Ga naar inhoud

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb over jou gedroomd! hahaha :4:

Ik zag je bij een supermarkt whahah ik heb net voordat ik ging slapen vannacht je "voor" fotos gezien die had ik nog helemaal niet voorbij zien komen. Das blijven hangen denk ik, nu vind ik je boobs extra mooi. Wat een vakwerk is het eigenlijk he 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Fna88:

Ik heb over jou gedroomd! hahaha :4:

Ik zag je bij een supermarkt whahah ik heb net voordat ik ging slapen vannacht je "voor" fotos gezien die had ik nog helemaal niet voorbij zien komen. Das blijven hangen denk ik, nu vind ik je boobs extra mooi. Wat een vakwerk is het eigenlijk he 

Neeeeeee whahhaa HILARISCH:45:

ik ga helemaal stuk hier..... maar bedankt voor het compliment :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sigrid:

@Boobs2015 nog last van steken? Ze beginnen al een beetje te zakken hè..

Hoeveel cc heb je ook alweer? Vind de grootte namelijk erg mooi! X

 

Het gaat al beter. Vanmorgen extra lang gelegen rustig aan gedaan... alleen vanmiddag de hort op met de kinders naar hun sport en activiteiten.... maar ik doe t rustig aan. ;)

 

ik heb 450cc. Bescheiden maatje.... :D Dank je wel... heb vanmorgen (weer) fotos gemaakt maar nog niet echt tijd gehad om goed te vergelijken. Doe ik later ff... 

 

het voelt wel alsof ze minder tegen mn kin aanzitten,hoor .... dat wel...:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 8 dagen po:

 

Nou ik vraag me echt af, hé.... waar doe je goed aan? Wanneer doe je te veel? Wát is te veel?? Wanneer is t foute boel? Bij steken? Bij branderig/zeurderig gevoel... 

 

Woensdag is bij ons gekkehuis met de kids hun activiteiten. Ik ben vandaag opgestaan zoals elke ochtend samen met de kids ontbeten, broodtrommels klaar gemaakt en hun uitgelaten toen ze naar school gingen. Dat was 8u. Ik heb de was uit de machine gehaald en opgehangen. Toen ben ik terug mn nest in gedoken en heb ook echt geslapen tot 11u. 

 

Vervolgens haal ik ze op woe van school met de tram. Toevallig vandaag ging er n vriendinnetje mee. Haar moeder vangt haar dan op bij de tramhalte en neemt ze mee naar huis. Die klote-tram had een mankement en reed niet verder gelukkig vlakbij huis (1 halte van huis verwijderd) dus ik wandel op me gemak naar huis terug. Overleg met dat moedertje van wat we het beste kunnen doen. Mijn kids gaan smorgens elke dag alleen naar school. Dat vriendinnetje is 10 en zij durft dat nog niet. Dus moest wel ff met haar moeder overleggen wat wijsheid is. Uiteindelijk besloten dat ze met zn 3-en samen de tram terug konden nemen. Die had godzijdank geen vertraging. Dus zoonlief belt me dat ze in de tram zitten. Aankomst thuis verder ook goed. Zoonlief heeft Smiddags in jet centrum tekenles. Dus heb ik hem daarnaartoe gebracht met de auto (automaat). Rustig gereden en geen rare fratsen gemaakt. In het centrum ben ik op me gemak naar de Hema gelopen om de 80E te halen die Nio had geadviseerd. En gelukkig die was er!! Ik terug naar de auto en naar huis. Vervolgens zoonlief om 16u ophalen dit z met de metro omdat de auto niet beschikbaar was op dat moment. Gewn punt. Ik loop op mn gemak naar de metro. Pak de metro en loopp naar waar mn zoon is. Daar wat trappen op en af om dan richting de bus te gaan om hem naar honkbaltraining te brengen. Alles in voor mijn doen rustig tempo. Ik ben normaal van het flink doorstappen. Meestal sleur ik mijn kids dan achter me aan als ze me hand vasthebben-_-... zoiets.... hahaha.... maar nu dus niet.

 

Uiteindelijk besluit zoonlief dat ie vanwege n blessure toch niet kan trainen dus we zitten gelukkig in de juiste bus door naar huis. Oh ja wat ik vergeet te vertellen dat toen deze bus kwam we nog niet bij de halte waren... zoonlief begon met zijn blessure n sprintje te trekken.... en was al bij de bus en ik wilde dus ook n beetje soort van rennen.... er ging v alles door mn hoofd.... maar ik heb 2 /3 stappen gezet toen dacht ik Nope, das geen goed idee:unsure: ik voelde het meteen..... weer die soort steken. 

 

verder heb ik gevulde tortilla’s gemaakt. Redelijk makkelijke en snelle hap als avond eten...

