Ga naar inhoud

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei JoyceJoyce:

Oh ik zie dat iemand anders die vragen vroeg aan jou haha sorry

Zie dat ik haar gelukkig toch wel heb geantwoord... snap alleen niet hoe ik jou datzelfde antwoord stuurde:17: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Boobs2015:

Zie dat ik haar gelukkig toch wel heb geantwoord... snap alleen niet hoe ik jou datzelfde antwoord stuurde:17: 

Ik snap nog niet goed hoe dit forum werkt dus kreeg een melding en dat gaf ik op gereageerd. Komt zeker dat ik er ook op gereageerd had ;) en ik ben idd net wakker. Vandaag ben ik jarig en gisteren gevierd  dus ben nog aan het bijkomen van gisteren haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei JoyceJoyce:

Oh ik zie dat iemand anders die vragen vroeg aan jou haha sorry

ik snap nu ook je reactie... hahaha... ben nog steeds niet helemaal wakker geloof ik... ga maar gauw nog een bakkie doen.... 

 

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk feessie gehad zeker.... haha

 

Wel bijzonder... in min omgeving snappen velen niet waarom ik me in Ned laat helpen. En jij komt naar Nio in Rotterdam dat zegt toch wel wat hé.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Boobs2015:

vanwege de omvang van de ingreep zeker... 

Ja aangezien ik ook nog de buikwandcorrectie heb idd, de operatie gaat ongeveer 5 uur duren. Dus dan moet je inderdaad een nachtje blijven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Boobs2015:

ik snap nu ook je reactie... hahaha... ben nog steeds niet helemaal wakker geloof ik... ga maar gauw nog een bakkie doen.... 

 

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk feessie gehad zeker.... haha

 

Wel bijzonder... in min omgeving snappen velen niet waarom ik me in Ned laat helpen. En jij komt naar Nio in Rotterdam dat zegt toch wel wat hé.... 

Dank je wel, ja was erg gezellig feestje ;) ik zit nu aan de koffie om bij te komen. Waar kom jij vandaan dan? Ja Nio heeft gouden handjes zeggen ze en heb super mooie resultaten gezien zowel van borsten als de buik dus dan is de keus voor mij snel gemaakt. Wil er trots op zijn straks en deze zomer in een bikini kunnen en niet dat ik me nog moet schamen. Ik ben ook bij faceland geweest maar had daar persoonlijk niet zo'n goed gevoel over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei JoyceJoyce:

Ja aangezien ik ook nog de buikwandcorrectie heb idd, de operatie gaat ongeveer 5 uur duren. Dus dan moet je inderdaad een nachtje blijven. 

 

Pffffoeh... pittige ingreep, hoor... ik ga voor je duimen die dag... maar met Dr. Nio als arts ben je in goede handen. Lees alleen maar positieve berichten over hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei JoyceJoyce:

Dank je wel, ja was erg gezellig feestje ;) ik zit nu aan de koffie om bij te komen. Waar kom jij vandaan dan? Ja Nio heeft gouden handjes zeggen ze en heb super mooie resultaten gezien zowel van borsten als de buik dus dan is de keus voor mij snel gemaakt. Wil er trots op zijn straks en deze zomer in een bikini kunnen en niet dat ik me nog moet schamen. Ik ben ook bij faceland geweest maar had daar persoonlijk niet zo'n goed gevoel over. 

 

Kom zelf uit Rotterdam... dus is voor mij een thuiswedstrijd. Ben ik wel blij om... niet zo idioot vroeg van huis. 

 

Heb ook wel wat consulten in België gehad. Maar uiteindelijk toch ook bij Nio geweest en was zo leuke klik... dat ik maar gewoon de knoop heb door gehakt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Boobs2015:

 

Kom zelf uit Rotterdam... dus is voor mij een thuiswedstrijd. Ben ik wel blij om... niet zo idioot vroeg van huis. 

 

Heb ook wel wat consulten in België gehad. Maar uiteindelijk toch ook bij Nio geweest en was zo leuke klik... dat ik maar gewoon de knoop heb door gehakt. 

 

 

Ff een vraagje ben jij ook op de Facebookgroep van borstvergroting? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei JoyceJoyce:

Ff een vraagje ben jij ook op de Facebookgroep van borstvergroting? 

 

nee ik zit wel bij een amerikaanse groep over borstvergrotingen... van waar je vraag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Boobs2015:

 

nee ik zit wel bij een amerikaanse groep over borstvergrotingen... van waar je vraag?

Omdat ik daar wel vaak actief ben vandaar, Vind dit erg lastig haha ook omdat ik het niet ken denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei JoyceJoyce:

Omdat ik daar wel vaak actief ben vandaar, Vind dit erg lastig haha ook omdat ik het niet ken denk ik. 

