Ga naar inhoud

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 5-5-2018 om 02:04 zei Ank:

@Sylleke

Hoi meis lang geleden hoe gaat het nu met je.

xx Ank

Heeyy andere meis:rolleyes:

 

Ja goed...en met jou? Dit is echt heel erg lang geleden he? Met de boobies gaat het super en ziet er goed uit en nog steeds superblij mee :D

Ondertussen is mijn allerliefste schoonpaps overleden en dat is echt een enorm gemis, destemeer omdat ik ook altijd voor hem zorgde, dus ik ben in het begin enorm in een gat gevallen. Maar het gaat beter en beter met mij hoor. Ik dans nog steeds, organiseer ook nog steeds, dus wat dat betreft nog niks veranderd.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 5 weken po:

 

vandaag 5 weken geleden kreeg ik mn Babes. Foto up-date in mn album (openbaar). 

 

Links is echt al zacht. Rechts nog steeds stront eigenwijs. Zondag paar uurtjes bh-loos rond gelopen. Ook ff lekker hoor... sinds gister jeukt rechts boven bij de bolling... echt zwaar irritant... zie ook ‘n beetje rood plekje. Kan vast geen kwaad... maar wel heel vervelend. 

 

Verder voel ik me top! Kan echt niets bedenken eigenlijk. Sporten nog steeds alleen cardio vanaf volgende week mag de beuk erin... ehhhh.... niet dus maar mag dan wel licht benen trainen. Ik moet daar altijd wel voorzichtig mee zijn, omdat ik gauw te zwaar wil gaan. “Rustig opbouwen is voor mietjes” is mijn motto altijd... :blink: dus dat wordt nog wel een dingetje vrees ik.

 

Dat was hem weer ff! 

 

:53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2018 om 19:36 zei EnjoyBoobs1050cc:

Ik en Boobs2015 nemen ook nog arnica druppels. Dank je wel voor het duimen ik ben om 10.00 uur aan de beurt tot 15.00 uur. Ik laat het hier zeker allemaal weten ook met foto's als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. 

wauw wat een operatie moet dat geweest zijn.

ben erg beniiuewd hoe het nu met jou is en naar d fotos ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2018 om 16:48 zei Sylleke:

Heeyy andere meis:rolleyes:

 

Ja goed...en met jou? Dit is echt heel erg lang geleden he? Met de boobies gaat het super en ziet er goed uit en nog steeds superblij mee :D

Ondertussen is mijn allerliefste schoonpaps overleden en dat is echt een enorm gemis, destemeer omdat ik ook altijd voor hem zorgde, dus ik ben in het begin enorm in een gat gevallen. Maar het gaat beter en beter met mij hoor. Ik dans nog steeds, organiseer ook nog steeds, dus wat dat betreft nog niks veranderd.

 

Xxx

Fijn te lezen dat het goed met je gaat.jammer te lezen dat je schoonvader is overleden hij werd zo goed verzorgd door jou en je man.

Ik heb in drie jaar tijd mijn twee broers  en zwager moeten verliezen.

Het gaat je goed meis in de toekomst:71:

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik ga net mn oksels weer waxen 5 weken po.... :blink: hopa armen/ellebogen omhoog... was ff raar... voelde beetje stijf aan zeg maar... 

 

ook de benen moesten weer. Daarvoor voor de achterkant benen op mn buik moeten liggen... soort van op mn elleboog licht gesteund om niet met mn volle bovenlichaam op de boobies te hoeven liggen. Ook erg apart maar zeker niet pijnlijk.... . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎6‎-‎4‎-‎2018 om 20:57 zei Boobs2015:

Ze heeft er wel veel verstand van. Of ze ervoor geleerd heeft dat durf ik niet te zeggen.... maar ik weet wel dat ze voor heel veel

meiden hier medicatieschemas heeft gemaakt gebaseerd op de medicaties die ze hebben meegekregen waarvan de meiden veel meer baat hadden dan van het schema wat ze vanuit de kliniek kregen. 

 

Ik mag maandag naar Nio. Benieuwd wat ie vind van zijn kunstwerk. 