 

En afgemat dat ik ben nu.... pfff.... 

Nu weer steken en op 1 of andere manier vage pijn in mn rechteroksel.... wtf??

 

sorry voor dit veel te lange levensverhaal.... Hahah...

 

Maar echt als iemand mij kan vertellen doe ik nou teveel??! Doe ik het verkeerd...?!!  Ok die actie bij de bus was een no-go!! Die snap ik hahaha.... RODE KAART!!!!:30:

 

Wie...oh wie heeft advies voor me....

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahha jij bent echt grappig :lol:

 

Ik denk dat je lichaam nu dus toch aangeeft dat het teveel is. Ook al is het voor jouw doen ‘normaal’ gezien echt niet veel. 

 

Maar ik geloof goed dat het leven met kids nu eenmaal druk is met al die activiteiten..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Vinorosso:

Hahahahha jij bent echt grappig :lol:

 

Ik denk dat je lichaam nu dus toch aangeeft dat het teveel is. Ook al is het voor jouw doen ‘normaal’ gezien echt niet veel. 

 

Maar ik geloof goed dat het leven met kids nu eenmaal druk is met al die activiteiten..

Tja.... je kan zomaar eens gelijk hebben.... dus nog meer tandjes terug..... :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dag lekker nix. Alleen tv Netflixen en chill.... nou jaaaaaa.... en een beetje studeren dan.... kom alleen mn nest uit om naar de wc te gaan of om wat te eten. :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Boobs2015:

Update 8 dagen po:

 

Nou ik vraag me echt af, hé.... waar doe je goed aan? Wanneer doe je te veel? Wát is te veel?? Wanneer is t foute boel? Bij steken? Bij branderig/zeurderig gevoel... 

 

Woensdag is bij ons gekkehuis met de kids hun activiteiten. Ik ben vandaag opgestaan zoals elke ochtend samen met de kids ontbeten, broodtrommels klaar gemaakt en hun uitgelaten toen ze naar school gingen. Dat was 8u. Ik heb de was uit de machine gehaald en opgehangen. Toen ben ik terug mn nest in gedoken en heb ook echt geslapen tot 11u. 

 

Vervolgens haal ik ze op woe van school met de tram. Toevallig vandaag ging er n vriendinnetje mee. Haar moeder vangt haar dan op bij de tramhalte en neemt ze mee naar huis. Die klote-tram had een mankement en reed niet verder gelukkig vlakbij huis (1 halte van huis verwijderd) dus ik wandel op me gemak naar huis terug. Overleg met dat moedertje van wat we het beste kunnen doen. Mijn kids gaan smorgens elke dag alleen naar school. Dat vriendinnetje is 10 en zij durft dat nog niet. Dus moest wel ff met haar moeder overleggen wat wijsheid is. Uiteindelijk besloten dat ze met zn 3-en samen de tram terug konden nemen. Die had godzijdank geen vertraging. Dus zoonlief belt me dat ze in de tram zitten. Aankomst thuis verder ook goed. Zoonlief heeft Smiddags in jet centrum tekenles. Dus heb ik hem daarnaartoe gebracht met de auto (automaat). Rustig gereden en geen rare fratsen gemaakt. In het centrum ben ik op me gemak naar de Hema gelopen om de 80E te halen die Nio had geadviseerd. En gelukkig die was er!! Ik terug naar de auto en naar huis. Vervolgens zoonlief om 16u ophalen dit z met de metro omdat de auto niet beschikbaar was op dat moment. Gewn punt. Ik loop op mn gemak naar de metro. Pak de metro en loopp naar waar mn zoon is. Daar wat trappen op en af om dan richting de bus te gaan om hem naar honkbaltraining te brengen. Alles in voor mijn doen rustig tempo. Ik ben normaal van het flink doorstappen. Meestal sleur ik mijn kids dan achter me aan als ze me hand vasthebben-_-... zoiets.... hahaha.... maar nu dus niet.

 

Uiteindelijk besluit zoonlief dat ie vanwege n blessure toch niet kan trainen dus we zitten gelukkig in de juiste bus door naar huis. Oh ja wat ik vergeet te vertellen dat toen deze bus kwam we nog niet bij de halte waren... zoonlief begon met zijn blessure n sprintje te trekken.... en was al bij de bus en ik wilde dus ook n beetje soort van rennen.... er ging v alles door mn hoofd.... maar ik heb 2 /3 stappen gezet toen dacht ik Nope, das geen goed idee:unsure: ik voelde het meteen..... weer die soort steken. 

 

verder heb ik gevulde tortilla’s gemaakt. Redelijk makkelijke en snelle hap als avond eten...

 

En afgemat dat ik ben nu.... pfff.... 

Nu weer steken en op 1 of andere manier vage pijn in mn rechteroksel.... wtf??

