Ga naar inhoud

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei Itsnique:

Nou ik ben geweest hoor afgelopen donderdag! !!!!! SUPERGESPREK!!!

Ik ga morgen een definitieve afspraak boeken en het wordt waarschijnlijk 2e helft april Spannend!!!!

Jaaaaaah toch?!! Fijne man he?! Wat gaat het worden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Itsnique:

500cc eurosilicone met lift en doe ook liposculpure dus blijf een nachtje en ik heb datum 19 April gekregen :)

Oehhhh nice...!! Dat gaat zeker weten wat moois worden.... spannend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
5 minuten geleden zei Boobs2015:

Whoooooot whooooooot.... Gebeld door Park Medisch Centrum. Mag me volgende week melden om 13:45 uur. Operatie staat gepland om 15:15 uur. :tatice_04:

Geweldig he, ik heb er ook echt zin in. misschien zijn we samen in de uitslaapkamer haha ofzo

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

Geweldig he, ik heb er ook echt zin in. misschien zijn we samen in de uitslaapkamer haha ofzo

wie weet.... ik ga naar je uitkijken... jij zal wel helemaal high zijn... hahaha... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Boobs2015:

wie weet.... ik ga naar je uitkijken... jij zal wel helemaal high zijn... hahaha... 

ja dat zal er wel inzitten haha, ze zeiden tegen mij om 10 uur opereren en duurt tot 15.00 uur en dan 2 uurtjes ongeveer op de uitslaapkamer en vanaf een uurtje of 17.00 uur kan er bezoek bij me. Ik heb daarom voor mijn man en kids bij van der valk Blijdorp een kamer geboekt voor hun. kunnen ze langer bij me blijven op 3 april en op 4 april na ontbijt weer meteen komen :123: ipv bijna 2 uur rijden 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal! Ik krijg een prothese wissel door nio op 5 april! Zou het fijn vinden als ik jullie een beetje kan volgen! Na 3 mislukte operatie door vorige pc ben ik als de doods! 

 

Wel echt een super arts nio! Ben zo blij dat hij me gaat helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei lizzy12:

Hoi allemaal! Ik krijg een prothese wissel door nio op 5 april! Zou het fijn vinden als ik jullie een beetje kan volgen! Na 3 mislukte operatie door vorige pc ben ik als de doods! 

 

Wel echt een super arts nio! Ben zo blij dat hij me gaat helpen

Oei dat is niet fijn idd 3 mislukte operaties. Wat is er gebeurt als ik vragen mag? 

Wat ga je 5 april krijgen bij Nio? Ik ga het hier sws bijhouden hoe het verlopen is, ik zal je toevoegen in mijn foto album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lizzy12:

Hoi allemaal! Ik krijg een prothese wissel door nio op 5 april! Zou het fijn vinden als ik jullie een beetje kan volgen! Na 3 mislukte operatie door vorige pc ben ik als de doods! 

 

Wel echt een super arts nio! Ben zo blij dat hij me gaat helpen

Oh das minder 3x pffff.... ik heb alle vertrouwen in Nio! Heb daar alleen maar positieve berichten over gehoord. Wat ga je krijgen?? 

 

Tuurlijk je mag ook volgen.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Protheses zijn te hoog geplaatst en ik kreeg double bubble, volgens die arts was alleen donutlift de oplossing en na 2 donutliften is me protheses gaan rimpelen en of vouwen! Vertrouwen in die kliniek dus helemaal kwijt en op advies van hier bij nio second opinie gedaan! En hij zei wat ik al dacht protheses zitten nu nog te hoog die moeten naar beneden!

 

wat nio gaat doen is deze eruit halen, nieuwe en iets groter erin mar vooral 1cm lager plaatsen! 

 

Heb nu 375 cc high profiel mentor en krijg natrella 500 cc high 

 

eerlijk.... na alle drama en ellende ben ik onwijs bang. Maar gek genoeg zoveel vertrouwen in nio! Kijk gewoon uit naar eindelijk normale boobs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hele verhaal komt hier nog op! Heb in een jaar tijd veel meegemaakt ben momenteel ook met rechtsbijstand en een letselschade advo bezig tegen die oude kliniek! Dus kan nog niet al te veel zeggen hier, aangezien ze meelezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei lizzy12:

Mijn hele verhaal komt hier nog op! Heb in een jaar tijd veel meegemaakt ben momenteel ook met rechtsbijstand en een letselschade advo bezig tegen die oude kliniek! Dus kan nog niet al te veel zeggen hier, aangezien ze meelezen

Wow heavy zeg, nou met Nio gaat het vast goed komen. Heel veel succes meid xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Cientje:

@Boobs2015 @EnjoyBoobs1050cc Wil jullie alvast veel succes wensen voor overmorgen. Alvast een spoedig herstel :D

Ah wat lief meid, dank je wel. :116:

Het woord echt spannend nu. 

