Ga naar inhoud

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Natjes_twins:

WAUW zeg 3 dagen en al zo goed :o@EnjoyBoobs1050cc ni normaal ik was dan nog net een oudje die ni uit haar bed geraakte en mij ni kon draaien of keren. echt super meid amai!! :71:

De eerste keer in de ochtend gaat het mij ook wat lastiger van het stil liggen maar farms gaat het redelijk goed, wel op mijn gemak natuurlijk maar beter dan verwacht al. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Boobs2015:

Ze heeft er wel veel verstand van. Of ze ervoor geleerd heeft dat durf ik niet te zeggen.... maar ik weet wel dat ze voor heel veel

meiden hier medicatieschemas heeft gemaakt gebaseerd op de medicaties die ze hebben meegekregen waarvan de meiden veel meer baat hadden dan van het schema wat ze vanuit de kliniek kregen. 

 

Ik mag maandag naar Nio. Benieuwd wat ie vind van zijn kunstwerk. 

Wat goed van haar zeg echt top. 

Ik ben benieuwd wat Nio bij jou gaat zeggen. Spannend zeg. :123:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natjes_twins:

@EnjoyBoobs1050cc  Dat is echt snel hoor!! verschiet er echt van maar super voor jou natuurlijk!!  TOP :1bouncingboobs:

Ja had het ook niet verwacht hoor, dus hoop dat het bloody zo een steeds beetje meer berg op. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 4:

weer een goede nachtrust gehad! Vroeg op moeten staan omdat ik kaarten moet gaan halen voor de dansvoorstelling van mijn dochter. Gelijk mn wandelingetje voor de dag gehad... kleine 10 min lopen. 

 

Ik sta daar nu in de rij.... haha... 

 

Vandaag wil ik de medicatie gaan afbouwen. Ben benieuwd hoe dat gaat. En ik ga proberen in bed te slapen. 

 

Verder nix bijzonders.... jas aantrekken is nog een dingetje. Ik

ben nog steeds niet afgegaan das ook nog wel n dingetje. :blink:

 

Nieuwe fotos volgen zo.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Boobs2015:

Update dag 4:

weer een goede nachtrust gehad! Vroeg op moeten staan omdat ik kaarten moet gaan halen voor de dansvoorstelling van mijn dochter. Gelijk mn wandelingetje voor de dag gehad... kleine 10 min lopen. 

 

Ik sta daar nu in de rij.... haha... 

 

Vandaag wil ik de medicatie gaan afbouwen. Ben benieuwd hoe dat gaat. En ik ga proberen in bed te slapen. 

 

Verder nix bijzonders.... jas aantrekken is nog een dingetje. Ik

ben nog steeds niet afgegaan das ook nog wel n dingetje. :blink:

 

Nieuwe fotos volgen zo.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Woaw! Heb je een stoeltje bij? Succes met het aanschuiven. :35:  En met je verdere herstel uiteraard.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Woaw! Heb je een stoeltje bij? Succes met het aanschuiven. :35:  En met je verdere herstel uiteraard.

Ging heel snel loop nu op me gemakkie weer naar huis.:3: Heerlijk ih zonnetje..... 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Hey @EnjoyBoobs1050cc mag ik ook toegang tot je album? Vooral je BWC interesseert me. X

Veel succes nog met je herstel.

Ik zal je toevoegen ^_^

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Doe ik het of niet?:

Dankje!

Ik zal later vandaag ook weer een foto plaatsen van mijn buik, straks voor het eerst ff de douche in voorzichtig ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Ben blij voor jou @Boobs2015. Genieten maar van de frisse lucht en je wandelingetje en dan weer rustig aan.

 

Daarna gelijk door naar honkbalwedstrijd van zoonlief..... :blink: maar nu lekker naar huis en rusten..... :122:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei marjon_nl:

Hey meid,

 

je hebt ze!!! Gefeliciteerd! Hoe voel je je nu?

Mag ik ook even meespieken in je album?

 

Dank je!!! Album staat openbaar!!! Dus ga gerust je gang.... :6:

 

ja gaat wel goed eigenlijk.... alleen vandaag iets te actief geweest en dat heb ik gelijk gevoeld. Dus lig nu weer rustig in mijn mandje.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1-4-2018 at 3:05 PM, Sunnyangel said:

@Esss dank je wel 

Ga dan echt rekening houden met langere reistijd!

Is er bij de kliniek iets van eten en drinken te verkrijgen voor degene die met he mee gaat? 

Ik heb eigenlijk geen idee @Sunnyangel. Mijn vriend had totaal geen zin om daar te zitten wachten dus die is een uurtje weg geweest, in de stad een broodje gehaald en even onder de zonnebank haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn linkerborst lijkt al zachter te worden. Alleen rechts is nog wat hard en de bolling is nog tot aan mn kin<_< maar nu lijkt t aan de buitenkant niet bol/rond is maar beetje minder rond. Is dat normaal? Ik heb 85% eurosilicone gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen tijd voor een update:

 

ik heb weer een hele goede nacht gehad. Aan een stuk door geslapen tot 5:30. Wat ontbeten, vitamientjes, paracetamol genomen en verder geslapen tot 10:00u. ;)

 

Gister was ik veel te actief geweest. Heb voornamelijk gestaan (in de rij en bij honkbal) en ik heb 2 x 10 min gewandeld. En dat heb ik id middag echt wel gevoeld. Ik was gesloopt en heb Smiddags flink geslapen tot zeker 19u. De pijn in mn rechterborst bij zuchten of diep ademhalen is weg gelukkig. Linkerborst wordt echt wel zachter. Heb ook gewoon gevoel in de borsten en tepels:D

 

Mijn stoelgang lijkt na 4 dagen gister ook eindelijk weer op gang te komen. Maar dat was een heel project op zich.... pffff... hoop dat het vandaag wat soepeler gaat. 

