Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Boobs2015

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Girl!! Ik wil je alvast heel veel succes wensen met werken en school morgen!:43:

Laat je weten hoe het was?

En btw, wat worden je boobies al mooi!

Liefs!

Xoxo

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Mrs.:

Girl!! Ik wil je alvast heel veel succes wensen met werken en school morgen!:43:

Laat je weten hoe het was?

En btw, wat worden je boobies al mooi!

Liefs!

Xoxo

Thanks.... laat ik weten!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pffff.... update na 1 hele dag (8uur) werken + 3u bedrijfseconomie er achteraan... 

Vanmorgen heb ik die wekker echt vervloekt! Maar goed.... had dus wat moeite met opstarten en in het ritme komen.... :18:

Iedereen op het werk die het wist kwam “kijken” en horen hoe het was bevallen etc.... onwijs lief alle betrokkenheid. De reacties waren zo positief... sommigen wisten niet dat te “weinig” had, was hun nooit opgevallen.... Hilariteit toen ik mn “oude” werk-blouse aan stond te trekken... want zou die nog passen of niet???!:45: Moet zeggen met slechts 1 knoopje extra open, er zit toch een hempje onder, kan die nog prima.... geen enkel probleem... :35:

Nadat de nieuwigheid er vanaf was weer over tot de orde van de dag.... prima te doen. Beetje telefoneren, mails beantwoorden, de gangbare dingen... ging prima! 1 x bij het openen van n toiletdeur met n nogal zware deurdranger (gaat ie zwaarder open) voelde ik heel even mn linkerborst... oei... maar verder niets aan hand. Voorlopig duw ik die klote deur wel met me kont open... haha... doet die ook es wat...:44:

Of ik pak het mindervalide-toilet... die gaat wat soepeler open....

Na werk om 17u naar huis... ff wat naar binnen gepropt en door naar de opleiding. Om daar 3 u te zitten om naar ingewikkelde materie te zitten luisteren. Maar was ook wel weer de moeite waard. Voelde de borsten gaande weg de tijd wat strakker worden. Na afloop onderweg naar huis paar korte steekjes links en rechts. En nu lig ik op me bed. Welterusten allemaal...  :116:

Iedereen die morgen mag... @MissEvelineGirl @Cassidy @Chan92 Heel veel Succes... komt allemaal goed. Gewoon blijven ademhalen.... :53::1big_boobs:

-xxx-

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn dat je eerste werkdag wel okay is verlopen!! Heb je nu nog echt pijn of is dat meer als je net ff teveel kracht zat? 

Nou ik ga nu slapen, morgen wordt een lange dag!!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Cassidy:

Fijn dat je eerste werkdag wel okay is verlopen!! Heb je nu nog echt pijn of is dat meer als je net ff teveel kracht zat? 

Nou ik ga nu slapen, morgen wordt een lange dag!!

Behalve die steekjes die ik gisteravond laat voelde heb ik verder eigenlijk geen pijn. Alleen soms nog dat gevoel van stuwing en dat ze strak worden, maar dat is ook bij te veel inspanning. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 29-1-2018 om 20:57 zei Boobs2015:

Dank je!! :rolleyes: ja heb ook veel goeds over hem gehoord. Vooral die Eurosilicone protheses spreken me aan. ZIjn 85% gevuld en vallen heel natuurlijk.

En dat klopt helemaal,  ik heb ze toen ook door NioMio laten zetten in oktober 2014. Nog steeds superblij mee :-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Sylleke:

En dat klopt helemaal,  ik heb ze toen ook door NioMio laten zetten in oktober 2014. Nog steeds superblij mee :-) 

Bedankt voor je berichtje... benieuwd hoe van jou er nu uitzien... heb je album bijgehouden? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee,  ik heb niks meer bij gehouden. In het begin doe je dat wel he? En zoals ze er nu uitzien??  Awesome:D en natuurlijk :1big_boobs: ik wil wel een foto sturen met  hoe ze nu uiteindelijk zijn geworden hoor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Sylleke:

Nee,  ik heb niks meer bij gehouden. In het begin doe je dat wel he? En zoals ze er nu uitzien??  Awesome:D en natuurlijk :1big_boobs: ik wil wel een foto sturen met  hoe ze nu uiteindelijk zijn geworden hoor

Graag... mag ook in een privé bericht natuurlijk he! Wat heb je destijds gekregen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ja,  ik ga ze ook in een privé sturen :) 

Maar ik heb ronde Eurosilicone high profile 85% 400cc 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag zijn mijn babes 2 weken...! Heb 2 nwe fotootjes geplaatst. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Up-date 17 dagen po:

TGIF...!!!! :tatice_04: pffffffoeh... dat was me een weekje wel...:o Maar... we hebben het overleefd.... hihihi...

