Ga naar inhoud

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Coconut:

Ligt vast aan mij, ik ben nieuw :rolleyes:

 

Nee joh... ik zag al wat er mis ging. Lag aan mij... kijk nog eens ajb! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobs2015:

Oh dank je wel.... ik heb je toegevoegd. Wil je even kijken of je ern kan?

Ik vind ze prachtig geworden!! Het lijkt wel of ze ook een stuk groter zijn geworden na het zakken of ligt dat aan mij? 

 

Heel herkenbaar die vormen tijdens de eerste weken! Dat heb ik ook jog heel erg nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Gin@:

Ik vind ze prachtig geworden!! Het lijkt wel of ze ook een stuk groter zijn geworden na het zakken of ligt dat aan mij? 

 

Heel herkenbaar die vormen tijdens de eerste weken! Dat heb ik ook jog heel erg nu. 

dank je... ja ze zijn veel meer vorm gaan krijgen ook. Dat komt door het drop & fluff procec.. dan laat gaat de borstspier ontspannen en schuiven de protheses op hun plekje in de pocket. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Boobs2015:

dank je... ja ze zijn veel meer vorm gaan krijgen ook. Dat komt door het drop & fluff procec.. dan laat gaat de borstspier ontspannen en schuiven de protheses op hun plekje in de pocket. 

 

 

Ik hoop dat mijn borstspier zich ook een keer gaat ontspannen! 

 

Ff wat anders miss weet jij dat, aangezien je al een paar maand po bent.... heb jij tijdens of voorafgaand je menstruatie nu meer pijn aan je borsten dan voorheen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Gin@:

Ik hoop dat mijn borstspier zich ook een keer gaat ontspannen! 

 

Ff wat anders miss weet jij dat, aangezien je al een paar maand po bent.... heb jij tijdens of voorafgaand je menstruatie nu meer pijn aan je borsten dan voorheen??

heb daar in het begin wel wat ongemak bij ervaren... maar nu ook niet meer eigenlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto up-date lieve dames...

 

Vandaag 14 weken po... dolgelukkig ben ik met mn twee vriendinnen! Had dit veel eerder moeten doen. Voel me zoveel mooier en zelfverzekerder....

 

Heb alle gevoel weer terug in mn tepels. Mijn vriend is inmiddels van billenman verandert in tietenman... hij kan er werkelijk waar de hele dag    Aan zitten... :D ze lijken wel als een soorr magneet te werken op die handen van hem.... Hihihi... hij vind ze supermooi... :wub:

 

Steekjes heb ik vrijwel niet meer en met de littekens gaat het ook aardig. Ben gestopt met de pleisters omdat ik ze zat was... ben nu Ah smeren met bio oil. 

 

-xxx-

 

 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Coconut:

@Boobs2015 jij en je vriend mogen supertrots zijn! Ze zijn prachtig :wub:. Leuk om te lezen, geniet ervan. Wacht ik maar braaf op de drop&fluff. (Ik hou d'r van :159:)

Bedankt.... geduld geduld geduld komt helemaal goed meid... xxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto up-date: full body picture voor een beeld van hoe de boobies in verhouding staan tot de rest van mijn lichaam. Ik vond dat van essentieel belang. Mijn nieuwe tieten moesten in verhouding staan tot de rest. Mission accomplished.... :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei leek:

Ohw ik zie ze niet meer

is natuurlijk omdat ze je ze toen met die gekke dingen privé gezet hebt??

wacht!! Ik voeg je toe... klopt heb mn album op privé gezet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei leek:

Ohw ik zie ze niet meer

is natuurlijk omdat ze je ze toen met die gekke dingen privé gezet hebt??

 

je bent toegevoegd!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
2 uur geleden zei Sharonneke:

@Boobs2015 hai zou ik ook misschien in je album mogen kijken? Ben erg benieuwd naar de littekens en jouw verdere genezing aangezien jij langer PO bent dan ik :D

Hoiiiiii je staat erbij!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sharonneke:

@Boobs2015 thanks, maar ik zie helaas niks :(

 

Das denk ik omdat je nog actief genoeg bent op het forum. Je moet even wat reacties plaatsen een voorsteltopic aanmaken enz.... dan mag je fotos zien van anderen. 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Michelle05:

Zou ik ook in je album mogen kijken? 

Je staat erbij.... kan zijn dat je nog niets ziet maar dat heeft te maken met hoe actief je bent op het forum. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.