Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Boobs2015

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

19 minuten geleden zei Cientje:

@Boobs2015 @EnjoyBoobs1050cc Wil jullie alvast veel succes wensen voor overmorgen. Alvast een spoedig herstel :D

Dankjewel... zo lief:116:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Cientje:

@Boobs2015 @EnjoyBoobs1050cc Wil jullie alvast veel succes wensen voor overmorgen. Alvast een spoedig herstel :D

Ah wat lief meid, dank je wel. :116:

Het woord echt spannend nu. 

@Boobs2015 hoe gaat het nu met jou? Hier begint het echt ff pittig te worden wat betreft zenuwen. :wacko:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

@Boobs2015 hoe gaat het nu met jou? Hier begint het echt ff pittig te worden wat betreft zenuwen. :wacko:

Ja kan ik mij goed inbeelden want voor u wordt het een hele transfotmatie. 

Als het aan jullie is dan is het voor mij al een weekje geleden. Dud je ziet hoe snel het gaat. Voor jullie het beseffen zijn jullie hersteld. 

Kijk al uit naar jullie verslagen :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Cientje:

Als het aan jullie is dan is het voor mij al een weekje geleden. Dud je ziet hoe snel het gaat. Voor jullie het beseffen zijn jullie hersteld. 

Ja ik ga het zeker bijhouden en idd is een hele verandering voor mij met mijn buik erbij. Maar komt goed. Mijn koffertje ligt al klaar hihi 

De tijd vliegt joh, hoe gaat het nu met jou? Ben benieuwd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik ga het zeker bijhouden en idd is een hele verandering voor mij met mijn buik erbij. Maar komt goed. Mijn koffertje ligt al klaar hihi 

De tijd vliegt joh, hoe gaat het nu met jou? Ben benieuwd. 

Je gaat er fantastisch uitzien en ook voelen. 

Hier gaat alles prima. Enkel doorslapen is nog een prob want slaap normaal altijd op mn buik. 

Ik raad je aan om na de operatie extra vitaminen te nemen. Een multivitamine werkt perfect. Bevorderd de genezing ^_^ ik neem die van supradyne energy. Is hoog gedoseerd. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

T gaat.... heb een huis vol bezoek. Maar af en toe ineens een moment dat me maag wel ff in n knoop zit.... 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Cientje:

Je gaat er fantastisch uitzien en ook voelen. 

Hier gaat alles prima. Enkel doorslapen is nog een prob want slaap normaal altijd op mn buik. 

Ik raad je aan om na de operatie extra vitaminen te nemen. Een multivitamine werkt perfect. Bevorderd de genezing ^_^ ik neem die van supradyne energy. Is hoog gedoseerd. 

Ja ik hoop van wel hihi ik neem al multi vitamine van fit for me die zijn ook nog gedoseerd heb ik ivm met mijn flinke gewichtsafname dus dat is al goed ;) 

Ben zo benieuwd allemaal. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Boobs2015:

T gaat.... heb een huis vol bezoek. Maar af en toe ineens een moment dat me maag wel ff in n knoop zit.... 

Wij zijn weer thuis gelukkig dus nu ff rust op de bank met dalijk een filmpje erop en dan niks meer. Probeer mijn gedachte ff uit te zetten, want net wat jij zegt is  mijn mag ook ff in de knoop pfff komt nu akelig dicht bij :18:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik hoop van wel hihi ik neem al multi vitamine van fit for me die zijn ook nog gedoseerd heb ik ivm met mijn flinke gewichtsafname dus dat is al goed ;) 

Ben zo benieuwd allemaal. 

Oh super. Dan zal u hetstel wel vlotjes verlopen. 

Ja ik nam ervoor ook dagelijks een multi vitamine ivm veel sporten enzo. 

In ieder geval ik duim voor jullie

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Cientje:

Oh super. Dan zal u hetstel wel vlotjes verlopen. 

Ja ik nam ervoor ook dagelijks een multi vitamine ivm veel sporten enzo. 

In ieder geval ik duim voor jullie

Ik en Boobs2015 nemen ook nog arnica druppels. Dank je wel voor het duimen ik ben om 10.00 uur aan de beurt tot 15.00 uur. Ik laat het hier zeker allemaal weten ook met foto's als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

Ik en Boobs2015 nemen ook nog arnica druppels. Dank je wel voor het duimen ik ben om 10.00 uur aan de beurt tot 15.00 uur. Ik laat het hier zeker allemaal weten ook met foto's als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. 

Ahja da had ik ook ergens gelezen maar mijn weerstand was hoog genoeg. Had mn bloed een week ervoor laten controleren. 

Ok ik kom hier toch geregeld piepen. 

Veel succes dames. 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Cientje:

yes ik ga het ook allemaal bijhouden hier....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Sigrid:

@Boobs2015 @EnjoyBoobs1050cc Oehh spannend, nog 1 nachtje! Heel veel succes en ik ga duimen voor een spoedig herstel!! 

Liefs

Dankjewel.... heel lief :116:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Sigrid:

@Boobs2015 @EnjoyBoobs1050cc Oehh spannend, nog 1 nachtje! Heel veel succes en ik ga duimen voor een spoedig herstel!! 

Liefs

Thnx meid, de zenuwen gaan nu echt door mijn lijf poeh poeh. Komt goed, we gaan ervoor. Xx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com