Ga naar inhoud

Sendrey : 23 april 2018 - 17 december 2018 (herstel operatie) : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben een jonge vrouw van 29 jaar. Al 10 jaar denk ik aan een borstvergroting en nu wil ik er toch echt voor gaan!

Ik heb zelf een a-cup en ik ben 1.76 lang en rond de 67/70 kilo. Ik zou een c-cup willen. Tijdens het passen weet ik pas echt wat ik wil, gok ik.

Het moet in iedergeval goed passen bij mijn figuur. In het dagelijks leven werk ik fulltime in het onderwijs en zelf heb ik geen kinderen.

De operatie zal ook moeten plaatsvinden in een schoolvakantie. In dit geval zal mijn operatie 30 april (iets eerder of later) zijn. 

Ook niet onbelangrijk om te vermelden dat ik een vorm van reuma heb (Artritis Psoriatica). Ik spuit hiervoor Enbrel - Etanercept.

Ik ervaar geen belemmeringen in het dagelijks leven en ik sport zelfs 4 a 5 keer in de week (krachttraining en groepslessen zoals bodyattack/combat) . 

 

 

Ik heb online een consult ingepland bij Wellness Kliniek en tijdens de reservatie kwam ik erachter dat ik een consult heb bij Veroniek Decoene. 

Nog nooit de naam Veroniek Decoene tegengekomen! Geen ervaringen te vinden en zelfs niet hier op borstenforum! 

 

Één van jullie die misschien iets weten over dr. Decoene? 

 

en

 

Is hier iemand met reuma die ook een borstvergroting heeft gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sendrey,

 

Ik lees mee want ik heb ook nog nooit van haar gehoord. Ik denk dat ze er pas net werkt. 

Vind het wel een apart idee dat je geen ervaringen van je chirurg kan vinden die je gaat opereren. 

Ik heb hetzelfde als jij, een consult bij haar. Maar je kon niet aangeven bij wie je wilde bij het maken van die online afspraak. 

 

Groetjes Vinorosso

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2018 om 09:39 zei Vinorosso:

Ik heb de kliniek ook maar even gebeld en ik kon nog met gemak bij dr. van Zele terecht. Hij had ook mijn voorkeur door goede verhalen van bekenden.

Geeft me wel een goed gevoel ^_^

 

Ik moet nog even bellen met de kliniek om de afspraak om te zetten. 

Morgen heb ik mijn eerste consult bij dr. Schellekens bij CosMed Kliniek. 

Mocht ik daar een goed gevoel bij krijgen dan zal ik de afspraak met WK cancelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-2-2018 om 13:54 zei Sendrey:

 

Ik moet nog even bellen met de kliniek om de afspraak om te zetten. 

Morgen heb ik mijn eerste consult bij dr. Schellekens bij CosMed Kliniek. 

Mocht ik daar een goed gevoel bij krijgen dan zal ik de afspraak met WK cancelen. 

 

Hoe is je consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Vinorosso:

 

Hoe is je consult geweest?

 

Hey! Ik heb m'n consult bij dr. Schellekens als erg fijn ervaren. Hij komt erg rustig over en weet waarover hij praat. Volgens hem kan ik 400/425 cc hebben. Zelf had ik minder ingeschat met al die verhalen hier op borstenforum. 

 

Vervolgens met een assistente gezeten en allerlei dingen nog eens besproken. Dit vond ik overigens erg chaotisch allemaal. Er zou een 3d foto gemaakt worden, maar deze dame had dat nog niet eerder gedaan en moest dus even oefenen. Deze is gemaakt met behulp van 2 andere dames die daar ook werkten. 

Gelukkig hoeven deze dames niet in mij te snijden en te doen! 

 

Ik heb zelf een dag waarop ik geopereerd wil worden en deze ook doorgegeven. Ik word nog gebeld of deze datum kan ivm een eventuele vakantie van Dr. Schellekens (30 april). Hij opereert alleen op maandag.

