Ga naar inhoud

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Boobs2015

 

Hoi, en fijn dat je een datum hebt, ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie , hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

 

Fijn!! Onwijs bedankt... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobs2015, gefeliciteerd met je datum. Goeie keuze hoor, dr. Nio :35:.

Nu lekker af gaan tellen. Voor je het weet is het 3 april. Joehoe!!!!!!

Geniet van de voorpret, meis. 

 

Xx Jaydee 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Boobs2015, gefeliciteerd met je datum. Goeie keuze hoor, dr. Nio :35:.

Nu lekker af gaan tellen. Voor je het weet is het 3 april. Joehoe!!!!!!

Geniet van de voorpret, meis. 

 

Xx Jaydee 

 

Thanksssssss !! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-2-2018 om 14:37 zei Boobs2015:

Kom net bij dr Nio vandaan in OLVG. Was wat vroeg, hij stond op de gang en ik mocht gelijk doorlopen. 

 

3 jaar geleden al eens geweest en gepast 400cc en 500cc. 

 

We hebben gewoon opnieuwe gepast, ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en hij stelt voor om het te  houden op 450 cc. Dat zal het mooiste effect bij mn lichaamsbouw geven. Ook bij het zien van mijn voorbeeldboobs van @BrownieG (thanksssssss:D) bevestigde hij dat dat met 450cc het beste te realiseren is. 

 

Ik heb inmiddels ook een datum: dinsdag 3 april!!!! In Park Medisch Centrum. 

Was 3 april de eerste datum die vrij was of wilde je zelf deze periode?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎2‎-‎2018 om 14:37 zei Boobs2015:

Kom net bij dr Nio vandaan in OLVG. Was wat vroeg, hij stond op de gang en ik mocht gelijk doorlopen. 

 

3 jaar geleden al eens geweest en gepast 400cc en 500cc. 

 

We hebben gewoon opnieuwe gepast, ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en hij stelt voor om het te  houden op 450 cc. Dat zal het mooiste effect bij mn lichaamsbouw geven. Ook bij het zien van mijn voorbeeldboobs van @BrownieG (thanksssssss:D) bevestigde hij dat dat met 450cc het beste te realiseren is. 

 

Ik heb inmiddels ook een datum: dinsdag 3 april!!!! In Park Medisch Centrum. 

 

Whoehoo.. 3 april is the DATE!! Jij ook binnenkort hele mooie Nioboobs van onze tietenguru :)

450CC is mooi zegt mij ene tiet :45: Zal binnenkort effe foto plaatsen.. is onderhand wel effe tijd! Fijne voorbereiding en lees je goed in zodat je weet wat je wachten staat met herstel etc. En top dat je in Park wordt geholpen.. erin en eruit na je plasje ;) 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei BrownieG:

 

Whoehoo.. 3 april is the DATE!! Jij ook binnenkort hele mooie Nioboobs van onze tietenguru :)

450CC is mooi zegt mij ene tiet :45: Zal binnenkort effe foto plaatsen.. is onderhand wel effe tijd! Fijne voorbereiding en lees je goed in zodat je weet wat je wachten staat met herstel etc. En top dat je in Park wordt geholpen.. erin en eruit na je plasje ;) 

xx

 

 

Yesssss..... ben gewoon nu al zo happy. Zit stiekum al naar mooie topjes te kijken die ik straks mét tieten mag dragen.... :D Tel de dagen al af....:huh: Moet nog wel ff... pffff....

 

Dank je meid.... ja super, thuiswedstrijd....

 

Benieuwd naar je laatste foto's....

 

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Boobs2015:

Bestaat er al een april clubje.... :D @Desert-Rose @best_boobie maken jullie die aan of kunnen we dat zelf?

Er is nog geen aprilclubje. 

Alleen vip's kunnen naast ons, die clubjes aanmaken.

Ik vind het echter fijner om ze in beheer te hebben, want heb ook wat regels opgesteld zodat er geen info voor het forum verloren gaat.

Ik zal er vanavond naar kijken en er 1 aanmaken.

Wil je me daar nog ff een pb over sturen, zodat ik het niet vergeet?

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whooehooeee... Park Medisch Centrum belde dat ze mijn gegevens en datum hebben onvangen van Dr. Nio.

 

 Ik krijg een mail met algemene info over de ingreep, over wat te verwachten, de anesthesie en de medische vragenlijst voor de anesthesioloog.

 

Factuur van het OLVG inmiddels ook binnen.:43: Nog nooit eerder zo blij geweest met het ontvangen van een rekening... whoahahaha...:152:

 

Duurt nog zooooooo lang... pfffff.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Boobs 2015,

 

Fijn dat je afspraak staat en ze je gegevens hebben ontvangen, spannend lijkt met het!!

 

Ik heb Zondag een afspraak bij Boerhaave en maandag een afspraak bij Nio in het OLVG. Ik twijfel namelijk tussen de Monobloc hydrogel en Siliconen gevuld met cohesieve gel i.v.m. de verhalen over silicone die kunnen zweten. Bij Boerhaave bieden ze enkel de silicone variant aan.

 

Wat waren de kosten voor je consultgesprek bij het OLVG? Nio dacht rond de 100 / 110 maar het ziekenhuis vertelde mij rond de 200 / 250 euro waar ik een beetje van schrok. Zeker omdat deze niet in mindering van de operatie worden gebracht.

