Ga naar inhoud

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Hoi hoi... de laatste tijd minder actief. Maar ben jullie zeker niet vergeten....!!

 

Inmiddels 5 maanden po!! 

:43:

 

in de laatste up-date zei ik dat ik nog steken kreeg. Ik heb contact gehad met dr Nio en waarschijnlijk dat ik toch iets te fanatiek mn bovenlichaam (mn rug/schouders) heb getraind waardoor de borstspier belast wordt en verkrampt en dat veroorzaakt de steken. Dus nu qua bovenlichaam toch maar even een tandje lager... en dat lukt aardig. Inderdaad ook minder tot geen last. 

 

Ze zijn ook lekker kneedbaar en zachter geworden... :wub: 

 

Voel me zo goed en zelfverzekerd met deze twee...:1bouncingboobs:

En het herstel is me tot nu toe reuze meegevallen ook. 

 

Oh ja wat wek trouwens minder is wat ik tot vorige week niet kon sinds de bv is zwemmen. Ik voel de littekens dan trekken en ben echt bang dat ik bij de eerste de beste schoolslag de boel openscheur.... dus voorlopig doen we dat ook maar niet. 

 

Nou tot zover maar weer. Oh en er staan wat nwe foto’s in mn album (privé). Stuur maar een berichtje als je toegevoegd wilt worden. 

 

liefs, 

Boobs2015

:53:

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Op 5-4-2018 om 10:19, Boobs2015 zei:

Mocht iemand meer willen weten over BCAA’s zie bijgevoegde link. 

 

http://www.naturafoundation.nl/monografie/BCAA.html

Hi! Welke BCAA heb jij gebruikt? En ben je daar nog voor de operatie mee gestart? Thanks! 

 

Op 5-4-2018 om 10:19, Boobs2015 zei:

Mocht iemand meer willen weten over BCAA’s zie bijgevoegde link. 

 

http://www.naturafoundation.nl/monografie/BCAA.html

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hey zou ik in je album mogen kijken?

Ik heb gelezen dat jij heel het " drop en fluff " proces online hebt gezet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi boobs2015 :), 

 

Ik ben ook 1 wk geleden ook door Nio geopereerd, heb je comments gelezen en denk dat ik ongeveer dezelfde voorsituatie heb als jij, zou het leuk vinden als ik een in jouw album mag kijken hoe het bij jou geworden is. :)

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.