Als verpleegkundige in de palliatieve zorg heb ik samengewerkt met de pijnpoli en maakte destijds ook de medicatieschema's voor deze patienten. Dus heb er idd voor geleerd :P 

xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei best_boobie:

Als verpleegkundige in de palliatieve zorg heb ik samengewerkt met de pijnpoli en maakte destijds ook de medicatieschema's voor deze patienten. Dus heb er idd voor geleerd :P 

xxx

Hihihi nou zeker weten wel!!! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Up-date 6 weken po:

 

hoiiiii.... vandaag de “magische” 6 weken grens bereikt! Voor velen hét moment dat de postoperatieve of sportbh uit mag. Voor mij persoonlijk een heel ander feestje.... IK MAG WEER BENEN EN BUIK DOEN IN DE SPORTSCHOOL!!!!! :43:

 

En knallen zullen we... wel rustig aan natuurlijk.... hoewel dat erg moeilijk is. Ik wil al snel te hard gaan... ook daarvoor totaal geen geduld. 

 

Afgelopen zondag zijn ze eindelijk ook officieel getest en goedgekeurd door mn lover.....   :D Die mocht de afgelopen weken echt alleen kijken en vooral niet aankomen... :blink: ik vond het veel te spannend aangezien het er vaak wild aan toegaat... dus liever maar even niet. 

 

Ben er zo blij mee... ook al

is het pas 6 weken. I love my twins...

 

Ze worden ook steeds zachter. En volgens mij zijn ze ook meer gaan zakken in de pocket en staan ze minder hoog.

 

Nieuwe jurkjes en topjes die ik online had besteld worden zo langzamerhand stuk voor stuk geleverd. Dus FESTIVAL SEIZOEN.... HERE I COME...!!! :tatice_04:

 

Er staat een foto update in mn album (openbaar). 

 

Liefs, 

Boobs2015

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Up-date na 1e keer weer benen en buik trainen.

 

Gisteren mocht ik officieel weer benen en buik trainen. Wat een feest. Lekker rustig aan, niet te zwaar maar oh wat was het fijn.

 

Ik heb het volgende gedaan:

-achterwaartse dumbell lunges

-dumbel step up met extensie 

-zittende leg curl

-liggende leg curl

-leg extention

-zijwaartse legpress

-hip abductor

-calve raises

 

Buik vond ik wat lastiger trainen. Steeds het gevoel dat ik de wonden voel trekken. Dus heb dat maar beperkt tot Flutter kicks. Vandaag moet ik me daar iets beter op voorbereiden en alternatieven zoeken. Afgesloten met 30 min cardio.... 

 

Zo de kids naar school, dan een afspraak en dan weer de draad oppakken waar ik gister ben gebleven.

 

B)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Boobs2015:

Up-date na 1e keer weer benen en buik trainen.

 

Gisteren mocht ik officieel weer benen en buik trainen. Wat een feest. Lekker rustig aan, niet te zwaar maar oh wat was het fijn.

 

Ik heb het volgende gedaan:

-achterwaartse dumbell lunges

-dumbel step up met extensie 

-zittende leg curl

-liggende leg curl

-leg extention

-zijwaartse legpress

-hip abductor

-calve raises

 

Buik vond ik wat lastiger trainen. Steeds het gevoel dat ik de wonden voel trekken. Dus heb dat maar beperkt tot Flutter kicks. Vandaag moet ik me daar iets beter op voorbereiden en alternatieven zoeken. Afgesloten met 30 min cardio.... 

 

Zo de kids naar school, dan een afspraak en dan weer de draad oppakken waar ik gister ben gebleven.

 

B)

Wat ben je goed bezig Meis doe je wel voorzichtig xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag maar even geshopt voor normale bh’s! Ben geslaagd in Rotterdam Lijnbaan. Naam van de winkel moet ik even zoeken. Was v mij geen bekende winkel nl. Maar tegen een erg zacht prijsje. 2 bh’s voor totaal 25,- B)

 

ik kom er zo op terug..... Maar voor nu ff 2 normale bh’s om zo nu en dan eens die suffe sportbh uit te laten. 

 

Zo gelukkkig met wat ik in de spiegel van het pashokje zag. :wub: en dan nog de bevestiging van de dame vd winkel “ je hebt er een paar mooie tieten inzitten”...:D Love my twinnies... beste beslissing ever!!!

 

Foto up-date in fotoalbum!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobs 2015

Heb je nog last van je rechterborst? Ik ben nl 5 weken post op en moet sinds eergisteren een borstband dragen (ervoor enkel sport bh) in de hoop dat mijn rechter borst nog zakt.. De bolling zit namelijk een stuk hoger rechts als links. Heb echt bang dat dit niet meer bij trekt.. En ook dat ik m'n linker borst mee naar onder ga duwen met de borstband..