 

Ik heb een goed gevoel bij dr. Schellekens en ik weet eigenlijk niet zo goed of ik nog meer consults moet plannen bij andere klinieken. Dit laat me dan weer twijfelen.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Sendrey

 

Hoi hoi, Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt,en een datum hebt geprikt, ik heb daarom gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, dan heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Sendrey:

Inmiddels een keus kunnen maken. Ik ga voor Cosmed Kliniek, dr Schellekens. 

23 april ben ik aan de beurt en dan krijg ik 400/425 cc :D

leuk, gefeliciteerd met je datum! 

er is een besloten april-groepje met allemaal dames die in april geopereerd worden, gewoon gezellig kletsen en samen aftellen :) Je bent van harte uitgenodigd om je hiervoor aan te melden als je dit leuk lijkt! (kan via het tabblad clubs, hier kun je een verzoek indienen en dan krijg je zsm bericht van de administratie) 

Geheel vrijblijvend natuurlijk, maar je bent welkom om je gezellig bij ons aan te sluiten :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Annemarte:

leuk, gefeliciteerd met je datum! 

er is een besloten april-groepje met allemaal dames die in april geopereerd worden, gewoon gezellig kletsen en samen aftellen :) Je bent van harte uitgenodigd om je hiervoor aan te melden als je dit leuk lijkt! (kan via het tabblad clubs, hier kun je een verzoek indienen en dan krijg je zsm bericht van de administratie) 

Geheel vrijblijvend natuurlijk, maar je bent welkom om je gezellig bij ons aan te sluiten :) 

xx

 

Yay... nog een april-lotgenoot.... gefeliciteerd met je datum!! En misschien tot snel in het april-clubje...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi dames!

Hier mijn verslag van de borstvergroting. Ik ben gisteren (23 april) geopereerd door Dr. Schellekens. Ik heb 400 CC gekregen.

Ik kwam van een 75/80 AA/A, ik ben 1.75 lang en weeg rond 68/70 kilo.

 

Samen met mijn moeder onderweg naar Cosmed Kliniek. Eenmaal daar, een half uur eerder dan afgesproken, werd ik ontvangen door een dame die met mij een vragenlijst doornam hoe tevreden ik ben met mijn lichaam op verschillende gebieden. Ik mocht na 5 minuten wachten mezelf omkleden. Mijn moeder moest meteen plaatsnemen in de wachtruimte. Om 11.00 uur lag ik in bed met mijn mooie blauwe 'badjas' en slofjes. Wat ik wel vervelend vond is dat de deur gewoon openstond en medewerkers die langs liepen kunnen gewoon naar binnen kijken.. Hier heb ik zelf niks van gezegd, had ik gewoon ook kunnen doen natuurlijk. Infuus gekregen, beetje kletsen met de verpleegkundige die overigens heel aardig was. Dr. Schellekens kwam mij aftekenen en heb nog een paar vragen kunnen stellen. Vlak nadat hij weer weg was mocht ik naar de OK. Dit was rond 12.10 uur. De mensen in die ruimte waren ook allemaal zeer vriendelijk en nog leuke grapjes kunnen maken! Ik was ook totaal niet zenuwachtig voor de operatie. De anesthesist heeft me heerlijk laten slapen. Ik denk dat dit rond 12.20 uur geweest moet zijn. Toen ik wakker werd was ik zeer emotioneel. Ik werd wakker rond 13.15 uur met 2 bulten!!! Help! Ik heb tieten haha. Heel mooi moment vond ik dat zelf. Al vrij snel was ik helder, maar mocht nog niet terug naar de uitrustzaal. Ik werd goed in de gaten gehouden. Vond ik ook een zeer prettig gevoel. Diegene die mij in de gaten moest houden deed dat ook prima. Gezellig gesprekje gehouden. Eindelijk mocht ik terug en mocht mijn moeder ook weer bij mij zijn. Heb heerlijk een broodje gegeten en wat gedronken. Na het plassen aangekleed, nog even gezeten en uiteindelijk de auto in op weg naar huis! Ik moet zeggen dat ik de pijn tot een uurtje of 6 in de avond nog best mee vond vallen. Als dit het was, was ik een heel blij persoon geweest. Nou...... niet dus. Heb gisteravond veel pijn gehad en steken. Ook vond ik de ene borst veel groter dan de andere. 's Nachts bij toiletteren licht gevoel in hoofd en misselijk. Het is nu een kwestie van rust nemen, de pijn accepteren en even mee leren omgaan. Al zal ik er niet aan wennen om op mijn rug in slaap te moeten vallen, wat is dat kut!  