 

@Boobs2015 hoe gaat het nu met jou? Hier begint het echt ff pittig te worden wat betreft zenuwen. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

Ah wat lief meid, dank je wel. :116:

Het woord echt spannend nu. 

 

@Boobs2015 hoe gaat het nu met jou? Hier begint het echt ff pittig te worden wat betreft zenuwen. :wacko:

Ja kan ik mij goed inbeelden want voor u wordt het een hele transfotmatie. 

Als het aan jullie is dan is het voor mij al een weekje geleden. Dud je ziet hoe snel het gaat. Voor jullie het beseffen zijn jullie hersteld. 

Kijk al uit naar jullie verslagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Cientje:

Ja kan ik mij goed inbeelden want voor u wordt het een hele transfotmatie. 

Als het aan jullie is dan is het voor mij al een weekje geleden. Dud je ziet hoe snel het gaat. Voor jullie het beseffen zijn jullie hersteld. 

Kijk al uit naar jullie verslagen :)

Ja ik ga het zeker bijhouden en idd is een hele verandering voor mij met mijn buik erbij. Maar komt goed. Mijn koffertje ligt al klaar hihi 

De tijd vliegt joh, hoe gaat het nu met jou? Ben benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

Ja ik ga het zeker bijhouden en idd is een hele verandering voor mij met mijn buik erbij. Maar komt goed. Mijn koffertje ligt al klaar hihi 

De tijd vliegt joh, hoe gaat het nu met jou? Ben benieuwd. 

Je gaat er fantastisch uitzien en ook voelen. 

Hier gaat alles prima. Enkel doorslapen is nog een prob want slaap normaal altijd op mn buik. 

Ik raad je aan om na de operatie extra vitaminen te nemen. Een multivitamine werkt perfect. Bevorderd de genezing ^_^ ik neem die van supradyne energy. Is hoog gedoseerd. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

Ah wat lief meid, dank je wel. :116:

Het woord echt spannend nu. 

 

@Boobs2015 hoe gaat het nu met jou? Hier begint het echt ff pittig te worden wat betreft zenuwen. :wacko:

T gaat.... heb een huis vol bezoek. Maar af en toe ineens een moment dat me maag wel ff in n knoop zit.... 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Cientje:

Je gaat er fantastisch uitzien en ook voelen. 

Hier gaat alles prima. Enkel doorslapen is nog een prob want slaap normaal altijd op mn buik. 

Ik raad je aan om na de operatie extra vitaminen te nemen. Een multivitamine werkt perfect. Bevorderd de genezing ^_^ ik neem die van supradyne energy. Is hoog gedoseerd. 

 

 

Ja ik hoop van wel hihi ik neem al multi vitamine van fit for me die zijn ook nog gedoseerd heb ik ivm met mijn flinke gewichtsafname dus dat is al goed ;) 

Ben zo benieuwd allemaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Boobs2015:

T gaat.... heb een huis vol bezoek. Maar af en toe ineens een moment dat me maag wel ff in n knoop zit.... 

Wij zijn weer thuis gelukkig dus nu ff rust op de bank met dalijk een filmpje erop en dan niks meer. Probeer mijn gedachte ff uit te zetten, want net wat jij zegt is  mijn mag ook ff in de knoop pfff komt nu akelig dicht bij :18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

 

Ja ik hoop van wel hihi ik neem al multi vitamine van fit for me die zijn ook nog gedoseerd heb ik ivm met mijn flinke gewichtsafname dus dat is al goed ;) 

Ben zo benieuwd allemaal. 

Oh super. Dan zal u hetstel wel vlotjes verlopen. 

Ja ik nam ervoor ook dagelijks een multi vitamine ivm veel sporten enzo. 

In ieder geval ik duim voor jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Cientje:

Oh super. Dan zal u hetstel wel vlotjes verlopen. 

Ja ik nam ervoor ook dagelijks een multi vitamine ivm veel sporten enzo. 

In ieder geval ik duim voor jullie

Ik en Boobs2015 nemen ook nog arnica druppels. Dank je wel voor het duimen ik ben om 10.00 uur aan de beurt tot 15.00 uur. Ik laat het hier zeker allemaal weten ook met foto's als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.