Groetjes Brenda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Brenda88:

Hoi boobs 2015

Heb je nog last van je rechterborst? Ik ben nl 5 weken post op en moet sinds eergisteren een borstband dragen (ervoor enkel sport bh) in de hoop dat mijn rechter borst nog zakt.. De bolling zit namelijk een stuk hoger rechts als links. Heb echt bang dat dit niet meer bij trekt.. En ook dat ik m'n linker borst mee naar onder ga duwen met de borstband..

Groetjes Brenda 

Hoi hoi... ook rechts voelt steeds meer eigen aan. Heb ook niet meer dat die hard wordt. Volgens mij is ie ook heel langzaam aan het zakken. Die neemt wel zijn tijd zeg maar.... Hoewel je nog wel wat meer bolling rechts ziet. Dus hij is nog niet evenveel gezakt als links. Merk wel dat met n paar uur zonder bh het proces wel heeft versneld... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is jou 'goede' kant dan ook niet nog mee gezakt?daar heb ik nl zo veel bang voor.. Die zit perfect en rechts zit gewoon 1 cm hoger.. De bolling die ik rechts heb, heb ik links totaal niet.. Hoe draag jij je borstband? 

Sorry voor al m'n vragen maar maak me echt zorgen.. Arts zegt geduld hebben maar lijkt me zoop vreemd dat m'n rechterborst nu nog zo kan dalen als links.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brenda88:

En is jou 'goede' kant dan ook niet nog mee gezakt?daar heb ik nl zo veel bang voor.. Die zit perfect en rechts zit gewoon 1 cm hoger.. De bolling die ik rechts heb, heb ik links totaal niet.. Hoe draag jij je borstband? 

Sorry voor al m'n vragen maar maak me echt zorgen.. Arts zegt geduld hebben maar lijkt me zoop vreemd dat m'n rechterborst nu nog zo kan dalen als links.. 

Oh maakt niets uit meid... daar is een forum voor toch... 

 

ik heb geen borstband gekregen. In overleg met mn pc ging ik gewoon geduldig het natuurlijke proces afwachten. Met alleen zo nu en dan een paar uurtjes zonder bh. Dat heeft wel wat geholpen. Rechts is iets gezakt. Maar gaat nog rete-langzaam vind ik. Volgende week moet ik voor controle dan hoor ik wat ie zegt. Heb je in mn album gekeken? Kijk even bij mij en kijk wat je vind hoe ze staan ten opzichte van elkaar. Je kunt zien dat rechts zeker wel verder is gedaald. Maar hou ook in gedachten dat het zakken 3-6 maanden kan duren. 

 

De goeie kant gaat niet meer zakken dan nodig is. Als t goed is zijn de pocketboek waar ze inzitten en waar ze dus in moeten dalen precies goed en kunnen ze nooit teveel zakken. 

 

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal straks een goed kijken want zit nu in de les.. Bij mij zit het probleem dat ik rechts echt een bolling heb en Links bijna niet.. Hoop dat dit verschil nog gaat bijwerken want het is goed te zien bij mij.. Ik zal straks een foto posten als ik weet het hoe moet haha

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Up-date bijna 7 weken po:

 

Dr. Nio gesproken voor controle... zijn woorden: prachtig geworden! Goed gezakt ook in die 2 laatste weken. Gelukkig maar want anders had k alsnog een borstband gemoeten. Nog voor de zekerheid even gecheckt of het ok was dat ik weer onderlichaam ging trainen en normale bhs aandeed. Dat was ook allemaal prima!

 

Deze week 3x wezen trainen. Heel de week spierpijn gehad... :23: maar heb het idee dat mn kracht in mn benen al aardig terug is. Godfank dat er zoiets bestaat als Muscle Memory. Van de week ook even gesquat... beetje onwennig maar ging ook prima. 

 

Gisteren eerste festival van het seizoen gepakt! Pfffff.... de reacties..!!! :D 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-5-2018 om 10:48 zei Boobs2015:

Foto-update in mn fotoalbum:)

 

Hoihoi,

 

ik lees je verhaal over het indalen. Ik krijg 11 juni of 435 of 485cc. Ben heel benieuwd hoe dat dan eruit ziet, zodat ik daar ook op voorbereid ben. Mag ik daarom toegang tot je album? — ik zie nu dat ik al toegang heb. Wauw, wat zijn ze mooi! Echt super zeg! Dat niet indalen zie ik zelf eerlijk gezegd niets van. Vind ze gewoon heel mooi!

 

de foto hierboven is echt supermooi! Dat ziet er prachtig uit!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.