Deze week dus weer aan het werk. Ik was écht zo blij dat ik 2 weken vrij was en ik kan het een ieder aanbevelen. Lichamelijk voelde ik me gewoon nét even wat beter. 

Met dit lekkere weer is het wel een beetje creatief zijn met wat ik aantrek... iets dat lekker luchtig is en toch niet té luchtig voor de ochtenden en maar ook toch weer luchtig genoeg voor de middagen zonder dat die lelijke sportbh te zien is... Draag gelukkig bedrijfskleding. Maar ik reis met ov en 's morgens kan het nog net ff wat frisjes zijn en 's middags is het weer bloedheet. 

De reacties op mijn werk waren zo positief. Het grappige is dat de mannen die ervan hebben gehoord (want ik heb het geen een verteld, zo zie je maar...) niet durven te kijken, je ziet ze echt focussen op mijn hoofd (hihihi), vragen ook verder niets... Maar de vrouwen daarentegen... nou, die komen echt van andere afdelingen dat ze gehoord hebben dat en hoe het staat en oh... wat mooi... past goed bij je.... zo leuk! 

Gister na werk ging ik me in ons kantoortje ff snel omkleden. Er liepen nog wat vrouwelijke collega's rond. Hup.. blouse uit, zomerjurkje aan... ohhhhh... toen zagen ze de Babes in bh... jaaaaaaa, toen waren ze overtuigd, hoor... "echt een goede maat", "past precies bij je"...:wub::D

Wat ook wel leuk is.... maandag en dinsdag zaten mijn werkblouses ietsje strak, daardoor liet ik de bovenste 3/4 knopen open zodat mijn hempje te zien kwam. Dat zat net ff wat prettiger. Sinds gister had ik geen hempje aan en moest mijn blouse dus toch echt dicht... en dat ging prima. Hij past nog hartstikke goed ondanks de inhoud die er nu in zit... haha... Dus ook geen nieuwe blouses nodig. Fijn! 

Mijn tepels... daar wordt ik echt helemaal gek van...:20: Smeer ze 2x per dag in met vaseline. Maar het is zo gevoelig. Heb wel het idee dat het minder wordt maar doet nog steeds zeer gewoon.... Hebben meer daar last van? Nog een gouden tip over hoe ik daar wat aan kan doen...???!!! :unsure: Ik hoor het graaaaaag...

Nou dat was hem weer voor nu. Ik heb woensdag een tentamen dus moet zwaar blokken. Zal dus even van de radar verdwijnen. Maar ik lees zo nu en dan mee.... 

Heel fijn weekend! Genieten jullie van het weer... :wub:

-xxx-

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuke update meis! 

Misschien een idee om van die wattenschijfjes op je tepels te doen?

Xx liefs nina

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alweer druk druk dus. Ik heb geen gevoelige tepels ivm lift naar heel gevoelige borsten maar echt jeuk om gek van te worden. Als je eraan zit moet ik gewoon lichtelijk krabben hihi. Hoef jij je sportbh nu niet meer aan? Hier zal ik blij zijn als ik die band kan aflaten haha. Succes met je Examen. Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi..... up-date 22 dagen po:

ik voel me goed. Borsten voelen steeds meer eigen. Tepels lijken steeds minder gevoelig te worden. In de avond einde vd dag toch wel soms harde borsten. Heel af en toe eens een steekje maar echt sporadisch.... 

ik had Nio van de week geapt omdat ik dacht dat ik een kleinere bh aan moest. Ik draag op zijn advies nu 75E maar de zwelling is nu gezakt dus begint de bh wat losser te zitten.  Meer als n soort hempje bijna... Hahha Maar Nio gaf aan dat dat juist de bedoeling is. Zwaartekracht kan nu zijn gang gaan en de borsten komen zo op hun plekje. Gewoon 75E blijven dragen dus.... verder vond die ze er ook prima uitzien. Dus das ook fijn....

Officieel mag ik vanaf nu licht cardio doen. Denk dat ik dat vanavond of morgenavond ff lekker ga oppakken.... zo fijn! 

Gister zei mn lover nog dat ze er natuurlijk uitzien en passen bij mn lichaamsbouw. Mensen die me niet      kennen zouden niet beter weten.... ha!!! Das nou precies wat ik wilde.... tot zo ver gelukt.

Helaas mag die er zelf nog niet optimaal van ze genieten....  :huh: aangezien ik gek werd van extreem gevoelige tepels... voorlopig moet ie het doen met kijken... :ph34r:

Nou tot zover weer even...

Up-date: 1 pleister viel er net eindelijk af. Nog 5 te gaan....

valt me meteen op dat het litteken van links niet in de borstplooi valt... of komt dat nog na het drop&fluff ...? Iemand een idee??

Foto in album van littekens. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com