 

Oh en nog een vraagje, ik lees dat omdat jij / ik het consult in OLVG hebt dus via het ziekenhuis, dat je dan rond 800/1000 goedkoper uit bent dan direct naar Park Medisch kliniek? Klopt dat? 

 

Alvast bedankt voor je reactie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook op 3 april aan de beurt bij dokter Nio krijg borstlift met prothese Motiva RSC corse 1050cc en buikwandcorrectie met buikspieren reven. Dan zijn we samen daar boobs2015  spannend hè haha ik herken je gevoel je helemaal. Groetjes Joyce 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2018 om 18:38 zei Sherrie:

Haai Boobs 2015,

 

Fijn dat je afspraak staat en ze je gegevens hebben ontvangen, spannend lijkt met het!!

 

Ik heb Zondag een afspraak bij Boerhaave en maandag een afspraak bij Nio in het OLVG. Ik twijfel namelijk tussen de Monobloc hydrogel en Siliconen gevuld met cohesieve gel i.v.m. de verhalen over silicone die kunnen zweten. Bij Boerhaave bieden ze enkel de silicone variant aan.

 

Wat waren de kosten voor je consultgesprek bij het OLVG? Nio dacht rond de 100 / 110 maar het ziekenhuis vertelde mij rond de 200 / 250 euro waar ik een beetje van schrok. Zeker omdat deze niet in mindering van de operatie worden gebracht.

 

Oh en nog een vraagje, ik lees dat omdat jij / ik het consult in OLVG hebt dus via het ziekenhuis, dat je dan rond 800/1000 goedkoper uit bent dan direct naar Park Medisch kliniek? Klopt dat? 

 

Alvast bedankt voor je reactie. 

 

Hoi sorry voor late reactie.... ik heb van ziekenhuis begrepen dat consult idd rond de 200,- is. Ik heb een verwijsbriefje mee moeten nemen. Maar heb geen idee of ik vanuit de eigen risico nog wat moet betalen. Kan zijn dat het dan nog 100,- euro is. 

 

Klopt... er worden in OLVG geen cosmetische ingrepen meer gedaan vanwegen tekort aan ok personeel. Echt alleen medische ingrepen. Vandaar dat alle cosmetische ingrepen via OLVG gedaan worden in Park Medisch Centrum. Maar wel tegen de vooraaarden die gelden bij OLVG.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei JoyceJoyce:

Ik ben ook op 3 april aan de beurt bij dokter Nio krijg borstlift met prothese Motiva RSC corse 1050cc en buikwandcorrectie met buikspieren reven. Dan zijn we samen daar boobs2015  spannend hè haha ik herken je gevoel je helemaal. Groetjes Joyce 

Ohhhh....Spannend!!! Ik ga je volgen.... misschien komen we elkaar wel tegen....  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is trouwns een besloten april-clubje. Gewoon gezellig kletshoekje met meiden die in april worden geholpen. Kunnen we daar samen aftellen en de tijd doden haha.... zie je daar misschien!! -xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben rechtsreeks in Rotterdam geweest niet in olvg Amsterdam. Dus wat betreft de vragen die je over Amsterdam hebt kan ik je helaas niet beantwoorden. Ikzelf  woon  in België dus weet ook niet precies hoe je verzekering dit vergoed verder, ik ben wel een Nederlandse maar woon dus in België. Ik betaal de operatie ook helemaal zelf dus ikzelf heb niets met de zorgverzekering te maken. Maar inderdaad erg spannend allemaal, mij kan het ook niet snel genoeg gaan allemaal. Heb soms al best zenuwen ervoor haha. Ik ga motiva RSC 1050cc corse krijgen achter de spier. Ik kom nu van een lege E cup. Ben jij ook lid van de groep op Facebook van borstvergrotingen / verkleining? Vind het heel fijn dat ik iemand nu gevonden heb die 3 april ook geopereerd word, fijn om er samen naar uit te kijken. Ik ga eens kijken naar de april groep.. Als jij nog vragen hebt roep gerust hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobs2015:

 

Hoi sorry voor late reactie.... ik heb van ziekenhuis begrepen dat consult idd rond de 200,- is. Ik heb een verwijsbriefje mee moeten nemen. Maar heb geen idee of ik vanuit de eigen risico nog wat moet betalen. Kan zijn dat het dan nog 100,- euro is. 

 

Klopt... er worden in OLVG geen cosmetische ingrepen meer gedaan vanwegen tekort aan ok personeel. Echt alleen medische ingrepen. Vandaar dat alle cosmetische ingrepen via OLVG gedaan worden in Park Medisch Centrum. Maar wel tegen de vooraaarden die gelden bij OLVG.

 

 

Oh ik zie dat iemand anders die vragen vroeg aan jou haha sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/2/2018 om 23:05 zei Boobs2015:

 

Yesssss..... ben gewoon nu al zo happy. Zit stiekum al naar mooie topjes te kijken die ik straks mét tieten mag dragen.... :D Tel de dagen al af....:huh: Moet nog wel ff... pffff....

 

Dank je meid.... ja super, thuiswedstrijd....

 

Benieuwd naar je laatste foto's....

 

-xxx-

Ik zelf moet een nacht blijven in Parkkliniek 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.