 

Gisteren heb ik mijn ervaring met Cosmed Kliniek als zeer positief gevonden. De mensen zijn er heel vriendelijk en ik werd goed ingelicht over hoe en wat. Ik loop nu rond met 2 bulten en voor zover ik het kan zien is het op het oog een C-cup. Al zou dit ook een D'tje kunnen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

Ben nu iets langer dan een week po en het gaat best aardig moet ik zeggen.

Echt pijn heb ik de eerste 3 dagen gehad en daarna werd het steeds minder. Nu merk ik dat ik vooral nog pijn onder mijn oksel voel en dat de boel nog wat is opgezwollen. Heb de hele week op bed gelegen en op de bank. Dit heeft me erg goed gedaan. Inmiddels wandel ik alweer.. Krijg dan wel echt het gevoel dat mijn borsten elk moment kunnen knappen, zo strak. Ook na het wandelen ben ik ontzettend moe en moet ik even een dutje doen. Dit geldt ook voor wanneer visite is geweest. 

 

Ik heb btw een behoorlijke blauwe plek aan de onderkant van mijn linkerborst. Daar heeft de Schellekens de borstplooi moeten verlagen en gok dat daar flink is huisgehouden. 

 

Ik heb een fotoalbum toegevoegd (staat op prive, dus even een berichtje doen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi... fijn dat t zo goed gaat he? Heel herkenbaar hoor dat je op die manier ook al gauw te veel doet...

 

luister vooral goed naar je lichaam en je borsten :45: die geven heeeeel goed aan wanneer je te veel doet....

 

ik zou graag in je album willen meekijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Boobs2015:

Hoi... fijn dat t zo goed gaat he? Heel herkenbaar hoor dat je op die manier ook al gauw te veel doet...

 

luister vooral goed naar je lichaam en je borsten :45: die geven heeeeel goed aan wanneer je te veel doet....

 

ik zou graag in je album willen meekijken. 

 

Hey! Ik zal je toevoegen. 

 

Ja echt heel fijn! Eerste 3 dagen dacht ik echt: waar ben ik aan begonnen!

 

Vrouwen en goed luisteren ? :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Sendrey:

Update:

Ben nu iets langer dan een week po en het gaat best aardig moet ik zeggen.

Echt pijn heb ik de eerste 3 dagen gehad en daarna werd het steeds minder. Nu merk ik dat ik vooral nog pijn onder mijn oksel voel en dat de boel nog wat is opgezwollen. Heb de hele week op bed gelegen en op de bank. Dit heeft me erg goed gedaan. Inmiddels wandel ik alweer.. Krijg dan wel echt het gevoel dat mijn borsten elk moment kunnen knappen, zo strak. Ook na het wandelen ben ik ontzettend moe en moet ik even een dutje doen. Dit geldt ook voor wanneer visite is geweest. 

 

Ik heb btw een behoorlijke blauwe plek aan de onderkant van mijn linkerborst. Daar heeft de Schellekens de borstplooi moeten verlagen en gok dat daar flink is huisgehouden. 

 

Ik heb een fotoalbum toegevoegd (staat op prive, dus even een berichtje doen)

Ben blij voor je dat het zo goed gaat en word vanaf nu aleen maar beter gewoon goed naar je gevoel luisteren.

Dat strakke gevoel blijft wel nog even.

 

Zou ik ook mee mogen kijken naar je foto's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.