 

Zal zo weer wat foto’s plaatsen in mn album. Die staat op zich openbaar dus iedereen kan erbij. Zou het wel leuk vinden als je dan toch even spiekt om er ff een reactie bij te plaatsen :o

 

-xxx-

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi....   B) kom ik weer met een update:

 

Vandaag 6 dagen po. Gisteravond eindelijk weer eens in mijn eigen bedje gaan slapen. Dat was wel ff wennen. Alle kussens zo installeren dat ik genoeg steun in me rug had en niet kon rollen. Ik ben nl een zijslaper. Maar het ging uiteindelijk goed. Ik heb goed geslapen. 

 

Smorgens met de kids opgestaan ontbijt gemaakt, tassen v school helpen klaarzetten en ze uitgezwaaid. Toen ben ik  weer gaan liggen en heb ik weer geslapen tot zeker 11u.... heerlijk!! 

 

Door de dag heen vrij weinig gedaan. Van mn :wub: kreeg ik vandaag de vraag of die ze al mocht aanraken. :wacko: Maar helaas.... nog ff niet... hij wilde ze in eerste instantie nog helemaal niet zien.... :lol: pas wannneer de “klaar zijn” zei die nog.... Hihihi... dus nog heel ff geduld. Haha...

 

vandaag op nacontrole geweest bij Nio! Hij was zeer tevreden. Ik mag de bh nu lager gaan dragen dus heeft ie de bandjes losser gemaakt. Nu is er ruimte zodat ze kunnen zakken. En hij adviseerde een grotere omvang bh omdat deze nu al op t laatste haakje zit en dus vrij strak zit. Dat zorgt nu ook dat het vocht nergens heen kan en idd in die buik blijft zitten:blink:.... dus ik ga zo nog ff shoppen voor een 80E hopelijk is die wel te krijgen....bij de Hema. 

 

Oha ja de pleisters mag ik volgende week zelf eraf halen. En over 6 weken moet ik fotos appen zodat ie kan zien hoe t ervoor staat. :35:

 

zal zo weer wat foto’s droppen in mijn album.

 

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag precies 1 week po...:123:

 

ik voel me over het algemeen wel goed. allleen vandaag ff n dagje minder. Wel soms snel uitgeput. Vandaag wilde ik op zoek naar een bh met een grotere omvang van de Hema dus maar natuurlijk was ook die niets te vinden..... me lover plaagde me al dat ik dat ooit nog meemaak dat ze mn bh-maat niet hebben... :126::45:

 

Maar wel lichtelijk frustrerend dus want ik mag weer stad en land afgaan om die bh nog te vinden. Iets waar ik zo geen zin in heb. Maar ok kijk morgen wel even... dat tipje naar het winkelcentrum was overigens ook geen pretje. De wonden begonnen ineens te zeuren niet zo zeer pijn maar wel beetje steekjes en vervelend aanvoelen. Dus toen mn missie bij de Hema was mislukt ben ik linea recta terug naar huis gekeerd. 

 

Vanaf dat moment is dat zeurend gevoel eigenlijk gebleven. Nu voel ik lichte steken. Alleen in rechts.... ook zo raar.

 

oh ik heb vandaag wel ff auto gereden. Gelukkig eeen automaat dus dat scheelt.... hoop

ik.... :21:

 

Pfffff dat was hem weer ff.... zal zo nog ff spammen met fotos... :38:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Boobs2015:

Vandaag precies 1 week po...:123:

 

ik voel me over het algemeen wel goed. allleen vandaag ff n dagje minder. Wel soms snel uitgeput. Vandaag wilde ik op zoek naar een bh met een grotere omvang van de Hema dus maar natuurlijk was ook die niets te vinden..... me lover plaagde me al dat ik dat ooit nog meemaak dat ze mn bh-maat niet hebben... :126::45:

 

Maar wel lichtelijk frustrerend dus want ik mag weer stad en land afgaan om die bh nog te vinden. Iets waar ik zo geen zin in heb. Maar ok kijk morgen wel even... dat tipje naar het winkelcentrum was overigens ook geen pretje. De wonden begonnen ineens te zeuren niet zo zeer pijn maar wel beetje steekjes en vervelend aanvoelen. Dus toen mn missie bij de Hema was mislukt ben ik linea recta terug naar huis gekeerd. 

 

Vanaf dat moment is dat zeurend gevoel eigenlijk gebleven. Nu voel ik lichte steken. Alleen in rechts.... ook zo raar.

 

oh ik heb vandaag wel ff auto gereden. Gelukkig eeen automaat dus dat scheelt.... hoop

ik.... :21:

 

Pfffff dat was hem weer ff.... zal zo nog ff spammen met fotos... :38:

Wat vervelend @Boobs2015 maar hoort erbij denk ik. Lang leve het online shoppen (voor nu dan maar).

Hopelijk wordt het snel beter. :147:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.