. dan denk ik dat dat mis gegaan is met de nieuwe forumsetting. Heb het topic weggehaald op je profiel :)

 

xx

op mijn profiel ook echt?? kan t niet zijn dat er 2 mensen dezelfde naam hebben?? Ofzo...? Ik zie bij mijn eigen profiel niets staan nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Boobs2015:

op mijn profiel ook echt?? kan t niet zijn dat er 2 mensen dezelfde naam hebben?? Ofzo...? Ik zie bij mijn eigen profiel niets staan nl.

Ik had het al weggehaald ;) 

Het zou kunnen dat er iets mis gegaan is met het overgaan naar het nieuwe forum.. Ben deze fout echter ook nog niet eerder tegen gekomen, dus heb het gewoon weggehaald. 

Niks aan de hand :35: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom net bij dr Nio vandaan in OLVG. Was wat vroeg, hij stond op de gang en ik mocht gelijk doorlopen. 

 

3 jaar geleden al eens geweest en gepast 400cc en 500cc. 

 

We hebben gewoon opnieuwe gepast, ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en hij stelt voor om het te  houden op 450 cc. Dat zal het mooiste effect bij mn lichaamsbouw geven. Ook bij het zien van mijn voorbeeldboobs van @BrownieG (thanksssssss:D) bevestigde hij dat dat met 450cc het beste te realiseren is. 

 

Ik heb inmiddels ook een datum: dinsdag 3 april!!!! In Park Medisch Centrum. 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.