 

ja het went wel hoor... even uitvogelen... ik ga even kijken bij die groep waar je het over hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Itsnique:

Goedemorgen ik volg jullie even als dat goed is ...ben zo benieuwd ga donderdag zelf ook op consult bij Nio ... spannend

Hi geen probleem, hoor.... zeker spannend...!! Weet je al wat je wilt? Neem voorbeelden mee van wat je mooi vind. Dan weet Nio ook wat ie kan adviseren om dat gewenste resultaat te behalen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jennifer0:

@Boobs2015 misschien heb je het al een x gezegd, maar wat wordt het nu allemaal precies?? Jij heb ook toch van die zulke prachtige theezakjes als mij<_<

 

Hihihi.... klopt ja..... geweldige lege theezakjes....   :139: ooit 75b, na 2 x borstvoeding 75a/aa overgebleven. 

 

het wordt 450cc eurosillicone dual plane.... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Itsnique:

Goedemorgen ik volg jullie even als dat goed is ...ben zo benieuwd ga donderdag zelf ook op consult bij Nio ... spannend

Hey natuurlijk geen probleem hoor. Heb jij ook al een afspraak met Nio? Wat wil jij precies laten doen? Als je vragen hebt roep gerust he ;) 

 

Ik zie het al je hebt donderdag een afspraak, spannend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei JoyceJoyce:

Hey natuurlijk geen probleem hoor. Heb jij ook al een afspraak met Nio? Wat wil jij precies laten doen? Als je vragen hebt roep gerust he ;) 

 

Ik zie het al je hebt donderdag een afspraak, spannend 

Ik wil een borstlift met protheses en nog een klein beetje lipo flanken.... 

Ik weet dat nio vaak grotere protheses plaatst ipv lift hoop dat het bij mij ook kan.... Wil eigenlijk graag wat werk zien van zijn littekens maar vindt  nog niet echt wat... Maar ben nog een beetje de weg aan het zoeken hahahaha

Verder ben ik mij aan het verdiepen in de soorten protheses want daar heb ik nog geen verstand van.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Itsnique:

Ik wil een borstlift met protheses en nog een klein beetje lipo flanken.... 

Ik weet dat nio vaak grotere protheses plaatst ipv lift hoop dat het bij mij ook kan.... Wil eigenlijk graag wat werk zien van zijn littekens maar vindt  nog niet echt wat... Maar ben nog een beetje de weg aan het zoeken hahahaha

Verder ben ik mij aan het verdiepen in de soorten protheses want daar heb ik nog geen verstand van.....

Bij mij was alleen opvullen geen optie dus ik krijg een lift en mijn tepelhof word iets verkleind. En ik krijg Motiva 1050cc RSC+ 1050cc. Hij gaat ook bij mij en buikwandcorrectie met buikspieren reven doen. Hij geeft goede adviezen en is er duidelijk  in dat is fijn. Man van weinig woorden haha tenminste zo heb ik dat ervaren. Hij staat inderdaad bekend voor grote borsten, ben ook bij faceland geweest maar had ik persoonlijk geen goed gevoel over. Ik ben benieuwd hoe jou consult zal zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei JoyceJoyce:

Bij mij was alleen opvullen geen optie dus ik krijg een lift en mijn tepelhof word iets verkleind. En ik krijg Motiva 1050cc RSC+ 1050cc. Hij gaat ook bij mij en buikwandcorrectie met buikspieren reven doen. Hij geeft goede adviezen en is er duidelijk  in dat is fijn. Man van weinig woorden haha tenminste zo heb ik dat ervaren. Hij staat inderdaad bekend voor grote borsten, ben ook bij faceland geweest maar had ik persoonlijk geen goed gevoel over. Ik ben benieuwd hoe jou consult zal zijn. 

Klopt man van weinig woorden.... maar desalniettemin zeer aangenaam persoon... zeker als arts.... erg down to earth... 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei JoyceJoyce:

Bij mij was alleen opvullen geen optie dus ik krijg een lift en mijn tepelhof word iets verkleind. En ik krijg Motiva 1050cc RSC+ 1050cc. Hij gaat ook bij mij en buikwandcorrectie met buikspieren reven doen. Hij geeft goede adviezen en is er duidelijk  in dat is fijn. Man van weinig woorden haha tenminste zo heb ik dat ervaren. Hij staat inderdaad bekend voor grote borsten, ben ook bij faceland geweest maar had ik persoonlijk geen goed gevoel over. Ik ben benieuwd hoe jou consult zal zijn. 

Ok spannend.. Heb je al een datum??? Ik laat zeker even weten wat het voor mij wordt ben benieuwd... Ik ga je volgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Itsnique:

Ok spannend.. Heb je al een datum??? Ik laat zeker even weten wat het voor mij wordt ben benieuwd... Ik ga je volgen 

 

Ik ben samen met boobs2015 op 3 april aan de beurt ;) dus we zijn aan het aftellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Itsnique:
37 minuten geleden zei JoyceJoyce:

Spannend en wat leuk zo samen

Ik hoop dat de  wachtlijst niet te lang is.... Ik wil ook deze zomer pronken

Valt we mee met wachttijd bij Nio. Je kan vrij snel terecht. Voor mij was april qua werk het beste moment anders had ik in febr of maart zelfs al gekund....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.