 

sorry voor dit veel te lange levensverhaal.... Hahah...

 

Maar echt als iemand mij kan vertellen doe ik nou teveel??! Doe ik het verkeerd...?!!  Ok die actie bij de bus was een no-go!! Die snap ik hahaha.... RODE KAART!!!!:30:

 

Wie...oh wie heeft advies voor me....

 

 

 

 

 

Grappig schreven mamma! Voor 8 dagen po vind ik het een pittig dagje ondanks dat je niet tilt ofzo maar ik vond 10 minuten lopen al belastend voor mijn borsten. De grote boosdoener was vooral de zwaartekracht. Petje af voor maar een dagje rust kan zeker geen kwaad. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook aardig wat! Als ik sommige verhalen hoor van mensen dat ze helemaal niks kunnen en pas na 2 weken weer dingen kunnen oppakken. Natuurlijk is het bij iedereen verschillend en is het belangrijk om naar je lichaam te luisteren! Die spontane pijn kan zomaar betekenen dat je iets teveel gevraagd heb van je lichaam. Neem goed je rust en geniet er juist nog even van!:wub:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Gastje:

Grappig schreven mamma! Voor 8 dagen po vind ik het een pittig dagje ondanks dat je niet tilt ofzo maar ik vond 10 minuten lopen al belastend voor mijn borsten. De grote boosdoener was vooral de zwaartekracht. Petje af voor maar een dagje rust kan zeker geen kwaad. Xxx

Komt helemaal goed!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jo123:

Ik vind het ook aardig wat! Als ik sommige verhalen hoor van mensen dat ze helemaal niks kunnen en pas na 2 weken weer dingen kunnen oppakken. Natuurlijk is het bij iedereen verschillend en is het belangrijk om naar je lichaam te luisteren! Die spontane pijn kan zomaar betekenen dat je iets teveel gevraagd heb van je lichaam. Neem goed je rust en geniet er juist nog even van!:wub:

Doe ik... k ben normaal n behoorlijk bezig bijtje dus dan is het heel lastig terugschakelen naar zo weinig doen.... maar ik doe me best en luister naar mijn lichaam. Komt goed!!   ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha.... dit maak ik weer mee... mn zus heeft wat laten bezorgen bij ons thuis omdat ik toch thuis ben. 

 

Blijkt het een halve pallet te zijn. En de beste chauffeur kreeg de palletwagen niet over de drempel van deur. Althans de kans op beschadigen was aanwezig en dus volledig op eigen risico. Dus k denk laat maar en laat dat ding buiten neerzetten. Zegt ie kort daarop we kunnen het wel samen naar binnen tillen.... :45::85: van schrik zei ik/ oei dat gaat niet ik ben pas bevallen! Really...???!!! :45:

 

Pffffff.... het idee alleen al kreeg ik pijn aan me tetten... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Boobs2015:

Whahaha.... dit maak ik weer mee... mn zus heeft wat laten bezorgen bij ons thuis omdat ik toch thuis ben. 

 

Blijkt het een halve pallet te zijn. En de beste chauffeur kreeg de palletwagen niet over de drempel van deur. Althans de kans op beschadigen was aanwezig en dus volledig op eigen risico. Dus k denk laat maar en laat dat ding buiten neerzetten. Zegt ie kort daarop we kunnen het wel samen naar binnen tillen.... :45::85: van schrik zei ik/ oei dat gaat niet ik ben pas bevallen! Really...???!!! :45:

 

Pffffff.... het idee alleen al kreeg ik pijn aan me tetten... 

Hahahhahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi... ben ik weer met een up-date 11 dagen po:

 

Ik probeerde dat dus te doen in het album maar ging tot 3 z toe mis. :30:

 

Dus dan maar hier.... 11 dagen po. De pijntjes en steekjes van afgelopen week zijn verdwenen. Alleen gister ff last van stuwingsgevoel in rechterborst. Dat was vanochtend weer verdwenen. Doe het nog steeds rustig aan en pak bijtijds mn rust. 

 

Die narcose buik is echt verdwenen, allles lijkt weer zn normale vormen aan te nemen. De stoelgang is weer normaal, geen harde ontlasting meer (sorry... lekker onsmakelijk).

 

Bukken was nogal een dingetje.. nogal logisch volgens mij. Dus ging al in vroeg stadium helemaal door mn knieën als ik wat onderin moet pakken. En zelfs dan voelde dat niet exht comfortabel. Ik merk dat dat oncomfortabele nu weg is. Neemt noet weg dat ik voorlopig nog wel door mn knietjes blijf gaan, hoor....:35:

 

Maandag weer werken. Helaas meteen een extra lange dag omdat ik s avonds naar school moet...  :wacko:

Benieuwd hoe dat gaat....

