Ga naar inhoud

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei Ganda:

 

Hoihoi,

 

ik lees je verhaal over het indalen. Ik krijg 11 juni of 435 of 485cc. Ben heel benieuwd hoe dat dan eruit ziet, zodat ik daar ook op voorbereid ben. Mag ik daarom toegang tot je album? — ik zie nu dat ik al toegang heb. Wauw, wat zijn ze mooi! Echt super zeg! Dat niet indalen zie ik zelf eerlijk gezegd niets van. Vind ze gewoon heel mooi!

 

de foto hierboven is echt supermooi! Dat ziet er prachtig uit!

Awh...:53: dank je wel .... ja dat niet indalen dan staan ze te hoog! En ziet het er echt supernep uit... :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen vandaag 9 weken po! Foto up-date in album...

 

Intens gelukkig met mn vriendinnen...:33: beste beslissing ever!!

 

toevallig vandaag af en toe een steek links en rechts... maar verder niets spannends. Zal er gewoon bij horen. 

 

:43:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Boobsie:

Hi @Boobs2015! Ik heb net even zitten kijken in je fotoalbum, zo mooi!! Vind dat het prachtig

is geworden! Dank je voor het delen :D komende dinsdag ben ik aan de beurt. Vind het mega spannend, maar na jouw foto’s weet ik waar ik het voor doe :P

Oeeeeeh spannend Hej!! Aftellen.... dank je meid!! Ben er ook heel blij mee!! 

Door wie wordt j geholpen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boobs2015:

Oeeeeeh spannend Hej!! Aftellen.... dank je meid!! Ben er ook heel blij mee!! 

Door wie wordt j geholpen?

 

Ik ga naar Bergman Clinics, dr. F. Lichtenegger. Krijg 330 cc anatomisch dp. Nu 75A(A), straks hopelijk mooie C!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke dag happy met mn twins! Mijn lover zei al ik zit in mn showtime-fase... :wub: waar die overigens zelf behoorlijk van geniet... :D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Boobs2015:

Elke dag happy met mn twins! Mijn lover zei al ik zit in mn showtime-fase... :wub: waar die overigens zelf behoorlijk van geniet... :D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zooooo mooi!! Lekker van deze fase genieten!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Boobs2015:

Elke dag happy met mn twins! Mijn lover zei al ik zit in mn showtime-fase... :wub: waar die overigens zelf behoorlijk van geniet... :D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Huh? Is dat maar een fase? Wat jammer. Geniet er maar van.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Huh? Is dat maar een fase? Wat jammer. Geniet er maar van.

 

Dat hoopt ie..... hahaha... ik denk er anders over.... :D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Up-date 12 weken po:

 

Deze week mocht ik rustig aan bovenlichaam weer trainen. Heb rug en biceps gepakt. Niet al te zwaar (ook weer niet té licht)... en het ging aardig moet ik zeggen. Enige wat beetje gek aanvoelt is als je armen omhoog gaan en ik dus gewicht naar beneden moet trekken. Dan voel ik het litteken ook ff trekken... maar verder nog geen hele spannende dingen zoals misvorming van de borst bij aanspannen. Ik voel het wel wanneer ze worden aangespannen maar tis niet overdreven zichtbaar. 

 

Ben vd week gaan opmeten en kom op een 70E/75D. Dus binnenkort shoppen voor meer bhs... whooohooo.... 

 

Mijn album is trouwns sinds deze week ook afgeschermd. 

Wie er toegang wilt hoor ik graag.... 

tot snel weer...