 

voorlopig ben ik content met wat ik zie....:wub: Oh ja mijn tepels zijn kei-gevoelig..... Whahaha.... extreem gewoon... blijft dat zo?

 

Fotos 11 dpo in album.

 

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht gedroomd dat 1 vd protheses helemaal los zat in de pocket en zo plat als n dubbeltje was.... :wacko: zo blij dat het maar n gekke droom was....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meis, fijn dat je het allemaal zo goed bij houd in je verslag :35:

 

Mijn nichtje heeft heel lang last gehad van gevoelige tepels. Zelfs met lichte shirtjes ertegenaan.

 

Succes met werken weer maandag!! 

 

Liefs Nina 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nina34:

Hai meis, fijn dat je het allemaal zo goed bij houd in je verslag :35:

 

Mijn nichtje heeft heel lang last gehad van gevoelige tepels. Zelfs met lichte shirtjes ertegenaan.

 

Succes met werken weer maandag!! 

 

Liefs Nina 

 

Pffffffoeh... dat wordt nog es wat... haha... 

bedankt!!! Ook voor je berichtje... 

-xxx-

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei MissEvelineGirl:

Hoi @Boobs2015; goed om te horen dat het zo goed gaat :). Achteraf terugkijkend: hoe lang heb je dan écht ongemak gehad en echt bijna niks kunnen doen? 

 

Hmmm... ik ben een heeeeeele slechte graadmeter.... ik heb al snel meer gedaan dan de gemiddelde (boobie)-patiënt... :huh:

 

de eerste 2 dagen had ik dat gevoel van die olifant op mn borst. Dat is ongemakkelijk en het voelt beurs en stijf aan. Daarna ging het al aardig. Dag 3 buiten een wandelingetje gemaakt.... Allemaal te lezen in mn up-dates eigenlijk..... :D

 

Al met al was ik wel blij dat ik niet na 1 week al moest gaan werken. Dat wel!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Girl!! Ik wil je alvast heel veel succes wensen met werken en school morgen!:43:

Laat je weten hoe het was?

En btw, wat worden je boobies al mooi!

 

Liefs!

Xoxo

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Mrs.:

Girl!! Ik wil je alvast heel veel succes wensen met werken en school morgen!:43:

Laat je weten hoe het was?

En btw, wat worden je boobies al mooi!

 

Liefs!

Xoxo

Thanks.... laat ik weten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff.... update na 1 hele dag (8uur) werken + 3u bedrijfseconomie er achteraan... 

 

Vanmorgen heb ik die wekker echt vervloekt! Maar goed.... had dus wat moeite met opstarten en in het ritme komen.... :18:

 

Iedereen op het werk die het wist kwam “kijken” en horen hoe het was bevallen etc.... onwijs lief alle betrokkenheid. De reacties waren zo positief... sommigen wisten niet dat te “weinig” had, was hun nooit opgevallen.... Hilariteit toen ik mn “oude” werk-blouse aan stond te trekken... want zou die nog passen of niet???!:45: Moet zeggen met slechts 1 knoopje extra open, er zit toch een hempje onder, kan die nog prima.... geen enkel probleem... :35:

 

Nadat de nieuwigheid er vanaf was weer over tot de orde van de dag.... prima te doen. Beetje telefoneren, mails beantwoorden, de gangbare dingen... ging prima! 1 x bij het openen van n toiletdeur met n nogal zware deurdranger (gaat ie zwaarder open) voelde ik heel even mn linkerborst... oei... maar verder niets aan hand. Voorlopig duw ik die klote deur wel met me kont open... haha... doet die ook es wat...:44:

Of ik pak het mindervalide-toilet... die gaat wat soepeler open....

 

Na werk om 17u naar huis... ff wat naar binnen gepropt en door naar de opleiding. Om daar 3 u te zitten om naar ingewikkelde materie te zitten luisteren. Maar was ook wel weer de moeite waard. Voelde de borsten gaande weg de tijd wat strakker worden. Na afloop onderweg naar huis paar korte steekjes links en rechts. En nu lig ik op me bed. Welterusten allemaal...  :116:

 

Iedereen die morgen mag... @MissEvelineGirl @Cassidy @Chan92 Heel veel Succes... komt allemaal goed. Gewoon blijven ademhalen.... :53::1big_boobs:

-xxx-

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Cassidy:

Fijn dat je eerste werkdag wel okay is verlopen!! Heb je nu nog echt pijn of is dat meer als je net ff teveel kracht zat? 

 

Nou ik ga nu slapen, morgen wordt een lange dag!!

 

Behalve die steekjes die ik gisteravond laat voelde heb ik verder eigenlijk geen pijn. Alleen soms nog dat gevoel van stuwing en dat ze strak worden, maar dat is ook bij te veel inspanning. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.