-xxx-

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-6-2018 om 11:57 zei Boobs2015:

Fotootje geplaatst van het drop & fluff proces in mijn album... dag 1 vs. dag 77 po... check het even. :D

 

Zooooo hier hoop ik ook op! Klopt het dat bij DP de spier nog langer gaat worden waardoor de protheses minder naar binnen gedrukt worden? Fluffen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Coconut:

 

Zooooo hier hoop ik ook op! Klopt het dat bij DP de spier nog langer gaat worden waardoor de protheses minder naar binnen gedrukt worden? Fluffen :wub:

Nou niet zozeer dat de spier langer wordt... het droppen is dat de borstspier gaat ontspannen en dat die de prothese wat meer loslaat en ruimte geeft om te zakken (droppen). Het fluffen heeft betrekking op dat ze zacht en soepel worden. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk, dankjewel @Boobs2015ik kan niet wachten 1week po :3:. Geduld ik weet het....

 

Maar ik vind het moeilijk om een beetje te zien hoe ze ongeveer zullen worden. Ik vreet cc's schijnbaar. Ik volg je proces graag!

Heb je aan mijn album toegevoegd. Ik hoor graag wat jij denkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Coconut:

Duidelijk, dankjewel @Boobs2015ik kan niet wachten 1week po :3:. Geduld ik weet het....

 

Maar ik vind het moeilijk om een beetje te zien hoe ze ongeveer zullen worden. Ik vreet cc's schijnbaar. Ik volg je proces graag!

Heb je aan mijn album toegevoegd. Ik hoor graag wat jij denkt. 

Ja echt geduld hebben.... bij mij begonnen ze ook pas rond week 5/6 heel langzaam te zakken.... kijk maar in mn album. Heb t helemaal

bijgehoiden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-6-2018 om 00:32 zei Boobs2015:

Up-date 12 weken po:

 

Deze week mocht ik rustig aan bovenlichaam weer trainen. Heb rug en biceps gepakt. Niet al te zwaar (ook weer niet té licht)... en het ging aardig moet ik zeggen. Enige wat beetje gek aanvoelt is als je armen omhoog gaan en ik dus gewicht naar beneden moet trekken. Dan voel ik het litteken ook ff trekken... maar verder nog geen hele spannende dingen zoals misvorming van de borst bij aanspannen. Ik voel het wel wanneer ze worden aangespannen maar tis niet overdreven zichtbaar. 

 

Ben vd week gaan opmeten en kom op een 70E/75D. Dus binnenkort shoppen voor meer bhs... whooohooo.... 

 

Mijn album is trouwns sinds deze week ook afgeschermd. 

Wie er toegang wilt hoor ik graag.... 

tot snel weer...

-xxx-

Hoi hoi :)

 

superinterressant je verhaal! Ik lees boeiend mee, je schrijft echt leuk en alles is zoow herkenbaar! 

 

Ik ben zelf 15 dagen po en mn boobs hebben hun weg naar het zuiden nog niet gevonden. Ik ben heel benieuwd naar je zakproces... mag ik in je album kijken??

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-7-2018 om 09:07 zei Gin@:

Hoi hoi :)

 

superinterressant je verhaal! Ik lees boeiend mee, je schrijft echt leuk en alles is zoow herkenbaar! 

 

Ik ben zelf 15 dagen po en mn boobs hebben hun weg naar het zuiden nog niet gevonden. Ik ben heel benieuwd naar je zakproces... mag ik in je album kijken??

 

 

Oh dank je wel.... ik heb je toegevoegd. Wil je even kijken of je ern kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-7-2018 om 00:57 zei Coconut:

Ik kan er nog niet in kijken?

oh jee... heb het even opnieuw geprobeerd. Kijk even of het is gelukt...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Boobs2015:

oh jee... heb het even opnieuw geprobeerd. Kijk even of het is gelukt...?

:help: echt gek, ik kan alleen je album met voor foto's zien. Ik zal wel iets niet goed doen. Zo jammer want zou supergraag je proces willen zien. :53:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Coconut:

:help: echt gek, ik kan alleen je album met voor foto's zien. Ik zal wel iets niet goed doen. Zo jammer want zou supergraag je proces willen zien. :53:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

*** is inmiddels opgelost! ***

hmmm... wat zou ik verkeerd gedaan hebben? Mensen kunnen niet in mijn album. Heb de instructie ook doorgenomen en kom niks geks tegen.... HELP?!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.